Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »
Varmaankin tyhmimmät/vaarallisimmat jutut on tullut tehtyä auton ratissa.
Tietenkin on tullut ajettua niin lujaa kun autosta lähtee kun on ollut kiire töihin, jännityksen hakuisuudella tai sitten ei vain nappaa.
Viimeksi kun tuli kiire helsinki-vantaalle niin köröttelin 60 alueella 150. Tää menee siihen ei vaan nappaa -gategoriaan
Muistaako patis vielä ensimmäisen Puumala juhannuksen kotimatkan, kun lähdettiin ohittamaan äipä cobralla(-88 opel corsa), viis ihmistä kyydissä ja muutenkin auto täynnä tavaraa, sellaista auto letkaa. No kuski oli sitä mieltä, että kyllähän me tämä autojono ohitetaan ennekuin vastaan tulevat autota saavutttavat meidät. Kaikki 4 matkustajaa huusivat kurkkusuorana vastalauseita. mutta 160km/h mittarissa ja jäi vielä monta metriä väliä.
Mitä tästä opimme? -Mua kannattaa uskoa.
Nyt jos jälkeenpäin miettii, niin ei se kovin viisasta ollut. Pieni ohjausvirhe ja oltaisiin kynnetty paikallisen maanviljeliän peltoa muutamalla sadallametrillä.
Elämä on riski.*piis*
Jääkiekon pelaaminen: luistin päähän -> liimaa, kiekko päähän -> tikkejä.*hih*
Minä katsoin kerran maanantaiaamuna ruuhkabussissa ihmisiä silmiin... *täh**justjoo**ding**voiei*
Siis: Täl on TOP5
1.Oon ollu naimisissa 1,5vee.. *uuh**igor*
2.Oon otanut viiva autolla aluella missä nop. raj. oli 60km oon ajonut 160, sit oon huomanut et mun kaista loppu.. yhtä äkkiä oon vaihtanu kaista ja vasta sen jalkeen oon huomanu takapeilista että väli autojen kesken on ehkä 0,5m.. *häh*
3.Oon ollu tapellussa 3 vasta 15, vaikka olin lähes selvinpäin...
4. Oon edelenkin elossa.. *nauraa**pahis**vink*
5. Oon ajonut autossa kolmen marokkolaisten kans jota mä oon nahny ekä kerta, ja sen lisäks ne on tieneet et mul on lompakossa 1000euroa...
jne.. *vink**ökkö*
[muokattu 16.11.2002 07:02]
[muokattu 16.11.2002 07:03]
160km/h Konalantiellä Konalasta Pitskuun päin.
Toiseen suuntaan 182km/h...
Typerää? -erittäin
Vastuutonta? -erittäin
Lissää*iloinen*
2000:[q]Minä katsoin kerran maanantaiaamuna ruuhkabussissa ihmisiä silmiin... *täh**justjoo**ding**voiei*[/q]
HULLU! Julkiset on oikeasti melko pahoja. (Pelkään Helsingin julkisia)
Pan:[q]
Tietenkin on tullut ajettua niin lujaa kun autosta lähtee kun on ollut kiire töihin, jännityksen hakuisuudella tai sitten ei vain nappaa.
Viimeksi kun tuli kiire helsinki-vantaalle niin köröttelin 60 alueella 150. Tää menee siihen ei vaan nappaa -gategoriaan
[/q]
Niin no en siis tiedä missä toi oli... mutta mä ajelin tossa viime kesänä manskuu 150 km/h.... ja muistaakseni se on jotain 50:n aluetta... että silleen....*enkeli*
Andy Braun:[q]olen kävellyt helsingin yössä *nauraa*[/q]
Olen työntänyt yhdeltä yöllä autoa esplanadia pitkin, poliisit virnistelivät ohi ajaessa...
ajanu
http://www.maximumsled.com/GalleryImage/colin.jpg
tuollaisella kelkalla ties mistä ja selvinny hengissä
toi on kyllä aika look a like :DDD
[muokattu 18.11.2002 12:52]
[muokattu 18.11.2002 12:53]
Tän päivän tuleva extreme kokemus:
muutama hullu kaveri+auto+kaks pulkkaa+yks stiga keskelle+toppavaatteet+lentokenttä
=VITUN KIVAA!!
*ökkö*
Tanya:[q]Tän päivän tuleva extreme kokemus:
muutama hullu kaveri+auto+kaks pulkkaa+yks stiga keskelle+toppavaatteet+lentokenttä
=VITUN KIVAA!!
*ökkö*[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa* Mä voin tulla kuvaamaan!
55min Tampereen keskustasta Hesan keskustaan.
Oli helvetillinen kiire jatkoille Helsinkiin.
Pää niin jumis et matkast ei paljoo muista.
Tosi fiksua .....
Itsarin voi tehdä helpomminkin.
En tekis uudestaan.
howdy:[q]
Itsarin voi tehdä helpomminkin.
[/q]
Kuinka niin? Autollahan sä pystyt tappamaan itsesä todella helposti. Lukuisat ihmiset tekevät näin joka päivä, ihan vahingossakin
Ajat vain niin paljon kuin rotisko antaa periksi betonitolppaa päin ilman mitään turvavöitä tai airbagejä, niin kyllä siitä henkilähtee silmänräpäyksessä. Toisin kuin nappeja syömällä tai sillalta hyppimällä.
Mut joo ajetaan ihmisiks.
[muokattu 19.11.2002 13:48]
Junarata + silta, tai kuula kalloon. Siinä kaks helpointa.
Syder:[q]Junarata + silta, tai kuula kalloon. Siinä kaks helpointa.[/q]
hmm meneeköhän tää nyt offtopiciks, no onhan tää aika extremeä.
Mutta eiii välttämättä. Juna on kyllä aika hyvä vaihtoehto, mutta asetta on aika vaikeata saada haltuun ja siinäkin on moni sählännyt niin ettei ole kuin puolet naamasta lähtenyt vaihtoon.
Hyvä esimerkki on viime syksynä Vekarajärvellä ampumaharjoituksissa tapahtunut "onnettomuus"
Viltsu:[q]ajanu
http://www.maximumsled.com/GalleryImage/colin.jpg
tuollaisella kelkalla ties mistä ja selvinny hengissä
toi on kyllä aika look a like :DDD
[muokattu 18.11.2002 12:52]
[muokattu 18.11.2002 12:53][/q]
No on aika hulllua, kun ylipäätään olet ajanut sillä härvelillä. Tulee mieleen vappu, pirtu, tunturi + toi sun kelkka...
Mä oon sitten tylsä tyyppi... Ei tuu mitään muuta mieleen kun benji-hyppy...*ding*
72min valimaasta helsingin (175km)... 2/3 osa tielta nop. raj. 80km/h...
oli kiire Everiin..
Hehe, kaikkea sitä nuoren ihmisen elämän varrelle mahtaakin osua. Olen kauhean kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne. Itse voin listata tähän malliksi muutamia hassuja temppuja ja juttuja mitä olen kokenut tahallani tai tahattomasti. Tässäpä muutama esimerkki...
-sain sähköiskun läpi rintakehän lamppua vaihtaessa, taju meni
-kaadoin korkean koivun voimalinjojen päälle moottorisahalla, niin että se räjähteli (vahinko) sitten vielä yritin työntää koivun pois kumihanskat kädessä, hehehe
-kiikuin risteilylaivan "savupiippuun" ja huusin "Im the king of the world"
-roikuin kerrostalon (vain 3 krs) katon reunasta ja potkin jaloillani yhden tutun huoneiston ikkunaan, jotta joku olisi tullut avaamaan ulko-oven
-strippasin pikkuhoususilleen noin 500-1000 ihmisen edessä fuksiaisissa, eräällä aukiolla vuonna nakki ja lauloin pienen pieni veturia*enkeli*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »