Syksy? In vai out??
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- Seuraava »
Kato ulos ikkunasta!
Tosi IN!
Kesä tule jo!
[q]k1ww0!, 15.11.2005 12:48:
syksy: IN, talvi: iha vitun OUT!
[/q]
Word. Syksy on ainoa vuodenaika josta tykkään.
Sade ja tuuli eivät minua haittaa. Tulee ja sataahan myös kesäisin. Kaikki jotka niin rakastaa kesää, oliko kesä sitten sateeton?
Syksy on IN.
Vaihtelu virkistää ja en todellakaan jaksais jos olis esim. kesä kokoajan.
Syksy on hyvä asia.
Ilmassa on jännä tuntu.
Ihmiset kadulla katsovat vähemmän toisiaan.
Kotona voi käyttää hassunvärisiä villasukkia.
Kohta puistoissa alkaa tuoksua mädäntyneiltä lehdiltä.
Nuoriso ei enää huuda kadulla "Vittu mä oon kännis!"
Itsekin malttaa hautautua peiton alle, kun ei
tarvitse juosta ulkona kaiken aikaa.
Syksy rauhoittaa.
out ja pahasti
tarkennus: ihan perseestä
syksy on PARASTA *sydän* Ja talvi *sydän**hellokitty*
[size=15]IN[/size], koska värit puissa ovat ihan pirun hienoja ja ilma viilenee iltoja kohden. Plussana tietenkin koko kesän meuhkanneet densot katoaa lähialueen katukuvasta *pepsodent*.
Syksy on in, syksyllä alkaa moni uusi asia ja se on hienoa. Oikeestaan kaikki vuodenajat on jees paitsi jos ne kestää liian pitkään, sitten tulee sellainen fiilis että loppuisi jo saatana...
[q]Mio, 15.11.2005 12:40:
Ehdottomasti IN värikkyytensä ja pimeiden iltojen takii : D
[/q]
Äijä on ihan pimee ;)
(oon kyllä enemmän valon lapsi, mut syksyssäkin kuitenkin oma viehätyksensä)
Syksy tuntuu ja tuoksuu hyvältä. Mut jos on ollut nihkeä kesä, eli liian vähän lämpimiä päiviä, niin ei sen tulolla ole mikään kiire.
Ihan out. On kylmä ja märkää ja pimeetä ja vituttaa ja väsyttää eikä oo lunta eikä pakkasta eikä ulkona voi olla kun on kylmää ja märkää ja vituttaa. Endless summer vaati jo Scooter aikoinaan!
Todellakin niin vitun ulkona!
In. Siihen asti kun lehdet on puissa. Alkusyksyn pimeät mutta vielä lämpimät yöt. Kynttilöiden polttaminen. Ja sitten luonto kauneimmillaan ruska-aikana.
Syksy on todella.....*dissaa*
out
Tosiaan OUT!!!! Mitä hienoo on siinä että kesä loppuu??!! Alamäki pimeään räntäsateineen ja loskakeleineen. V**un houkuttelevaa!!*eiei*
Pääsääntöisesti in, pahimpia loskakelejä lukuunottamatta.
syksyssä on puolensa, mut kun oli niin kiva kesä niin ois voinu viel jatkuu :/ mut jos pitää olla koulussa niin ehdottomasti syksy on in!
Ihan jees.
Syksy tulee, Aleksi herää.
Kesä oli sen verran aktiivinen, että nyt pitää skarpata.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- Seuraava »