Bugia
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 38
- Seuraava »
[q]Timce, 16.2.2007 17:13:
Plus merkki +++ ei toimi profiilin kommenteissa.
[/q]
Ei se toimi monessa muussakaan mestassa
(esim. sanomakentässä) firefoxilla. IE:llä toimii.
Mulle tuli yks ryhmäviesti neljään kertaan!
Luulen et syynä on se että mun vanha nick oli "ihani, ihani, ihani" ja uus nick on pelkästään "ihani" ja molemmat on kai siin lähetyslistalla.
[q]domi, 24.1.2007 14:03:
---
Juhgu, 24.1.2007 13:52:
Vanhassa blogientryssäni näkyy "3 kommenttia", mutta ko. kommentteja ei kuitenkaan näy.
---
Samoin mulla, meniköhän nää silloin kun klubbarin tietokanta taannoin sekosi?
[/q]
Sillonhan ne meni. Kaikki siihen mennessä laitetut kommentit blogeihin katos mutta blogeissa kyllä ilmoitetaan että montako viestiä siihen on laitettu. Huomasin kyseisen asian viikon sisään tuosta tapahtumasta.
Tuo http://www.laserpoint.fi/css/laserpoint.css ei oikeen tykkää toimia yhteen noiden kolmen viimoisimman teeman kanssa.
Jaha.. Menin sitten muokkaamaan tätä viestiä kun piti vastata siihen :D
No idea oli alunperin se, että jos joku vastatessaan quottaa ignoraamani käyttäjän kirjoitukset niin ne päätyvät kuitenkin minun silmiini.
Tämä on pieni ongelma, koska minulle tulee lähes poikkeuksetta paha mieli kun näen yhden henkilön postauksia ja en viitsisi lakata koko foorumin seuraamista tämän takia.
Kun painan 'kaverit'-namiskuukkelia päädyn valkoiselle sivulle, jolla ei ole mitään. Siis täysin blankko. Joko tämä on bugi tai sitten olen poikkeuksellisen epäsuosittu.
[q]koo, 5.4.2007 18:39:
Kun painan 'kaverit'-namiskuukkelia päädyn valkoiselle sivulle, jolla ei ole mitään. Siis täysin blankko. Joko tämä on bugi tai sitten olen poikkeuksellisen epäsuosittu.
[/q]
mulla näkyy oma lista, mutta sun lista näkyy tosiaan valkosena
[q]Jago, 5.4.2007 18:41:
---
koo, 5.4.2007 18:39:
---
[/q]
Onko toi kaverilista mahdollista blokata jostain? Ehkä olen niin blondi, että olen vahingossa sulkenut sen tai jotain vastaavaa?
[q]koo, 5.4.2007 18:43:
---
Jago, 5.4.2007 18:41:
---
koo, 5.4.2007 18:39:
---
---
Onko toi kaverilista mahdollista blokata jostain? Ehkä olen niin blondi, että olen vahingossa sulkenut sen tai jotain vastaavaa?
[/q]
en usko.
jollain muullakin tais jossain vaiheessa näkyy lista tollasena
jos kaverilistalla ei oo ketän silloin siinä muistaakseni näkyy joku "yhtään kaveria ei blaablaa :("
[q]Jago, 5.4.2007 18:48:
en usko.
jos kaverilistalla ei oo ketän silloin siinä muistaakseni näkyy joku "yhtään kaveria ei blaablaa :("
[/q]
Jos ei oo yhtään kaveria listalla se näkyy nimenomaan valkosena.
[q]Miksan, 5.4.2007 19:00:
---
Jago, 5.4.2007 18:48:
en usko.
---
Jos ei oo yhtään kaveria listalla se näkyy nimenomaan valkosena.
[/q]
Ahaa, ennen siinä tosiaan taisi lukea 'ei yhtäkään kaveria :('
Se ei siis ollutkaan bugi vaan ominaisuus.
[q]koo, 5.4.2007 19:30:
Ahaa, ennen siinä tosiaan taisi lukea 'ei yhtäkään kaveria :('
Se ei siis ollutkaan bugi vaan ominaisuus.
[/q]
Kyllä se voi ihan hyvin bugiki olla, musta ainaki aika omituista et siihen tulee ihan pelkkä valkonen ruutu.
[q]Jos joku vastatessaan quottaa ignoraamani käyttäjän kirjoitukset niin ne päätyvät kuitenkin minun silmiini.
[/q]
Voisko tän korjata vaikka sillain, että sais ignore-listaan semmosen checkboxin josta voisin valita, että en näe myöskään mitään sellaisia viestejä, jotka sisältävät linkin ignoraamieni ihmisten profiileihin? Tyyliin 'AND message_content NOT LIKE '%profiili.php?id=123456%'. Tällä saisi poistettua viestiketjusta ainakin ne viestit, jotka quottaavat ignorattujen henkilöiden kirjoituksia asianmukaisesti.
Tämä tietysti sensuroi myös sellaisten ihmisten kirjoitukset, jotka viitsivät vastata ignoroiduille käyttäjille, mutta itse olen ainakin valmis tekemään tämän uhrauksen. Voin mielelläni auttaa tuon tekemisessä jos apu on tervetullutta - tämä "bugi" puri minua nimittäin taas tänään :(
Mulla on nyt jo kolme kertaa tapahtunut niin et en pääse kirjautuu sisään. Pitää aina tilata uus salasana ja sen kans sit pääsee kirjautuu.. *valivali* pikkujuttu, mut hiukan ärsyttävä..
Miksi, oi miksi toisissa ketjuissa noi sivulla olevat mainokset on tekstin päällä? Samaan törmää kuvissakin, osa kommenteista on mainosten alla.
mikähän nyt oikeen mahtaa olla vikana kun mun mies ei pääse omalla nicillänsä sisään tänne..???
Onko se nyt mun koneessa vika vaiko klubbarissa, kun aika monesta napista menee sivu valkoiseksi jossa on tekstiä punasel, sinisel ja mustal. Onko se ny sitä mitälie html-koodia tms EMMÄTIIÄ mut silti se on rasittavaa ku yrittää painaa forumia ni se menee siihen, yritän painaa kavereita ni se menee siihen, yritän painaa profiilia ni se menee siihen.. Nihkeetä :(
[q]Freja, 18.4.2007 22:16:
Onko se nyt mun koneessa vika vaiko klubbarissa, kun aika monesta napista menee sivu valkoiseksi jossa on tekstiä punasel, sinisel ja mustal. Onko se ny sitä mitälie html-koodia tms EMMÄTIIÄ mut silti se on rasittavaa ku yrittää painaa forumia ni se menee siihen, yritän painaa kavereita ni se menee siihen, yritän painaa profiilia ni se menee siihen.. Nihkeetä :(
[/q]
Internet Explorerilla tuleva bugi, siirry Firefoxiin ^_^
ilmeisesti ongelma ei oo ainoastaan mulla mitä irkistä vähän kyselin, mutta ongelmana on firefox ja klubitus. etusivua aukaistaessa tulee vaan tyhjä valkonen sivu eteen eikä mitään muuta. refresh, selaimen boottaaminen, tai tehtävienhallinnasta lopeta tehtävä funktiokaan ei tunnu auttavan.
jossain vaiheessa sivut taas automaattisesti aukeaa. antaisin tarkempaa infoa jos tietäisin. :p
explorerilla ei ongelmaa esiinny.
Tää uus 2007 kalenteri topic näkyy uusimpana viestinä sekä klubitus uutiset että vip lounge osioissa forumin etusivulla, mutta ku menee tonne vip loungeen ni sitä ei näy siellä missään. Joku bugi vai oonko mä jotenki tyhmä vaa*ding*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 38
- Seuraava »