bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

Back to klubitus.org O

Sanomaikkuna :x :x :x

oldskool chat is back!!!
go anqqis go!

noniih.. varsin turha ”ignore” on saapunut yläpalkkiin....

[q]Wert:
noniih.. varsin turha ”ignore” on saapunut yläpalkkiin....
[/q]

Jep. Mielestäni on aivan turhaa laittaa tuommoinen..jotenkin vähän pilaa ”fiilistä”

mikä ihmeen viiva tos vasemmis palkeis menee

[q]hallaaa:
[/q]
jooh, tota kanssa hieman ihmettelen

[q]hallaaa:
[/q]

Oiskohan toi joku levennys sen aikaa ku mainokset tulee takasi tms... btw. minne ne oikein ees katos?

[q]andi--:
Oiskohan toi joku levennys sen aikaa ku mainokset tulee takasi tms... btw. minne ne oikein ees katos?
[/q]

oho! en ees huomannu et ne on kadonnu eli kai se on mulle ihan sama et onki niitä vai ei

Toi pystysuora viiva noissa uusimmat, pikavalikko, sanoma ja onlinessä on kyl aika häiritsevä. Pistää pahasti silmään ja jotenkin haittaa sen ”takana” olevan tekstin lukemista

[q]Lost-Soul:
Toi pystysuora viiva noissa uusimmat, pikavalikko, sanoma ja onlinessä on kyl aika häiritsevä. Pistää pahasti silmään ja jotenkin haittaa sen ”takana” olevan tekstin lukemista
[/q]

Mikä hiton viiva? Kyllä mulla ainakin toimii ihan ”normaalisti” päätellen siitä, että yleensä huomaan jos bittikin liikahtaa verkossa.

Ottakaahan capture ja havainnollistakaa.

[q]Jone:
Mikä hiton viiva? Kyllä mulla ainakin toimii ihan ”normaalisti” päätellen siitä, että yleensä huomaan jos bittikin liikahtaa verkossa.
[/q]
Mullakin oli samainen hiton viiva siinä aamulla, mutta eipä ole enää; se on hävinnyt jonnekin ja hyvä niin.

[q]Jone:
---
Lost-Soul:

---

Ottakaahan capture ja havainnollistakaa.
[/q]

Minulla kyllä kans näkyy toi ”viiva”

Duunikoneella ei aamulla viivaa ollut mutta himakoneessa (OS X/Safari) viiva näkyy. Näyttää ihan jumittuneilta pikseleiltä.

Sainhan tuon ruudun tonne
linkki

[muokattu 9.2.2004 16:56]

mulla siis ainakin toi viiva hävis, kun painoin 'refreshi'ä. eikä oo tullu takas. =)

Sieltä se sitten tuli... IGNORE-nappi

[q]Lansetti:
Sieltä se sitten tuli... IGNORE-nappi
[/q]

Just kätevää. Jonain päivänä ehkä vielä
itsekin kiittelette anqqaa tuosta.

Uutta ylänavikkoa puskee, I see.

Ei vielä mielipidettä moisesta though.

[q]Jone:
Uutta ylänavikkoa puskee, I see.
[/q]

hakee vielä hieman muotoaan, eli ideoita otetaan vastaan :)

[q]anqqa:
hakee vielä hieman muotoaan, eli ideoita otetaan vastaan :)
[/q]
Kokoajan lyön kalenteria vaikka pitäis osuu tohon forum kohtaan grh

koska sivut muuttuu ja uusiutuu ja päivittyy ja kehittyy niin paljon koko ajan, pienempää ja suurempaa säätöä, ei jokaisesta muutoksesta viitsi erikseen kertoilla. siispä julistan nyt alkaneeksi featurebongauksen! 'jaa mikä?' kuuluu sieltä takarivistä. no featurebongauksen! eli aina kun bongaat uuden ominaisuuden, siitä voi hihkaista tähän topikkiin muidenkin ihmeteltäväks.

jotta saadaan pyörät pyörimään, tuulta purjeisiin ja vettä myllyyn, aloitan vihjaisemalla muutamasta pienestä muutoksesta/uudesta ominaisuudesta korteissa.

bongaus alkakoon.

O