päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 986
- 987
- 988
- 989
- 990
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Palkkapäivä ja tälläkertaa jää jotain käteenkin
Virkistävä reissu Pälkäneelle pitkästä aikaa. Oli kiva mennä paikkaan missä mikään ei oikeestaan ollu muuttunut <3 Tuli niin lapsuus mieleen. *sydän*
Kaiken lisäks löytyi vanhoja valokuvia, ja niitä oli kiva kattella.
"moi".
:)
Ma oon nyt kuin suoraan elokuvista! Juoksen ympari kamppaa puhelin kourassa ja huutelen "jes!" Huuuuuuuuuh, huuuuuuuuh, huuuuuuuuuuuuuuuh, nayttaa silta etta mun unelmat tulevista opinnoista kay toteen!
Meni yllättävän kivasti toisen puoliskon sukulaisten kanssa grillaillessa
Eiköhän ne ala lämpenemään meikäläiselle
[q]sapeli, 31.7.2007 21:39:
Meni yllättävän kivasti toisen puoliskon sukulaisten kanssa grillaillessa
Eiköhän ne ala lämpenemään meikäläiselle 
[/q]
ihan varmasti, sie oot niin mahtava otus *sydän*
Puistokemisti *sydän**hali*
Ihminen joka antaa voimaa pelkällä olemassaolollaan *sydän*
Fiilis *sydän*
[q]mayah, 29.7.2007 09:14:
Ja mikä parasta, sain morsiuskimpun. Tosin, jouduin lähestulkoon repimään sen yhden 16-vuotiaan kädestä, mut hei, sillä ei oo vielä mikään hätä ton asian suhteen.
[/q]
Mäkin onnistuin leiskauttamaan kaks metrisen loikan ja tempastua ilmasta sukkanauhan.
Työnnettyäni kilpailijat ensin melkein puskaan tosin.
Hyvin me vedetään*hymy*
Viimeinen päivä kun virallisesti asun kotona äidin kanssa. Huomenna musta sitten tulee avovaimo
Vika duunipäivä!
mussu on kotona sairaslomalla *sydän* enemmän aikaa yhdessä!
Sain vihdoin tehtyä, yli vuoden roikkuneen asian.. Sain teetettyä Frisco kuvat paperille ja sain ne jopa albumiin!
[q]Super-Kerttu, 1.8.2007 13:05:
No mä taas epäilen, et just sitä se kiinnostaa..*nauru*
[/q]
Cmoon, lortto saa ilmaset kledjut, viinat jne pelkästää näyttäytymäl, sil on vitusti noit omii osinkoja tosta, sille pukkaa kokoajan jotai projektii ja lisäks sil on omii muotituotteita mist heruu provikoita... Akka elää pelkillä koroillaan ihan hyvin tonkin jälkeen. Not fair 
-M
Ens viikon Pe lähtö Kossille löhöilemään viikoksi! Jesss!*jiihaa*
Pusu Päivässä Piristää
varsinkin ylläripyllärinä ennen töiden alkua aamutuimaan, kun luulee, että toinen on toisella puolella Suomee ja sitten se tuleekin moikkaamaan yhtäkkiä työpaikan pihamaalle, ihan extempore
Kelalta oli tullut sairauslomakorvausta!! Ei se paljoo oo, mut tähän konkurssiin ihan loistavaa 
Ehkä saan jopa maksettuu tänään vuokran ja fysioterapialaskun :D
Vapaapäivä.. Aurinko paistaa.. Ei kiirettä.. Ei stressiä.. Hyvä fiilis
ehdottomasti se ku käytiin helillä. en muista koska oisin viimeks nauranut niiiin paljon 
musa, penskat ja hillittömät muuvit
ja muutenkin oli taas sellanen sirkus kasassa 
ja heli pelasti mun vlopun , ihkismushmush *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 986
- 987
- 988
- 989
- 990
- ...