päivän :)

Back to häröily O

eilen ostettiin uudet sohvat! päästiin halvalla! 3-ja 2istuttavat tummat isot kangassohvat kotiinkannettuna 500e!

+

mulla on tänään työhaastattelu!!!

totesin tänään et vesijuoksu on ihan kivaa puuhaa vaikkakin vähän äsähdin siin puoles tunnis mut tuli hyvä fiilis*hihu* nii ja sit tänään 3h löhöömäs auringos katol enkä ees palanu

oltiin taas uimassa monta tuntia, oli kyl niiiiin kivaa.

Mä elän :)

[q]Miinapiina, 10.8.2007 11:27:
miro voi hyvin ja liittymä aukes
[/q]

Hienoa hienoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Työhakemus tehty ja nyt vaan se postii

Päivän :) oli ehdottomasti se, kun käytii saunomassa mökillä oman hanin kaa. VÄHÄ oli I-HA-NAA saunoa ja VASTOA piiitttkkkääässstä aikaa...
Ja uimassaki kävin. Vähän on nyt rento ja HYVÄ olo!!!! !!!!
Ja mikä parasta, oli just se että oman hanin kaa sai nauttia kaikesta tuosta!
*sydän* *sydän* *sydän*

Jos teilläki on mahd. tehdä samaa, TEHKÄÄ!!!!!

Kakspäiväset onnistuneet läksiäiset takana <3 kiitos kaikille

on vaan NIIN onnellinen olo, kun on OMA rakas! Ja oman rakkaan kanssa NIIN ihan olo!!! Ai että, oon kyl ONNELLINEN!!!! *sydän* Kuule kultaseni, tuun sit illalla taas kyläilee...*juonittel*

Aivan ihana aamu
Ulkona on niin ihana sää et ei mitää rajaa.
Parvekkeella aamukahvi ja lintujen laulu <3
Tästä tulee hyvä päivä

Tuntus vähä sille et elämä alkaa olla tosi ihanaa

[q]subu, 8.8.2007 16:22:
Käytiin Aurinkolahdessa uimassa *sydän*
[/q]

Oliks hyvä ranta? sinne vois yrittää suunnistaa viel nyt kun on helteet. Oon just pähkäilly, et mihin pitäs mennä jos haluais löytää kunnon uimarannan

Kuuuumuus

Huomenna töiden jälkeen junalla Pieksämäelle, josta nouto mökille ^__^.

Melkeen paras päivä maanantain jälkeen, ellei parempikin. Ei edes fillarin puhjennut kumi haittaa, silti oon onnellinen

Eiliset kemut *sydän* Oli niin lystii reivaaveivaa, jalat ja selkä pyytää armoa :D Ja muutenkin oli oikein onnistunu päivä alusta loppuun hyvässä seurassa Tänään saa viettää sit laatuaikaa himassa.

oivoivoi.... niinkun sitä sanotaan että koneet on tappavia....*lmao**lmao**lmao*
http://www.extremefunnyhumor.com/animation.php?id=131

Tuli tehtyä erilaisia asioita kun yleensä.
Kävin leffassa(niin en kyllä tee) ja pelailin lautapelejä(se on yleensä niin tylsää ettei tuu tehtyy, mutta olihan toi omalla tavallaan ihan kivaa ja pitkästä aikaa voitti kyllä tietsikalla kirjottelun). Pääsin puhumaan asioista, joista olen halunnut puhua jonkin aikaa ja muutenkin tekemään kaikkee, mikä ei oikeestaan oo ihanaa, mutta tekee tästä päivästä mielenkiintoisen, virkistävän ja ilahduttavan

+Tänään musa on tuntunut kuulostavan ihan super kauniilta*plur*
tekaran - breathe in you:ta on tullut kuunneltua moneen otteeseen.

Stadikan aamu-uinti <3

Päivän :D

Oltiin kävelemässä jonkun gallerian ohi, minkä ikkunassa oli veistos vanhasta naisesta ja siltä puuttui pää. En tiedä oliko tämä osa taideteosta, luultavasti.

Jago: "Voi naisraukkaa. Sillä on tommoset riipputissit."

O