Syksy? In vai out??
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 17
- Seuraava »
Plussaa:
- Raikas ilma
- Värit
- Fiilis
Miinusta:
- Kylmyys
- Vesi
- Talvi lähellä
Kaippa se silti ihan "IN" on.
Definetly out. - pimeetä,märkää,kylmää,hallaa,talvi tiedossa...
[q]JayJay, 19.9.2005 22:14:
Pidän syksystä..
Se on minulle vähän kuin lähtöruutu uuteen kierrokseen jälleen.
Raikahko ilma kietoo ympäri, puhdistavat sateet saapuvat kuin jokavuotisena lupauksena, agressiiviset tuulet riepovat puu-olentoja jotka eivät ole viellä tiputtaneet lehtiään, sopusuhtainen synkkyys.. Saan jotain omanlaista rauhaa ja energiaa tästä vuodenajasta..
IN.
[/q]
Juuri näin!*joo**sydän*
Syksyn alku on aina tosi jees, mutta muutassa viikossa jatkuva märkyys ja kylmyys alkavat ottaa pannuun. Kuiva ja tuulinen syksy on kyllä oikein mukava.
In, mutta talvi vie voiton
Todella OUT. Pimeys väsyttää ja masentaa. Talviunia nukkuvat eläimet on asian ytimessä.
Toisaalta on mukavaa kun saa pukea paljon lämpimiä vaatteita päälle ja etsiä kaapista omatekoisia pipoja ja kaulaliinoja esille mutta tulee kesää kyllä silti ikävä. Talvesta ja pakkasesta en kyllä tykkää.. en siedä pakkasta. Silloin vaatetta tulee kyllä ahdettua päälle hillittömät määrät -ei kovinkaan hehkeä olo silloin. Mä en värjöttele muodikkaissa vaateissa -ja sen kyllä huomaa
JayJay:tä ja Johnia jatkaen : IN IN !
Neljä erilaista vuodenaikaa on toisaalta etuoikeus, mutta se talvihan vois olla sellanen kuukauden kestävä, just täydellinen pakkastalvi!
[q]JayJay, 19.9.2005 22:14:
Se on minulle vähän kuin lähtöruutu uuteen kierrokseen jälleen.
[/q]
HAHAHAAH!!!!!!!!! ei maar...
Syksy on ehdottomasti in. Raikas ilma ja lyhyet päivät ja kynttilänvalo
edit:ainiin,ja ne syksyn värit*tanssittel*
Just cool*hih**hymy*
In*sydän*
Kaikki ruskanvärit ihanaa loistoa raikas ilma ja muuttolinnut on kyllä ihanaa.. silloin voidaan marjastaa ja sienestää ja talveksi vaikka pakkaseen niin saa myöhemminki herkutella syksyn antimista*iloinen* Lapin luonto on kyllä kaikkein ihaninta syksyllä..sinne sitten tallusteleen ja että se rentouttaa ja tulee hyvämieli. Syksyllä on pimeää ja voi polttaa kynttilöitä ja suitsukkeita, todella romanttista ja tunnelmallista*hihu* no mie tykkään syksystä*sydän*
Täytyy myöntää että olen syksy ihminen, eli syksy on in ja olen silloin out *jiihaa**iloinen*
Ehdottomasti IN! Varsinkin alkusyksy on vuoden parasta aikaa.
in!
Kesäihmisenä pakko vastata OUT! Myönnän toki, että kuiva ja värikäs alkusyksy voi olla ainakin vähän IN, mutta sen jälkeen kun puissa ei enää lehtiä ole, syksy on ehdottomasti OUT taas.
syksy on ehottomasti in, koska kohta tulee talvi ja pääsee pulkkamäkeen..*nauru*
koko kesän häikäsyn ja valosassa nukkumisen jälkeen, on mukavaa kun välillä vähän hämärtyy.. ja jos se pimeä ei aina niin kovasti innosta, niin pari kynttilää ympäri huonetta ja jo on valohoitoa
Ehdottomasti IN!! kaunista ja ihanan viileää aikaa
Ehdottomasti IN värikkyytensä ja pimeiden iltojen takii : D
syksy: IN, talvi: iha vitun OUT!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...