SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- ...
- 996
- Seuraava »
Taidan avata kaappiani hiukan ja päästää muutaman tunteen vapaaksi....plumpsista;)*pihkassa**hih*
Heijjaa heijjaa
Tuntuuko teistä joskus, että ootte liian kilttejä kaikille häröille ja aivan liian häröja kaikille normaaleille?
No ehkä toi on ihan mun ikioma tunne
No ei onneksi paljon haittaa, kun voi *ökkö*
Angeli,ja kaikki muut(kaikkiko??? =) ) ketkä väittävät että miehet ovat *possu*ja....HAluaisin sanoa vain että kyllä naisseurueessakin on niitä *possu*ja...Juuri sain sen
weekendinä karvaasti (mm Musta silmä =D ) kokea....
Mutta onneks pidän mielessä että tuolla on paljon enemmän niitä valtavan ihania naaraita =)))*plur*
Jatkan etsimistä kunnes löydän etsimäni...
But anyway,kiva olla taas täällä *ökkö*
Voi hyvänen aika teidän kanssa
vaikka olenkin vielä hyvin nuori niin alkaa kyllä kaipaan teknotytteliä kainaloon. kotona on niin tylsää haluan sisältöä elämään. no kun en ole mikään vanha niin ei mitään paniikkia vielä. Tällä hetkellä vaan alkaa katteleen kun kavereilla alkaa oleen kontakteja tyttöihin.
Sellanen tytteli olis kyllä kiva jota sais rutistella kunnolla
Sellanen mukava nallukka *enkeli**sydän*
Avernian!
Senkun tulet tänne Kouvolaan päin niin kyllä niitä täältä
löytyy...En kyllä epäile etteikö löytys Lahdestakin ...
Naaraat on jees
!HUOM! en ole sentään niin nuori ettenkö bileisiin pääsisi!!
enhän täälläkään muuten olisi!
ajattelin vaan imoittaa ettei tule epäselvyyksiä*vink*
enkeli:[q]Onnee Sapis!!! Mä en ole... Se sun mies on kyll ihan kivan oloinen, siisti paita mikäli oikein muistan =) Terkkui vaan ja koht kahville...*ökkö*
Mä en ole ihastunut pitkään aikaan ja hyvä niin, kuka nyt mut huolisi...*igor**igor**igor*[/q]
oi kiitos enkeli,oot enkeli;)Juu kiva on ja paitakin on kiva ja kaikki on kivaa
*pihkassa**pihkassa**purr*
Oho! Onpahan meitä sit ainakin kaks ihastunutta! Mullakin kutittaa vatsanpohjasta..... Aika ihkistä.....
Yhdyn myöskin hyperventilaation kommenttiin aikas täysin ...=)
Onhan sil hienon näkönen pärstävärkkikii tosa sivussa...=))
joo tässä tänne voisi taas kirjoittaa jonkun verran... hmm... kai muuten tää topicci pitää siirtää toiseksi topiciksi kun toi 20 alkaa jo menee ton palkin yli *hääh* mut joo..
mäkin oon tuntenut yhden tytön puoli vuotta ja kivaa on ollut sen kanssa enemmän kuin yhteensä aikaisemmin eletyssä elämässä yhteensä
ahaaaaaa. eli tyly&cosmikki on pari*hymy*
hih.......
ootte ihqpihqusiii..:)
joooh, tää on taas vähä hempeel päällä, mut sitähän se kesä tuottaa...
odottaminen on inhottavaa mutta ei siltä voi välttyä...
toivottavasti te kaikki löydätte ihanat enkelit vierellenne....
*sydän*
Hmm sinkkuhan mie ainakin toistaseksi..:D Mutta hyvältä näyttää...*pihkassa*
freba; minkä tytön sä olet löytänyt *iloinen*?
...hienoa kuulla että suakin on onnistanut lucky you.
...minä jo saman pojan kanssa hengaillut melkein puoli vuotta, mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois
rohkeasti siis vaan kokeilemaan onneaan vastakkaisen sukupuolen kanssa *plur**sydän*
mullakin on tyly ollut kivaa sun kanssa
cosmikki:[q]freba; minkä tytön sä olet löytänyt *iloinen*?
...hienoa kuulla että suakin on onnistanut lucky you.[/q]
Kiits kiits.
Se on sellainen pieni, tosi ihana tyttö, jolla on omaperäinen musamaku *plur**nauru*
milla:[q]ahaaaaaa. eli tyly&cosmikki on pari*hymy*
[/q]
Sulla on aina milla kulta ollut hieman hidas sytytys
Angeli:[q]Salien:Angeli:Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*
Angeli, sä oot vaan liian kiintyny niihin heppoihin ja muihin nelijalkaisiin
Ai se johtuu siitä no ilmankos
*ding**vink*[/q]
Hmm, taidankin sitten yleistää tota syy-seuraus-yhteyttä myös muhun ja moneen muuhun heppailua harrastavaan sinkkuun... Dilemma on ratkaistu, johan helpotti!!!*ökkö*
Sinqquliini:[q]Sinqquilu rulez, mut mistä sais sellaisen hengailukainalon, johon vois käpertyä pakoon pahaa maailmaa? Kesällä seukkaaminen on varmaan monelle "ei kiits", mut halimisesta tykkää kaikki, eiköz?
Pari pusua ja halia pvässä (tai edes vkossa..) pitää aivokemiat kohdallaan... *pihkassa*[/q]
Mä oon oikeestaan aina arvostanu just tommosta paljon enemmän ku jotain seurustelua. Siinä vaiheessa tosin kun toinen sitte eksyy seurustelun tielle niiin sitä jäädään helposti siihen ihmettelemään...tietenki "kannattaa" toivoa ettei näin käy. Itellä on yks erittäin hyvä kaveri jonka kanssa viihdyn ihan tajuttoman hyvin mut nyt ehkä käymäs näin, pitää nyt kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Avernian:[q]--------------------------------------------------------------ei nappaa muuta kuin ne jotka tuntuu saavuttamattomilta...
-----------------------------------------------------------
Jeps... jotenkin näyttää varsinkin naisilla olevan tuo ------------------
On se kyllä kumma,niin hyviä tyyppejä on olemassa ja silti ongelma. Sitä ei haluta joka itsestä tykkäisi niin pitää juosta semmosen syliin joka tekee elämästä helvettiä... [/q]
Huomannu saman jutun, mutta minkäs tolle nyt tekis
Mitään naista kyllä jaksa ainakaan tietoisesti ettiä. Hajois pää siihenkin touhuun
EDIT: vähän perseellään toi toinen quote mut minkäs teet...
[muokattu 11.8.2002 17:38]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 533
- 534
- 535
- 536
- 537
- ...
- 996
- Seuraava »