päivän :)

Back to häröily O

Vapaapäivä ja aamulenkki Töölönlahdella.

havaitsin tämän http://www.kissojenyo.fi/index.html *sydän*

Tunnin päästä lähtee kipsi kädestä.

Kolme kuukautta leikkauksesta, viiminen jälkitarkastus jalan kanssa takanapäin. Luutunut varsin mallikkaasti, näillä näkymin leikkauksesta on ollut apua, luun asentoa saatiin korjattua...aika tulee tosin näyttämään vasta miten pysyvästi operaatio auttoi. Ainiin ja oon näillä näkymin työkykyinen lokakuun alussa jo. Onhan tässä siihen mennessä oltukin sairaslomalla/työkyvytön n. 1v 2kk. Nilkkatukea joutuu nyt käyttämään vähän rankemmissa jutuissa vielä pitkään mutta se on pientä se.

Nyt on hyvä fiilis viettää viimesiä lomapäiviä ennen koulun alkua vielä.

Uus työpaikka vaikuttaa vaan jatkuvasti varmemmalta.

Oon ollu melkoisen energinen tänään ja siivoillut kämpän. Muuten päivä mennytkin rennosti viimestä lomapäivää viettäen. Huomenna vuoden tauon jälkeen taas kouluun.

Kävin Hakanimen OKO:ssa ja infolla oli semmonen prinsessa (Myöhemmin sain kuulla, et sen nimi on Sini <3) ettei oikein sanat tullu ulos suusta. Noo, sit pääsin kassalle ja siellä oli samanlainen kissa palvelemassa.

Pointti: Täytyypä käydä Hakaniemen OKO:ssa vähän useammin.

Ja sama vierailu hymiöin kuvattuna:

*whaat**plur**blush* ----> *kuolaa**pihkassa**blush**hikoil*

Huhuh et mul on mahtava duuniporukka ^__^

odotettu torstai

Juurihoito - Nyt ei hammas ole enää kipeä! (Seuraava sessio on tiistaina)

Kotivakuutus joka kattaa myös ulkomailla tapahtuneet omaisuusvahingot!*sydän*

Mä tiesin tän, että parhaat kelit lomailla alkaa silloin kun meidän kesälomat *sydän* Auriko ja lämpö

nyt on jo paljon parempi fiilis

Loistava sää! Pääsin töistä kerranki ajoissa ottamaan arskaa <3

Ja koht on vkonloppu

3 päivää vapaata 6pv:n työputken päätteeksi.
Huomenna heti aamupäivästä fillarilla mökille.

Ihanan syksyinen sää! Ja huomenna alkaa koulu. <3

Jälleen kerran tuli huomattua, että asioilla on tapana järjestyä

Viikonloppu lähenee. Saa nukkua*nukkuu*.

Matka varattu! Joululoma menee tänä vuonna Egyptissä. Rypamidei ja svinksei ja aurinkoo

[q]xl8r, 10.8.2007 08:08:
Päätimpä kokeilla aamupuhteiksi linux + bluetooth + sony-ericsson W950i komboa. Näyttäisi toimivan aivan naurettavan vähäisellä säädöllä ihan ok :)
[/q]

koitapa samaa winskalla, vähäinen säätö ei ihan riitä :D

O