päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 985
- 986
- 987
- 988
- 989
- ...
- 2,345
- Seuraava »
vieläkin hymyillyttää viikonloppu:
ihanat kaverit & kesä
Hymyilyttää
soitin äsken yhteen paikkaan ja näyttää taas tulevaisuuden suunnitelmat hyvältä.
haen lisäkoulutukseen ja jos pääsen ni vuoden päästä ois sit toinenkin ammatti 
kivakiva
Ensimmäinen yö uudessa kämpässä <3
Pyöräilystä tulee hyvä fiilis, vaikka sataakin
Aamuliikunta on paras kyl! Saa hyvälle tuulelle koko päiväksi
[q]MiLindiNi, 31.7.2007 08:44:
sain tupakkaaaaaaaa*iloinen**pepsodent**aplodit**jiihaa**tanssittel**joo**hihu**hymy**vink**hih**nauru*
[/q]
Niiiih.. ja ketäköhän saat JÄLLEEN siitäki kiittää.. häh? voiku mäki joskus saisin jotain..
työharjoittelu loppuu tänään!
[q]mayah, 31.7.2007 11:58:
Senkin punoittava kakkareikä.
[/q]
:DD
toi oli mun päivän :)
Tää on oikeestaan eilisen :)
Sateenropina ikkunalautaa vasten ja kynttilänvalo myöhään illalla *sydän*
Kiva päivä. Lisää tälläsiä.
[q]mayah, 31.7.2007 11:58:
---
Steven Hoaks, 31.7.2007 11:46:
---
mayah, 31.7.2007 11:23:
Sain just kuulla yhden tosi tosi tosi ihanan jutun 
---
Etkä meinaa jakaa sitä meidän kanssa vai 
---
Hei, kaikki ei jaa kaikkee kaikkien kanssa. Senkin punoittava kakkareikä.
[/q]
Ai sä et oo vielä huomannu, että asiat ei tapahdu
oikeesti jos niitä ei käy sanomassa klubbarin
sanomakentässä :D
oli loppujen lopuks hauska reissu Tampereelle, vaik sen pitti olla vaa työmatka. Kiva päästä välillä käymää muuallaki
Välillä mietityttää, kuinka joillakin ihmisillä on tarve olla kaikkien ''kaveri'', vaan ei kenenkään ystävä. Surullista, kuinka tällaiset ihmiset kohtelevat muita, usein näiden muiden tietämättä - halutaan itse hyötyä jotenkin, oli se sitten skenepisteitä, sisältöä omaan elämään toisten elämäntapahtumia seuraamalla ja utelemalla ja juoruamalla tai mitä milloinkin. Todellinen toisen ihmisen arvostaminen on tästä kaukana. Surullista on myös se, kuinka tällaiset ihmiset kaivavat omaa kuoppaansa ehkä tajuamatta koko asiaa.
Mä olen niin onnellinen, että mulla on oikeita, ihania, aitoja ja luotettavia ystäviä, joilla on ihan oikeasti sydäntä ja selkärankaa. *sydän*
Mulla on kyllä käynyt elämässä niin hyvä flaksi monessa asiassa, ja moneen asiaanhan voi onneksi itse vaikuttaa.
Väikkäri alko taas kutkuttaa mielessä kun keksin tylsään päivään erittäin hyödyllistä puuhaa.
Uusi kamera *jiihaa*.
[q]Mark, 1.8.2007 12:56:
No eipä sitä varmaan kiinnosta jos pankkitilin saldosta tippuu se 7. tai 8. nolla veks..
-M
[/q]
No mä taas epäilen, et just sitä se kiinnostaa..*nauru*
uhuu, alkaa ens lukuvuoden opiskelusuunnitelmat setviytyä. Hyvällä tuurilla ja kovalla työllä tää tyttö valmistuu ens vuoden syksynä kandiks
[q]Zapa, 31.7.2007 15:11:
*sydän* Kesäinen ilma *sydän*
[/q]
Myrskyt on parhautta
Sain töissä tarjouksen siirtyä haasteellisempaan tehtävään..*hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 985
- 986
- 987
- 988