SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]styrOX:
puusta vai?*nauru* mä kans oo ajatellu tehä oman naisen
[/q]

mistäköhän ne pienet pojat ja tytöt on tehty? pienet pojat tais olla sammakoista ja muusta sellasesta.

[q]Nemes:
---
Sade*:
Mulla ei oo vaan sellanen kutina vaan musta tuntuu et meikä taitaa olla ihastunu. *sydän* Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen! *sydän* Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.

---

onnee =DDD toivottavasti onnistuu =D
[/q]

No ei kannata nuolasta ennenku tipahtaa mut siin tyypis oli jotain mikä saa mun masussa perhoset hyrräämään. *sydän* Ja kaikenlisäks asuu viel samas kaupungis ku mie! ++

Me ilmottaudutaan! Kaveritkin kelpaa*nyyh* Me ollaan niin yksin kaksin.. Kavereiden kanssa voi mennä vaikka piknikille Antti Tuiskun kuntosalille*jiihaa*

miehethän on ihan sikoja, paskoja ja apinoita*nauru*
paitsi minä*vink**nauru*
mutta kaikille halukkaille ei vois kiinnostaa kun on on oma kuningatar kainalossa*hih*
hirviä menetys*nauru*muahahhaa

[q]salama jack:
Jos oikeesti haluu jonkun löytää niin kannattaa jättää juominen yms. päihtyminen vähemmälle ja avaa ne silmät. Uusii tuttavuuksia voi tavata missä tahansa.
[/q]

Niin, oikeasti sitä voi tavata jonkun vaikka baarissa kännissä. Ei päihtyneenä oleminen ole mikään este sosiaaliselle kanssakäymiselle. Turhaa yleistämistä imo, itse en ole muistaakseni koskaan tavannut tulevaa seurustelukumppaniani selvinpäin, jos nyt ei ihan päiväkotiaikoja lasketa mukaan :D

Kaverin kanssa istuessa lounaalla tuli puheeks sinkkuilu ja kauheeta... kohta 2.5v sinkkuilua Mukavia on tullu vastaan tällä ajalla paljon, mutta oikein kukaan ei iske sillätavalla että edes seurustelu tulis mieleenkään - tosin taas toisaalta, ei tää tilanne yhtään muo haittaakkaan

[q]Viola81:
Onhan seukkaus ihan jees..ehkä hetken..mut sit siitäkin tulee tylsää.. Haukkukaa vaan mut, mut mä nyt olen tämmönen.. Tokihan olis aina joskus kiva ku olis joku kainalo mihin kömpiä iltaisin..Mut onneksi on ihanat ystävät..

Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*
[/q]
Jaa-a, minusta tää on aivan perseestä. Kyllä tässä sietää olla, mutta kyllä mä mieluiten valitsisin hanin jonka kanssa vois luottavaisin mielin jakaa elämää. Olen tosi vanhainaikainen joten en ihastu nopeesti ja haluan tuntea toisesta ”kaiken” ennen, kun rupen seukkaa joten ikinä ei ole ongelma ollu toiselle selittäminen minne on menny ja mitä on tehny, kun suhteessa kaiken a ja o on minusta luottamus.

Nykyään jotenkin tuntuu et jokainen makaa / seukkaa kunhan on vain kiva ja sit katotaan myöhemmin et tuleeko mitään...

[q]JIBIIII!!!!!! 2 VUOTTA ON OHI JA ODOTUS KANNATTI [/q]
onnittelut
kunhan täältä itsekki pääsis poies..

tänää oli ihan hyvä päivä
jaksaa taas jonkin aikaa palloilla.

[q]alien:
drum n´ bass = elämä!!!! *sydän*
[/q]

No etpä ois voinu osuvammin lohkaista! Tänäkin aamuna matkalla duuniin soitin kovaa ja korkealta tuoreinta muffleria ja pendulumia . Rumpupasuunalla saa niin kivasti päivän käyntiin ja dösällä kruisailukaan ei tunnu läheskään yhtä paskalta kun saa päivittäisen annoksen kunnon ryskettä korviin *joo*.

Rumpubasso ja muukin sydäntäni lähellä oleva musiikki on kyllä elämäni eliksiiriä parhaimmillaan. Se ei oo pettänyt eikä jättänyt, eikä sitä oo tarvinnut koskaan edes iskeä. Se vietteli mut ja siitä asti ollaan oltu kimpassa. Mut missäs ne rumpubassoilevat kivat tytsit luuraa *ding*, kun ”yö- ja miljoonasadetytöt” kun ei mun herkkiä rytmiaistejani tahdo oikein ymmärtää *hah*

*ilmottautuu* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa Tai sit se olen vaan minä.

[q]Cloudberry:
1. ”Harry” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)
[/q]

Uskoisin, että sun ensimmäisellä syyllä taitaa olla jotain tekemistä tuon toisen kanssa. Itse pidän tollasia kriteerejä täysin triviaaleina, ellen suorastaan naurettavina. Mut hei, ehkä mä olen just siksi täällä - kuten sinäkin ;)

[q]kontrastinen epeli:
tota ^^^ se puutostila näköjään saa aikaan, kärttyisyyttä
[/q]

*tippuu penkilt*

tarvin naisen joka antaa sisältöä elämääni EIKÄ sisältöjänsä. yhyy miks ne on aina sellasia että tunnin tai kahden verran niistä irtoaa juttua mutta sitten se onkin vaan poks ja pois se fiilis. Vai onkse vaan niin että kukaan ei oo löytäny mun taajuutta vielä? No jos hei annan vinkin kaikille tytöille että se on noin 93,7mHz.

Että yks tylsä päivä taas takana. Boring and lonely. Tai ei nyt ihan lonely, kun kahden muun jätkän kanssa asuu kimpassa mutta silti alkaa tulemaan äijäjutut korvista.
Mutta nyt nukkumaan.

[q]Cloudberry:
Okei, rima on oikeastikin korkealla, mutta kyllä se vielä tän ikäisenä kestää ollakin, jos aina välillä on kuitenkin jotain äksöniä.. ei oo ihan epätoivoista vielä tämä elämä
[/q]

Heh, me ollaan aika erilaisia.

Esim. en mä koe mitään syytä ”alentaa rimaani” tulevaisuudessa, enkä tunne oloani epätoivoiseksi, vaikka mä en ”pelaa peliä”.

[q]
Muuten, jos tuo mun 'sopiva ikähaarukka' on sun mielestä triviaali ja jopa naurettava kriteeri ni ehkä sun ongelma on se, ettet tiedä mitä haluat ja etsit.. vai mitkäs sun kriteerejä sitten on, ehkä ne on vielä naurettavampia kuin omani?
[/q]

Ei mulla ole tollasia kiinteitä kriteerejä. Rakastan kauniita naisia, mutta se on aika monimuotoista, joten sekään ei oikein sovi. Ikää en edes osaa ajatella ajatella noin konkreettisella tasolla jne.

Mun kriteerit on aika yksilökohtaisia, jos niitä nyt kriteereiksi voi sanoa. Riittää, että pidän jostain henkilöstä.

Ainoa ehkä hieman konkreettisempi kriteeri on se, että toinen ei ole idiootti ja vielä ylimielinen sellainen. Sanotaan, jos tyttö olisi sitä mieltä, että kansanmurhat on hyvä tapa rajoittaa syntyvyyttä ja vähentää ongelmia, niin voisin kokea tuon lievänä turn-offina.

[q]
Ja hei, tämä ei ole tarkoitettu riidan haastamiseksi.
[/q]

None taken. Kysyn mäkin vaikeita kysymyksiä.

[q]
Mua vaan väsyttää ja tympii etten ollu eilenkään radalla sinkkuilemassa vaan ”tehokasta peliaikaa”[...]
[/q]

Miten tota tehdään? Mulla ei ole mitään hajua! Mä menen jonnekin tapahtumaan, jos siellä on jotain mua kiinnostavaa. Mut peliaikaa? Miten sitä peliä pelataan? Miksi?

Eikö voi vaan sanoa, että ”mä pidän susta”, eikä ruveta haisee baarille ja yrittää etsiä neulaa heinäsuovasta?

Sori, joskus oon hieman liian rationaalinen, enkä ymmärrä näitä soidinmenoja.

[q]
Olisi oikeasti virkistävää vaihtelua saada miesnäkökulmaa noihin kriteereihin ja riman liian korkealla olemiseen liittyen.. Tyttöporukalla niitä on tullut putitua jo liiankin kanssa.
[/q]

No mä voin vastata vain itsestäni, mutta sanotaan, että kriteerit mitkä liittyy meidän ikäisinä (ollaan kai aika samanikäisiä) rahaan, ikään tai sosiaaliseen statukseen on aika outoja, koska me ollaan niin nuoria ja kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa.

Mulle vaan tulee tollasista ihmisistä mieleen, että ne etsii näyttelykoiraa itselleen, koska halutaan leikkiä kotia, aikuisia tai jotain vastaavaa, vaikka itsellä siihen ei ehkä resurssit riittäisi.

Mutta kuten sanottu, that's just me! Ja musta ihmisellä on täysi vapaus asettaa kriteerejä kuten itse haluaa, haluaisin vaan ymmärtää paremmin, että mitkä syyt niiden taustalla piilee :)

Uh, nyt vois lähtee sinne keskustaan taas vähitellen.

jeps...kovin on yksinäinen olo...mut ei auta itkut markkinoilla, pakko vaan yrittää eteenpäin. Toisaalta tekis mieli löytää jonku jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, mutta toisaalta taas ei vois vähempää kiinnostaa...sydän vielä vereslihalla edellisestä tapauksesta...*uuh*

[q]Roger Roger:
se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?
[/q]

*aloite*

edit: näin se on ainakin pirullisen helppoa.

[muokattu 15.7.2004 16:19]

[q]Sade*:
*ilmottautuu* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa Tai sit se olen vaan minä.
[/q]

Hei kultaseni.. Täällä ollaan sitten molemmat ja pysytään

[q]Armin:
Ajattelin silleen selvyyden vuoksi, et minä roikun täällä vieläkin....
[/q]

Näin se homma etenee, ottakaa muut mallia! :D

edit: niin ja muistakaa sit kans heruttaa 24/7 kaikilta itsensä tänne ilmoittaneilta

[muokattu 29.6.2004 12:00]

voihan naisen ihon tuoksu
vasen aivolohko lihanhimoinen
oikea tunteidenhaluinen
lopussa on vain omat kädet ja järki jäässä

O