SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- ...
- 996
- Seuraava »
ootte kauheen sulosii :)
*sydän*
Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*
Angeli:[q]Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*
[/q]
Angeli, sä oot vaan liian kiintyny niihin heppoihin ja muihin nelijalkaisiin
niin.. oonks mä muistanu kertoo et mäki oon sinkku ...
Salien:[q]Angeli:Mä oon nirso, ja sinkku.*iloinen*
Angeli, sä oot vaan liian kiintyny niihin heppoihin ja muihin nelijalkaisiin *hih*[/q]
Ai se johtuu siitä no ilmankos
*ding**vink*
hihi. millalla tosiaan pikkusen hitaasti näköjään sytyttää *plur**heiii**piis**hih*
:[q]Perutkaa vaan. Tulkaa tytöt sedän luo ratsastelemaan...*heiii*[/q] Nohh Kuules setä... sinuna oisin hyviiin hiljaa ettei me jopa tullakki
Ja meit on kumminki 3 ja sua yks ni aika koville joutuisit
[muokattu 16.8.2002 16:37]
milla:[q]pitäiskö peruu huominen ratsastusleiri?? ;D[/q]
Todellakin!!!!!!!
[q]jos toinen on koittanut kahlita tai muokata mua liian läpinäkyvästi.. [/q]
"nainen yrittää koko parisuhteen ajan muuttaa miestään ja sitten eron tullessa hän valittaa, että tämä ei ole enää se sama mies johon rakastui"
Sinkku elämä on tyhmää... mutta samalla vapaata ja hauskaa
..ehkä se on naisten luontainen vaisto joka koittaa muokata miestään haluamaksensa laiseksi, mutta itse koitan sitä ainakin vältellä sillä poika jonka kanssa tällä hetkellä seurustelen ei olisi juuri tämä poika jos alkaisin tämän luonnetta muuttelemaan suuntaan tai toiseen...
Väitän siis että ne naiset jotka koittavat miestensä luonnetta muutella tieten tahtoen eivät ole tarpeeksi *plur*.
..vaikka omalla poikaystävällänikin on joitakin ärsyttäviä piirteitä niin hyväksyn ne, enkä koita edes poistaa niitä, sillä ne ärsyttävätkin piirteet muokkaavat ihmisestä juuri sellaisen kuin tämä on..
näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista
tekee suorastaan pahaa ajatella, että jossain välissä meinasin jo jättää lab4:n keikan väliin
[muokattu 20.8.2002 17:30]
Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle.[/q]
Tossa tuli asiallist tekstii...... eli olemalla mustasukkainen tekee vaan tuhoa itselleen ja suhteelleen.....
*sydän**sydän*
patis:[q]näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista
tekee suorastaan pahaa ajatella, että jossain välissä meinasin jo jättää lab4:n keikan väliin
[muokattu 20.8.2002 17:30][/q]
no hui! onnea:)
Rats! toi olin minä ja sen piti mennä jota kuinkin näin-->
Go my son go!
*ökkö**sydän**ökkö*
Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle. Itsellä on myös raskas suhde takana ja sen jälkeen ei ketään ole enää hetkauttanut, siis luottamus kolmijalkaisiin nolla.
[muokattu 21.8.2002 11:40]
Angeli:[q]*heiii* Nohh Kuules setä... sinuna oisin hyviiin hiljaa ettei me jopa tullakki
Ja meit on kumminki 3 ja sua yks ni aika koville joutuisit *vink*[/q]
Kyllähän toi leffoissakin onnistuu. Jos te tyttäret ette jaksa, niin pidetään vaikka breikki välissä.
patis:[q]näillä näkymin minä eroan nyt tästä sinkkuklubista
[muokattu 20.8.2002 17:30][/q]
Go my son go!!!!
*ökkö**sydän**sydän*
angel78:[q]Täytyy myöntää että itsekkin olen joskus sortunut mustasukkaisuuden pauloihin... mutta loppujen lopuks sillä ei tee hallaa kuin itselle ja suhteelle. Itsellä on myös raskas suhde takana ja sen jälkeen ei ketään ole enää hetkauttanut, siis luottamus kolmijalkaisiin nolla.
[muokattu 21.8.2002 11:40][/q]
apua. just like me.. mustasukkasuus ois pitäny jättää pois ihmisen ominaisuuksista ku aatamia ja eevaa rakennettii
ja juu. luottamusta ei miehiin kyllä yhtään.. ehkä se mustasukkasuus johtuukin siitä.. hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 534
- 535
- 536
- 537
- 538
- ...
- 996
- Seuraava »