Bugia

Back to klubitus.org O

[q]spoinkel, 4.7.2007 20:24:
Eikö riitä ettei oo kavereita, pitääkö vielä klubituksen vittuilla siitä?! :'(
[/q]
Ennen siihen tuli teksti "Ei kavereita :(".
Olisiko se sitten parempi? :D

http://klubitus.org/irclinkit.php ei oo päivittyny muutamaan päivään

[q]Ronie, 16.7.2007 14:41:
http://klubitus.org/irclinkit.php ei oo päivittyny muutamaan päivään
[/q]

uusia viestejä -kohdassa näkyy uusien ryhmäviestien lukumäärä, mutta ryhmäviestien listassa ei uusia viestejä näy. joku ketju/ketjut siis jäävät näkymättömiin, mutta kasvattavat silti tuota 10R jne -määrää.

[q]mayah, 10.9.2007 16:51:
---
zZz, 10.9.2007 16:49:
uusia viestejä -kohdassa näkyy uusien ryhmäviestien lukumäärä, mutta ryhmäviestien listassa ei uusia viestejä näy. joku ketju/ketjut siis jäävät näkymättömiin, mutta kasvattavat silti tuota 10R jne -määrää.

---

mee yksäreihin. löytyvät sieltä.
[/q]

kas kas.. :)

Miks mulla kusee tuo discou-teema (joka on ollu mulla yleensä teemana)? Menee ihan mössöksi koko ruutu...

Huomasin eilen eka omasta profiilista ja sit tarkastelin muiden profiileja, että eilisen ja tän päivän suosikkeja ei näkynyt ihmisten profiileissa. Tapahtumien kohdalla kyllä näkyy keillä se on suosikeissa. Huomisen su tapahtumat näkyvät suosikeissa, mutta siis pe ja la eivät näkyneet eilen eikä la näy vieläkään.

(En tiiä onko boksissa jo keskusteltu tjn, mutta tämä lienee oikea paikka.)

Mulla kävi niin, että olin kirjoittamassa viestiä forumiin, ja yhtäkkiä kirjoittaminen katkesi ja sivu pomppasi siihen topikkiin, mihin olin kirjottamassa, ja mun viestiä ei ollut tullut siihen keskeneräisenä, vaan se vain hävisi jonnekin. En painanut mitään nappuloita, ihan vain kirjainnäppäimiä naputtelin. Outo homma.

Lisäksi kun kirjottelee topikkeihin, niin tää viestikenttä pomppii ylös ja alas aika usein, vaikka siis itse en painele mitään muita kuin kirjainnäppäimiä.

Öh.

Mulla näyttää koko ajan et uusia ryhmiksiä olisi x määrä vaikka todellisuudessa olen lukenut kaikki ja oman perustamani topik on varmasti jo kuollut kun toivottelin sillä vain ystävänpäiviä

[q]Sand3, 17.9.2007 22:19:
Mulla näyttää koko ajan et uusia ryhmiksiä olisi x määrä vaikka todellisuudessa olen lukenut kaikki ja oman perustamani topik on varmasti jo kuollut kun toivottelin sillä vain ystävänpäiviä
[/q]

ooks kattonu yksärien puolelta?

[q]Verano, 15.9.2007 14:11:
Huomasin eilen eka omasta profiilista ja sit tarkastelin muiden profiileja, että eilisen ja tän päivän suosikkeja ei näkynyt ihmisten profiileissa. Tapahtumien kohdalla kyllä näkyy keillä se on suosikeissa. Huomisen su tapahtumat näkyvät suosikeissa, mutta siis pe ja la eivät näkyneet eilen eikä la näy vieläkään.

[/q]

Juu bongasin kans viime perjantaina saman (ja keskusteltiin siitä myöskin sillon lootikossa ) tosin luulin, että se oli vaan yhden tapahtuman (mixxed) kohdalla. Olin itse ko tapahtumaan menossa niin kiinnitin huomiota, kun sitä ei näkynyt mun omissa suosikeissa.

Mistäköhän oli kymysys En oo kyl aikasemmin samaan hommaan törmänny.

[q]Annakins, 18.9.2007 08:57:
ooks kattonu yksärien puolelta?
[/q]

kiitti

mistäs moinen johtuu kun kuvia lisää?

kuvat vastaanotettu, prosessointi alkaa (kestää kauan, odota!)
kuvia tallennettu 0. kuvat päätyvät näkyville hyväksynnän jälkeen, tähän menee yleensä päivä tai pari.

niin ja ei ollut kuvia nolla

Viettävätköhän muidenkin kaverit samana päivänä kahta eri syntymäpäivää, kun rekisterisivulla sankarilaatikossa on kaverin oikea vuosiluku mutta tulevissa sankareissa samalla kaverilla on ensi vuoden mittarilukema jo. Muut tulevat sankarit näyttävät pysyvän oikeilla mittarilukemilla.

[q]SyndroDome, 18.9.2007 10:34:
---
Verano, 15.9.2007 14:11:

---

Juu bongasin kans viime perjantaina saman (ja keskusteltiin siitä myöskin sillon lootikossa ) tosin luulin, että se oli vaan yhden tapahtuman (mixxed) kohdalla. Olin itse ko tapahtumaan menossa niin kiinnitin huomiota, kun sitä ei näkynyt mun omissa suosikeissa.

[/q]

Ilmeisesti tää on edelleen näin, koska tän päivän suosikit ei näy profiileissa, mutta tapahtuman kohdalla näkyy kuka on merkannu sen suosikikseen.

Taitaa tapahtua heti kun kello lyö kakstoista yöllä.

[q]Annakins, 21.9.2007 09:35:
---
SyndroDome, 18.9.2007 10:34:
---
Verano, 15.9.2007 14:11:

---

---

Ilmeisesti tää on edelleen näin, koska tän päivän suosikit ei näy profiileissa, mutta tapahtuman kohdalla näkyy kuka on merkannu sen suosikikseen.

Taitaa tapahtua heti kun kello lyö kakstoista yöllä.
[/q]

Juu niin näyttäs edelleen olevan Ja tosiaan eilen noi suosikit viel näky, et taitaa napsahtaa heti puolen yön jälkeen.

[q]SyndroDome, 21.9.2007 10:44:
Juu niin näyttäs edelleen olevan Ja tosiaan eilen noi suosikit viel näky, et taitaa napsahtaa heti puolen yön jälkeen.
[/q]

Kunnon keskiyön kirous :D

[q]SyndroDome, 21.9.2007 10:44:
[/q]

Tän päivän menot tosiaan katos heti viime yönä kun vuorokausi vaihtu. Viime viikonloppuna ei perjantai-iltana näkynyt perjantain _eikä_ lauantain suosikkeja profiileissa. Mutta eiköhän nuo tuosta oikene, pääasia että itse muistaa mennä bileisiin vaikkei suosikeissa mitään näykään :D

ilmeisesti ongelma ei oo ainoastaan mulla mitä irkistä vähän kyselin, mutta ongelmana on firefox ja klubitus. etusivua aukaistaessa tulee vaan tyhjä valkonen sivu eteen eikä mitään muuta. refresh, selaimen boottaaminen, tai tehtävienhallinnasta lopeta tehtävä funktiokaan ei tunnu auttavan.
jossain vaiheessa sivut taas automaattisesti aukeaa. antaisin tarkempaa infoa jos tietäisin. :p

explorerilla ei ongelmaa esiinny.

Tää uus 2007 kalenteri topic näkyy uusimpana viestinä sekä klubitus uutiset että vip lounge osioissa forumin etusivulla, mutta ku menee tonne vip loungeen ni sitä ei näy siellä missään. Joku bugi vai oonko mä jotenki tyhmä vaa*ding*

O