puntti & sali
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 96
- Seuraava »
täähän on perusbiisi mutta toimii salilla:
Danzel - pump it up
Rammstein on myös hyväksi havaittu.
[q]premiumvelvet:
---
rZi:
Syysangstit puskii päälle kun pieni sika ja ihka oikea elämä vie kaiken ajan. Viime vuos oli toista kun ei ollut elämä ja kerkes käymään salilla niin paljon kun vaan halus...
Nyt joutuu jättää luentoja väliin jotta kerkii käydä rehaa pajalla. Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
Hiki lentää, aikaa ja ruokaa kuluu, mutta lopputulos on sen väärti. Mikään ei voita (paitsi loistava seksi) hyvän kunnon tuomaa tyydytystä ja itsevarmuuden tunnetta.
---
No seksi on kans hyvä kuntoilumuoto..
[/q]
no niinpä! jos on se tekevä osapuoli!
[q]Verano:
tilaileeko täällä joku jotain kuntoilu-, liikunta- tms lehteä? oisko teillä suositella jotain hyvää ja asiallista lehteä? (onko sellasia?) [/q]
Fitness -lehti on ihan hyvä. Terveellisiä elämäntapoja ja monipuolista liikuntaa ja hyvä venyttely neuvot yms :)
[q]Marjanpoimija:
Eilen avattiin Pitskuun uus Finnbody ja voi että oli kyl upea sali. Uusia laitteita kymmenittäin tilaa yli 2000 m2 sekä loistavat saunat ja peseytymistilat.
Telkkarit katossa ja poppi pauhaa, on se niin mukava reenaa kun on kunnon sali ja hyvät laitteet. Treenimotivaatio on ihan toista luokkaa kuin jollain "kellari" salilla.
Tästä se lähtee ens kesän kehon muokkaus kausi....
[/q]
Uusi Pitäjänmäki aukeaa 7.1.2005
(30.12.2004)
Finnbody Pitäjänmäki avautuu uusissa tiloissa Valimotie 25:ssä perjantaina 7.1.2005 klo 6.00.
Uusissa tiloissa on uutuutena mm.
-spinning
-saunat
-2 aerobic-salia
-tilava lapsiparkki
-tilavat paikoitustilat aivan sisäänkäynnin yhteydessä
-kahvio
Ei siis löytynyt enää sitä ihanaa tatami-mikälie-lajitreeni-salia, missä oli ihana treenata sikojen kaa?!
Pitskun sali on joo ihana Mun frendi on siellä töissä niin tulee sielläki joskus käytyä
[q]W:
Kunhan vain kestää pinna ja mielenterveys, sillä tarkka ja pitkään kovin kurinalainen elämä saattaa vetää ennenaikaisesti piippuun. Useimmiten meikä ainaskin lopettaa kurinalaiset diettini ennenaikaisesti yksinkertaisesti burn outtiin...*iihhih*
[/q]
Ei mitään ongelmaa, koska mun ruokavalio on muutenkin tosi terveellistä (vähärasvaista, paljon riisiä jne. joskin ongelmana aina ollu protskut jota japanilaisessa ruokavaliossa ei niin ole) - mä syön mitä vain et kehittyy nyt kisojavarten maksimaaliseen kuntoon mitä tässä ajassa on mahdollista saavuttaa.
[q]W:
Thanks!
"Bodarit" tuppaa monet tykätä lisätä rahkaansa pellavasiemen rouhetta...siinä on sikana kuitua ja hyviä rasvoja...maku nyt on hieman..*sars*
Lisäksi sitten vain vaikka funlight mehua ni pysyy calorit kurissa...onmuuten yllättävän hyvää maitorahka ainoastaan sokerittomalla funlight mehulla maustettuna.
[/q]
...juu no mä en voi syödä aivan mitä tahansa, kyllä se pitää olla ihan siedettävää. Kalorien suhteen ei ole mitään ongelmaa, rasvaprosentti jotain 8-10 luokkaa ja ton juoksemisen takia sitä kuluu kokoajan niin paljon et mä en voi mitenkään lihoa näillä mun ruokamäärillä vaikka välillä mun hiilarimäärät on lähes 400g päivässä
[q]DESPE:
Motivuksella maksan ite 17 kuukaudessa salista ja jos ei mitään sitoutumisia :)
[/q]
sä oletkin poikkeus :P
Käyn joo suhteellisen säännöllisesti. Koitan päästä 3krt/viikossa käymään, mutta aina se ei tietenkään onnistu koulun ym takia. Mutta 1-2krt on se äärimmäinen minimi. Sen lisäks tietenkin spinning&bikki kuuluu vakioon ja kohta Sabrinan kanssa aloitetaan Salsa
Liikkuminen vaan on niin ihanaa..
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne 1.5kk säännöllisen treenamisen jälkeen... painoa tullu lähes maksimaalinen eli .5-1kg ja olen kohta 60kg elopainoltaan (maksimi trainerin / hierojan tietojen mukaan on vuodessa saada 8kg painoa josta 4kg puhdasta massaa ja treenamisen takia lihaksiin tullut 4kg nestettä - eli siis pelkkää lihasmassassa laskettuna 2-4kg vuodessa max)
Tulokset nyt on noussu "järkyttävästi" eli varsinkin jalkoihin on tullu puhtia. Prässissä menee 200-250kg 6-10 * 3 sarjoja ja kyykyssä 90kg samoilla sarjoilla - joskin riippuu kumminpäin nyt treenaan. Näillä painoilla en edes saa kunnolla jalkoja hapoille, kun junnunna treenasin maastopyöräilyä paljon joten ne palautuu "samantien". Tosin kyykyssä on ongelmana selkä joka on aina ollut heikko ja vasta nyt pystyn treenaa kunnolla vatsoja ilman et selästä rupeaa vihlomaan. Kyykyssä on vieläkin se ongelma et kädet puutuu, kun niiden liikkuvuus on huono ja vielä et rauta on sopivasti verenkiertoa tukkimassa niin kädet väsyy ennen, kun muu keho joskin käsitreenien johdosta tämäkin asia on korjaantunu aikalailla.
Itse oman fysiikkaan muutenkin oon tosi tyytyväinen, kun olen saanu korjattua vartalon epätasapainon huomattavasti eli ennen minulla oli aina toinen puoli lonkasta selkeesti edenpänä, kuin toinen (eli kääntyny hieman) jonka takia aivan alaselästä saakka selkärangassa on aina vihlonu sekä sieltä sitten säteilly niin et menee koko yläselkä jumiin.
Käsien painoista en nyt viitsi sanoa mitään, kun vedän niin pienillä et suurinpiirtein naisetkin vetää samanlaisilla (no ei nyt ihan mut siis suhteutettuna jalkoihin...).
Ruokavalio on tylsää nyt tän tehotreenin aikana, pari kananmunaa + iso syväasti täynnä riisiä aamiaiseksi. Lounas on sitten kunnon liha-annos, jotain kebabia tai jotain vastaavaa. Illalla menee .5-1L jugurttia, hedelmiä ja muuta sen sellaista... lisäravinteita otetaan päivittäin ja lisänä treenamisen jälkeen myös. Vettä menee kokoajan 3L mut varsinkin juoksutreenin jälkeen huomattavasti enemmän. Homman kruunaa sitten viikottain 2h urheiluhieronta missä mukavasti palautuu ja saa hapot (kuonat) kunnolla liikkeelle. Eipähän pääse mikään paikka jumiutumaan. Periaatteessa siis ruokavalio on sellainen et saan 100g proteiinia ja 200g hiilareita joka päivä vähintään joka on painoon suhteuttetuna se maksimaalinen hyötysuhde.
Puntilla siis pari kertaa viikossa ja juoksua pari kertaa viikossa (plus aina punttia ennen 5-6km lämmittelyt joten käytännössä 4 kertaa viikossa juoksen). Juoksut on tällähetkellä 11km lenkkejä mitä sitten vedetään sen mukaan mitä pystyy puntinjälkeen, mut yleensä kummiskin aina maksimiteholla. Periaatteessa pitäisi vielä ottaa palauttavia lenkkejä punttitreenin alle, mutta niissä menee hermot. Tuntuu siltä, kun ei liikkuisi ollenkaan joten olen jättäny ne kokonaan väliin.
Tavoite ei oo massan saavuttaminen missään nimessä vaan pitkä aerobinen kestävyys joten missään vaiheessa painot ei nouse "älyttömiin" vaikka kehittyisin vaan nyt nostetaan perusvoimaa ja sen jälkeen siirrytään pidempiin sarjoihin (~20 * 3). Luulen et jalkojen suhteen prässissä mennään ~300kg ja kyykyssä ~120kg paikkeille ja niihin sitten jäädäänkin. Ylävartalon siihen malliin et se tukee juoksua ja maastopyöräilyä maksimaalisesti ilman et niissä on liikaa massaa kuluttamassa energiaa joten ei musta mitään kaappia saa tekemälläkään, pienenä pysyn
Onks kellään ehdotuksia hyvästä ja nopeatempoisesta treenimusasta?
Alkaa tutut biisit ja kikkelitrance kyllästyttää...tarviis jotain nopeatempoista ja tilanteeseen sopivaa polkkaa!*jiihaa**iloinen*
Edit:"hups!"
ei ole mun tapaisten kukkakeppien juttu *uuh**lmao*
Tänään soi aamulenkillä sankarihevi joulun kunniaksi Upee fiilis juosta kun on hiljaista...
Flunssan jälkeen 3 viikkoa salilla ja nyt selkä paskaks. Voi taas omaa, hyvää onneaan kiittää. Tuntuu, että aina kun on vauhtiin pääsemässä niin nousee jtn oireita, kuten tänään tämä selkä. Oikeastaan koko puoli vuotta menny näin, vaikka eihän se lepo huonoa teekkään (ärsyttää vaan, kun reenausinspistä ei kykene hyödyntään).
Toivon mukaan kevät kausi menee syksyä paremmin.
The Governator*nauru*
http://galeriekulturistiky.webz.cz/arnold/Arnold%2011.jpg
[q]W:
Epäoleellinen kysymys, mutta käytetäänkö muuten itämaisessa ruuanlaitossa hyviä rasvoja paljon, kuten oliiviöljyä, ym... tuli vain mieleen? Ja mitkä on suosituimmat proteiinin lähteet? Itse en tiedä juuri MITÄÄN itämaisista ruuista...*hymy*
[/q]
Siis nyt puhun vain japanilaisesta ruasta ja siinä esim. sopat on kaikki kasvis / meri (jolla tarkoitan merilevää ja suoloja) pohjaisia. Niissä harvoin on mitään lihaa (valkoista tai punaista) vaan nuudeleita joten näissä ruissa proteiinin määrä käytännössä on 0% Sit on uppopaistettuja jotka on kyllä rasvaisia (tavallisessa rypsiöljyssä uppopaistettuja) joissa kyllä paistetaan myös äyriäisiä, mut näissäkin todella vähän proteiineja, kun suurinosa kummiskin on kasviksia mitä on uppopaistettu. Sitten on tietysti sushi ja muut vastaavat ruat mut näitä syön harvoin. Kuka jaksaa jokailta palotella lohen pieniksi viipaleiksi, repii ruodot jne. 300-500g kalasta? Ei kukaan, sushissa taas on kyllä kalaa mut täyttävin elementti on hiilarit joten sekään ei toimi massaa hakeville ihmisille tai muutenkin jotka haluaa polttaa rasvaa. Wokkia teen paljon mut taas siinäkin on suurinosa kasviksia, ei lihaa... wokissa käytetään sit oliiviöljyä ja muutenkin tämä on ehdottomasti terveellisimpiä ruokia mitä voi helposti tehdä. Paljon kasviksia, riisiä ja jonkun verran lihaa (kasleria tai jotain vastaavaa). Proteeinin takia wokista on nyt luovuttu kokonaan.
Kalaruat sinänsä olis jees, just syödä paistettuja kaloja mut niistä tulee vain paska mieli, kun Suomesta ei saa "kunnon kalaa" - järvikalat on jees, mut ei niitä vain voi paistaa soijan kanssa ja nauttia (tai voi, mut aivan eri planeetalta, kun rasvaset merikalat - punameriahven... aaah *slurps*) jos olisin Japanissa niin tuo lounas joka on kebab (lammas) tai vastaava muuttuis ehdottomasti kalaks ja äyriäisiks joka on proteiiniltaan parempaa ja muutenkin paljon terveellisempää.
Nyt itseasiassa se ruoka mitä syön ei oo mitään japanilaista nähnytkään aamiaista lukuunottamatta (siis iso läjä riisiä jonne hajotetaan pari raakaa kananmunaa ja jonkun verran soijaa ja sit se vedetään sellaisena - joskin siihen perinteiseen tyyliin kuuluis vielä merilevää päälle ja paistettu kala - merilevää joskus laitan jos jaksan mut en mä mitään kalaa ikinä paista siihen).
Tällähetkellä omassa ruokavaliossa on ongelmana kuidut joita en saa tarpeeks josta nyt seuraa tiettyjä "ongelmia" eli vatsa ei ole kovin iloinen tilanteesta - jota nyt yritän korjata muroilla, mut ei auta tarpeeksi joten pakko siirtyä mysliin jota vedän jugurtin kera siis.
...mut siis japanissa käytetään aika vähän oliiviöljyä mut toisaalta voita ja muuta rasvaista ruokaa ei pahemmin ole. Kaikki on todella vähärasvaista tai ei rasvaa lainkaan joten tämä ei ole ongelma. Näkeehän sen japanilaisista ulkoapäin tai kaikista aasialaisista et kovin hoikkia ovat, sillä perinneruokaa syömällä lihominen länsimaiseen tyyliin siellä on aikalailla mahdotonta.
Kevään edetetessä kyllä on treeni taas maistunut ja kehitystä on uskomatonta kyllä tapahtunut. Vaikka paino on tippunut jo tasan 80kg, ei tuloksissa ole silti kauheasti tapahtunut muutoksia, ja ääliömäistä varmaan, kyllä piristi esimerkiksi tänään ottaa 15 kymppiä penkistä ja huomata kuinka kevyttä oli, vaikka en ole aikaan tehnyt muuta kuin yrittänyt hiota mahdollisimman mallikkaaksi kroppaani. Omituiset asiat sitä joskus piristävät.
Itse omat kesätavoitteeni kuntoilussa olisi saada hankittua viellä hitusen lisää massaa jalkoihin, ennen kuin astun joka keväiselle dietilleni. Saas nähdä onnistunko...*vink*
Lisäys: Olen muuten Töölön kisahallissa viimeaikoina käynyt...halpa ja loistavat mahdollisuudet harrastaa myös hieman toista harrastettani, potkunyrkkeilyä.
linkki
[q]vaavu:
Tietääkö joku suunnilleen tuon Esport Fitnessin uusia hintoja? Kun ollaan ihan siihen viereen muuttamassa, siellä olisi helppo käydä treenaamassa. Saako sinne ostettua mitään kertalippuja, vai onko pakko ottaa jäsenyys? Ja voiko maksaa erikseen pelkästä kuntosalista, vai täytyykö ottaa kaikki osa-alueet mukaan?
Minkälainen paikka tuo Esport Fitness noin muuten on?
[/q]
Mitä haet kuntosalilta?
Itse olen espoolaisena "jumpannut" nyt noin pari kuukautta esportis, enkä valitettavasti voi itse salista sanoa juurikaan mitään hyvää. Itse haen kunnon vääntöä punteilla,hikeä jne.. ( Toisaalta taas kampin esport centerin kuntosali on surkein sali missä oon koskaan käynyt*nauru*)
Ohjatut tunnit ovat kuulemma hyviä, siellä käy paljon jengiä ja ilmastointi pelaa.
Olenkin näin ollen ehkä muuttamassa olariumin kuntosaliin. Salina kuulemma parempi ja hinta n.20 egee halvempi kuussa:)
NE epäkkäät:D Ootko nähnyt sen pätkän, ku Ruhl on ostoksilla Simonen kanssa...Sopii jotenki hyvin yhteen*nauru*
[q]S-T:
---
MAkeda:
Onhan toi tyyppi vähän erinäköinen, kun pakkiksen kautta myös tutuksi tullut Timo Poutiainen*nauru**nauru*
---
Poutiainen go, go!
terveisin: punttimimmi :P
[/q]
Heh, ai säkin tunnet Poutiaisen*nauru* Vuoden ilmestys lavalla:D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86