päivän :)

Back to häröily O

Jipii, päivän työt tehty ja auringonotto kutsuu nyt että huomenna

En lähtenyt jatkoille sedulaan :) Siel olis vaan menny rahat ja muisti..

tänään kaveriporukalla mökkeilemään:) saunomista,uimista,grillailua ja sopivasti bisseä<3

Viikonloppu ja Aurinko!!

[q]astaroth, 2.8.2007 16:07:
screwattackin peliholveista löytyi katsauksia vanhoihin nes-klassikoihin. tulee tippa linssiin ja kananiho nostalgiasta :')

Mega Man
Mega Man 2
Mega Man 3
Kid Icarus
Chip 'N' Dale - Rescue Rangers
Bubble Bobble

itken shamppanjaa kun toi icaruksen tunnari alkaa *sydän*

ja tänään soi tekno ^^
[/q]

Kyllä Angry Nintendo Nerd:llä on viiltävämmät analyysit :D

http://www.youtube.com/results?search_type=search_videos&search_query=angry%20nintendo%20nerd&search_sort=video_view_count&search_category=0&search=Search&v=

Mä sain kipsin pois*jiihaa* tosin nyt se on ihan lötkö... käsi siis...

-Tänä kesänä ei tarvitse enää palata yhteen nörttipesäkkeeseen

&

-Mustekynä on saapunut viimein huollosta

&

-Pyöräilykypärän käyttö on levinnyt hyvin myös nuorten naisten keskuuteen

Viikon kestävä vapaus alkoi.*tanssittel*

[q]$, 2.7.2008 15:18:
-Mustekynä on saapunut viimein huollosta[/q]

o_O

Löysin Berliiniin ottamani ja sieltä takaisin tuomani saksan kirjan välistä kuittikasan, jota sieltä etsinkin... sekä yllärinä 60 ekee rahaa Flow-festarin perjantai here I come! Berliinissä rahojaan ei saa kulumaan loppuun sitten millään!

[q]Hitchhiker, 3.8.2007 15:22:
KESÄLOMA ALKOI (sori capsit, mutta oli ihan pakko), ah 4 viikkoa ihanaa vapautta työn orjuuttavasta olotilasta ja kaikesta muusta "paskasta".
[/q]
Ei mitään anteeksipyytelyitä, vaan [size=18]LOMA ALKAA!![/size] Eli siis sama täällä, tosin mä pidän tällä erää kolme viikkoa, jää sitten se viikko johonkin syssymmälle...

viime lauantain häät *hymy*... ja Sami Saari

Kesä..

Tuli niin kesäfiilis, niin jotenkin sellainen the kesä -olo, tuossa toimistokompleksin pihalla kun edes tovin siinä auringossa sai olla. Lämmitti niin mukavasti ihoa :)

Vaan samalla voisi olla päivän :( -Menee kuitenkin taas niin nopeasti ja niin ohitse töissä istuessa tämäkin kesä..

Uijuijui, mikä ihmeellinen tsägä kävi! Ollaan tässä 1,5 viikon päästä lähdössä Maltalle, buukattiin lennot jo ties milloin, ja NYT mä tänä iltana bongaan, että siel on just silloin jotku mahtavat open air -bileet (http://www.freshevents.info/), missä on soittamassa FERRY CORSTEN, Chicane, Hernan Cattaneo etc. etc. Aijaijaijai, SINNE *jiihaa**aplodit*!!

duunin jälkeen oon saanut pyyhittyä pölyt, siivottua vessan, tiskattua sekä pestyä pyykkiä. hieman oon ollut ahkera:) ja ens yönä aion nukkua univelat pois <3

Mä tein niiiiiiiiiiiiin oikein ku menin takas vanhaan duunipaikkaan voxiin*plur* Asiakkaita melkeen liikaa ja ah niin helpottunu olo

Suihku :) Pian shoppailemaan *sydän*

Tänään se LOMA lopulta alkaa kunnolla....

päivä mukavasti potkastu käyntiin nihkeän aamun jälkeen

Pomo taitaa sittenki tykätä musta ainaki vähä...

Hain yhtä duunipaikkaa johon voisin siirtyä sisäisesti.. Mun pomo tuntee tän uuden mestan päällikön hyvinki ja tänään sano mulle et mä voisin soittaa sille Heikille ja pyytää et se soittaa mun pomolle et se saa antaa suosituksia! jeee!!!!!

O