Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »
Korrrrrkeelta kalliolta alas köyden varassa ja sillai. Kaikki ryyppyreissut on kyllä mitä vaarallisimpia keikkoja...*voiei**pahis*
padasjoki - lammi väliä 200km/h, rajotus joku 80 vissiin. Oli kivaa eikä ees oikeesti kiire minnekkään.No matka taittu nopeesti!
Panfobia:[q]Alex:72min valimaasta helsingin (175km)
Herttinen sentään. Meikäläisen kottero ei ees kulje noin kovaa... *ding*[/q]
mun ex-mobiili ei ois kulkenu tota vauhtii ees vapaassa pudotuksessa
Panfobia:[q]Alex:72min valimaasta helsingin (175km)
Herttinen sentään. Meikäläisen kottero ei ees kulje noin kovaa... *ding*[/q]
Mix ei???
Keskinopeus tule vaan 145km/h...
mikä arvosana sulla matikassa oli.. *täh**vink*
yana4000:[q]Panfobia:Alex:72min valimaasta helsingin (175km)
Herttinen sentään. Meikäläisen kottero ei ees kulje noin kovaa...
mun ex-mobiili ei ois kulkenu tota vauhtii ees vapaassa pudotuksessa[/q]
Entäs sulla? :))*heiii*
Alex:[q]Keskinopeus tule vaan 145km/h... *joo*[/q]
Vaan 145...just ja just alamäessä motarilla voi mun kaara kiihtyä tollaseen vauhtiin...no ei ehkä kuitenkaan... Mut ehkä parempi niin. Koska jos mulla ois joku vormula-auto niin oisin revitelly itelleni jo useemmat kun monet sakot...
No enmä nyt tiedä ox tää niin extremeä, mut kuiteskin.
Eli musta jännin juttu mitä mä olen tehny oli se kun yx kesä olin aikas juubas. Kytät tuli sit jotain sössiin ja mähän näytin niille paljasta bebaah. Istuin sitten putkassa loppu päivän:-)
Vivian:[q]No enmä nyt tiedä ox tää niin extremeä, mut kuiteskin.
Eli musta jännin juttu mitä mä olen tehny oli se kun yx kesä olin aikas juubas. Kytät tuli sit jotain sössiin ja mähän näytin niille paljasta bebaah. Istuin sitten putkassa loppu päivän:-)[/q]
Oliks ne miehii vai naisii... siis ne kytät... jos ne oli naisii niin sit sen ymmärtää miks olit putkassa...*igor*
Lost-Soul:[q]Vivian:No enmä nyt tiedä ox tää niin extremeä, mut kuiteskin.
Eli musta jännin juttu mitä mä olen tehny oli se kun yx kesä olin aikas juubas. Kytät tuli sit jotain sössiin ja mähän näytin niille paljasta bebaah. Istuin sitten putkassa loppu päivän:-)
Oliks ne miehii vai naisii... siis ne kytät... jos ne oli naisii niin sit sen ymmärtää miks olit putkassa...*igor*[/q]
Siin oli muistaakseni kaks miespoliisia ja yx nainen*piis*
Panfobia:[q]Alex:Keskinopeus tule vaan 145km/h...
Vaan 145...just ja just alamäessä motarilla voi mun kaara kiihtyä tollaseen vauhtiin...no ei ehkä kuitenkaan... Mut ehkä parempi niin. Koska jos mulla ois joku vormula-auto niin oisin revitelly itelleni jo useemmat kun monet sakot... *iloinen*[/q]
ei niin.. Mä ajalen ylinopeudella 1½vuotta.. On ajettu jo n.65000km.. Oon ollu 3 kerta kolarissa ja oon saani vain 1 sakkon,vain sen takia et oon puhunu yhden mujan ka joka istunu takapenkillä ja takapeilistä oon nähny vain sitä.. PS: 65000 se on vain omalla autolla ja jos otetaan huomioon että mä oon öisin duunissa pakettiautolla...
[muokattu 27.3.2004 15:05]
Alex:[q]72min valimaasta helsingin (175km)... 2/3 osa tielta nop. raj. 80km/h...
oli kiire Everiin.. *pihkassa*[/q]
Jep.. i remember that Ever without you.. *dissaa**purr**dissaa*
Olliboy:[q]padasjoki - lammi väliä 200km/h, rajotus joku 80 vissiin. Oli kivaa eikä ees oikeesti kiire minnekkään.No matka taittu nopeesti! *nauru*[/q]
Kehä III - 240 km/h ilman ajokortti that was cool...*ökkö*
Put myself heated soldering iron on my arm*voiei* and tested when the pain gone... *nuha*_?_*super*
[muokattu 21.11.2002 03:22]
Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä!
Katrina:[q]Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä![/q]
Oikeesti se on hauskaa.. Siin tuntee elävänsä kun on vähän vaaraa...
Lost-Soul:[q]Katrina:Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä!
Oikeesti se on hauskaa.. Siin tuntee elävänsä kun on vähän vaaraa... *nauraa*[/q]
Hauskaa, mutta todella tyhmää...*justjoo*
[Nuclear]:[q]
Hauskaa, mutta todella tyhmää...*justjoo*[/q]
No mutta kuka viittii tyhmyydestä välittää... Elämähän itsessään on tyhmää jos ei pysty tuntea elävänsä
*sydän**igor**sydän*
Katrina:[q]Onpas tosi hauskaa hurjastella liikenteessä![/q]
Liikenteessä hurjastelu on pahasta. ihan oikeasti
Mutta silti oli pakko kaivaa mun "Genani" lumesta ja lähteä sillä töihin, vaikka metrolla pääsisin ovelta ovelle. Aivan mahtavaa ajaa liukkaalla kelillä takavetoisella autolla.
Perä sladissa ja muna pystyssä itiksen liitymästä Itäväylälle.
Nyt te pidätte mua ihan amishemmona, mutta ei voi mitään.
I luuv mi car*plur*
wrom! wrooom!
http://www.fordcapri.co.uk/graphics/mk1/m10029.jpg
[muokattu 21.11.2002 10:04]
eläminen
Hehe, kaikkea sitä nuoren ihmisen elämän varrelle mahtaakin osua. Olen kauhean kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne. Itse voin listata tähän malliksi muutamia hassuja temppuja ja juttuja mitä olen kokenut tahallani tai tahattomasti. Tässäpä muutama esimerkki...
-sain sähköiskun läpi rintakehän lamppua vaihtaessa, taju meni
-kaadoin korkean koivun voimalinjojen päälle moottorisahalla, niin että se räjähteli (vahinko) sitten vielä yritin työntää koivun pois kumihanskat kädessä, hehehe
-kiikuin risteilylaivan "savupiippuun" ja huusin "Im the king of the world"
-roikuin kerrostalon (vain 3 krs) katon reunasta ja potkin jaloillani yhden tutun huoneiston ikkunaan, jotta joku olisi tullut avaamaan ulko-oven
-strippasin pikkuhoususilleen noin 500-1000 ihmisen edessä fuksiaisissa, eräällä aukiolla vuonna nakki ja lauloin pienen pieni veturia*enkeli*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »