bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 24
- Seuraava »
[q]xybo:
1600x resolla noi ylävaliikot iskee silmään todella epä-edukseen.
-- xybo
[/q]
Oon vähän samaa mieltä. Pakka leviää ympäri ruudun yläosaa harmillisesti.
Olisko tällainen asettelu parempi?
[muokattu 20.2.2004 16:06]
[q]Jone:
[/q]
paina miinusta menusta?
[q]anqqa:
---
Jone:
---
paina miinusta menusta?
[/q]
No kato perskuta. Nyt maistuu jälleen.
[q]anqqa:
paina miinusta menusta?
[/q]
ou jeah! mycke bättre, tjsp :)
Keskusteluun liitettyjen kuvien päälle on ilmestynyt näppärä zoom-ominaisuus, sääli vaan että tuntuu toimivan vain IE:ssä.
Firefoxin javascript-konsoli ilmoittaa seuraavaa:
Error: zoom1 is not defined
EDIT: Jos nyt olis oikeassa threadissa.
[muokattu 6.3.2004 10:55]
Online sivun linjoilla / idle juttu!
Asetukset sivussa on nyt mahdollista lisätä oma icq, msn whatever tunnus.
[muokattu 10.3.2004 01:59]
Uus ominaisuus on ainakin mulla etten nää noita uusien viestien määrää.
Vika vain mulla vai onko muillakin?
Kyllä ne viesit näkyy, mutta siinä missä lukee uudet ei tuu mitään numeroita..
prkl...
[q]Flamie:
Uus ominaisuus on ainakin mulla etten nää noita uusien viestien määrää.
Vika vain mulla vai onko muillakin?
Kyllä ne viesit näkyy, mutta siinä missä lukee uudet ei tuu mitään numeroita..
prkl...
[/q]
Sama asia häiritsee ainakin minua*hmph* kun ennen olin tottunut lukemaan topicin uusimmat viestit ton uusien viestien -luvun kautta.
Voiskos tälle tehdä jotain...? Jäin kaipaamaan niitä uusien viestin lukumäärää..
olis kiva jos tonne omaan profiiliin sais dj käyttäjille oman kalenterin keikoista. itse tulee pörrättyä täällä päivittäin ja olis hyvä jos omat keikat sais merkattua johonkin...
[q]Rx:
olis kiva jos tonne omaan profiiliin sais dj käyttäjille oman kalenterin keikoista. itse tulee pörrättyä täällä päivittäin ja olis hyvä jos omat keikat sais merkattua johonkin...
[/q]
tulossa on aikanaan, kuten lisää featureita muilleki :)
[q]Rx:
[/q]
Joo kannatetaan tätä!
En nyt tiiä onko tää jo mainuttu mutta ois ainakin itelle käyttöö sillä että noi foorumin uusimmat viestit sais kans klikattuu sanomien tapaan näkyville esim just sata uusinta! Tulee seurattuu aika lailla ton pikavalikon kautta tätä touhuu ja saattaapi mennä joku ohi silmien jos ei iha non stop pääse olee ruudun ääres (mitä eihä se oo ees mahollista*ding*)
Itseäni käy pikkuisen hämäämään välillä nämä lukitut topicit, kun ne vie varmaan viisi sivua tilaa 20:stä. Voisiko Klubituksessa suorittaa sellaisen pienen siivouksen, että lukitut topicit poistettaisiin, tai vietäisiin muualle? Saisi yhteensä varmaankin muutaman sivun poistettua noista foorumeista, joita ei tarvitsisi käydä läpi etsiessään jotain topicia tai sitten tarkistaessaan, onko jotakin olemassa.
Lukituille topiceille voisi mielestäni melkein tehdä oman boksinsa, josta porukka näkisi, millaista topicia ei kannata tehdä. Tämä varmaan saattaisi ehkäistä ns. turhien topicien syntyä:)
[q]Orfeus:
En nyt tiiä onko tää jo mainuttu mutta ois ainakin itelle käyttöö sillä että noi foorumin uusimmat viestit sais kans klikattuu sanomien tapaan näkyville esim just sata uusinta! Tulee seurattuu aika lailla ton pikavalikon kautta tätä touhuu ja saattaapi mennä joku ohi silmien jos ei iha non stop pääse olee ruudun ääres (mitä eihä se oo ees mahollista*ding*)
[/q]
samaan aiheeseen liittyen: jos saisi valittua että esim. häröilyn aiheet ei näkyisi tuossa listassa tilaa viemässä?
Mulle kelpais nappi, jolla voi merkata luetuiksi kaikki ryhmäviestit.
Mul ei näy tuol ylhääl jos on tullu vastauksii ryhmäkeskusteluu
muutama uusi hymyiö eksynyt mukaan
koska sivut muuttuu ja uusiutuu ja päivittyy ja kehittyy niin paljon koko ajan, pienempää ja suurempaa säätöä, ei jokaisesta muutoksesta viitsi erikseen kertoilla. siispä julistan nyt alkaneeksi featurebongauksen! 'jaa mikä?' kuuluu sieltä takarivistä. no featurebongauksen! eli aina kun bongaat uuden ominaisuuden, siitä voi hihkaista tähän topikkiin muidenkin ihmeteltäväks.
jotta saadaan pyörät pyörimään, tuulta purjeisiin ja vettä myllyyn, aloitan vihjaisemalla muutamasta pienestä muutoksesta/uudesta ominaisuudesta korteissa.
bongaus alkakoon.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 24
- Seuraava »