SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Unelmien klubitusnainen ja kaikki 25 sinkku klubbarilaista siel oottamassa

[q]keisha:
---
Sade*:
Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien.

---
”Taukoa sekkailusta”? Mä oon jotenki kuvitellut, et seukkailu on sellaista, mikä tapahtuu kun on tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa vain haluaa olla, eikä pysty olemaan erossa. Eikä niin, että ”kliks, nyt onkin sellainen olo että voisi seukkailla, sopiva kumppani tänne kiitos”:*täh*
[/q]

Tarkotin lähinnä sitä tolla et jos nyt jotain sellasta sattuis et ois taas mahdollisuus seukkaa niin en välttis lähtis siihen. Ilmaisenpa mä taas itteeni huonosti.

Pientä väliaikatietoo vois antaa..Eli edellisestä tapauksesta alan oleen päässy jo aika hyvin yli...Mitä nyt välillä haikailee hyvien aikojen perään, mut se on ihan satunnaista. Sillon lähinnä kun on yksin kämpillä ja tuntuu että maailma on kovin synkkä paikka. Mun piristysruiskeeni on ollu se et oon käyny treffeillä normaalia useammin. Vaikkei niistä oo kehkeytyny mitään sit sen kummempaa niin pakko myöntää et ne on auttanu mua eteenpäin. Luultavasti mulla ei olis edes aikaa juuri nyt millekkään suhteelle. Työt vie suurimman osan mun ajastani, eli keskityn lähinnä vaan siihen (ellen sitten nuku hyvillä mielillä 10 tuntisen työpäivän jälkeen). Ainoo asia mikä kismittää on se että seksii ei oo herunnu ööö about 3 kk. Mut ennemin oon puutteessa ku sählään jonku yhden illan jutun kanssa....jeps, mut nyt tää kesäkisu lähtee, yllätys yllätys, töihin...*hymy*

[q]Sade*:
Mä en lähde kyllä hetkeen täältä pois. Tää sinkkuilu kyllä sopii miulle paremmin, parempi fiilis ollu kokoajan ku niinä aikoina ku on koittanu seukkaa. Saa mennä ja tehdä mitä haluaa eikä tarvii pahemmin huolehtia mitä toinen siihen sanoo.
[/q]

Heh, se on hyvä, että on päämääriä ja periaatteita :)

[q]Jää~*:

Ja joo ymmärsin sun poinnttisi ehkä hiukan väärin...
Ei kiinnostuksen heräämisen tarvita täydellistä ihmistä (eihän sellaista edes ole), vaan ihminen, jossa jokin vaan kolahtaa kohdalleen *sydän*

Ja myönnän et mua on helvetin vaikea miellyttää, ”enkä oikeastaan halua, että kukaan edes yrittää”, ihmiset on viehättävimmillään ollessaan vain oma itsensä...

Niin ja olen nirso, ei auta kuin myöntää Siksi kahvittelu, josta keskustelu alunperin lähti, ei ole mun juttu...

Tunnustan siis odottavani ihmisiltä ehkä liikoja, itsehän siitä ”kärsin”eli ”joudun” olemaan yksin mutta kun tiedän että on olemassa ihmisiä, jotka kolahtaa todella (Oon joskus tavannu *iloinen*) niin odottelen sit niitä.... *odottel*

Nimim. vastatahan se prinssi ratsasti moottoripyörällä parvekkeeni alle
(ja osoittautui kusipääksi *kivatsulle*)
[/q]

No mua on kans aika vaikea miellyttää, tosin mä ihastun kyl tosi usein joihinkin ihmisiin mut aika harvojen kanssa juttu toimii kuitenkaan niin hyvin että se johonkin vakavempaan päätyis. Mulle on monet sanonu et mä vaadin liikaa liian nopeasti. Ehkä pitää paikkansa ehkä ei. Ei sitä tuu vaadittua kyl sillon mitään jos juttu vaan oikeesti synkkaa todella hyvin ja molemmat on siinä mukana.

Täällähän sitä kilmuillaan, eikä suurempaa kiirettä pois ole vielä ilmaantunut. Mut sit taas miksei jos jotain vastaan kävelee, hakea ei nyt jaksa.

[q][Nuclear]:
---
alien:
yep. itse suosittelen molempia luukkuja itse kullekin!
---

Hihohu, en tiedä oliko sun tarkotus, mut sana ”luukku” sai mulla ainakin jonkin toisen tarkoituksen kuin sinkku- tahi seukkausluukku. x) Ehkä syytä alkaa vetää unta palloon ku alkaa tälläsetkin jutut jo naurattamaan...
[/q]

kaksmielisyys on mun juttu ;)

[q]Philly:
---

Heh, tajusin kyllä :)

Mistä muuten löytyi? Olisikohan siellä tasapuolisuuden nimissä kuvaus siitä stereotypisesta läskistä psykonartusta, joka syö jätskikulhoa itkien samalla ;)

---

linkki tais tulla vastaan Ylex:n netti etsivässä...
[/q]

Katos, siellä on kaikkea muutakin;

http://www.toilette-humor.com/flash/

Ei vaan tota mun idealla toteutettua juttua. Lähimmäksi taitaa tulla http://www.romp.com issa ollut Sinkkuelämää -parodia :)

[muokattu 19.7.2004 13:20]

[q]Rocca:
---
äm:
Sade*:

---
Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen! *sydän* Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.

---

Ai silläkin kramppaa masusta, kun kuulee oman äänensä *justjoo**muhaha*

---

*nauru**iihhih**lmao**muhaha*
[/q]

En kyllä siirry täält pois, IKÄNÄ.

Meni luottamus miehiin, suhteisiin, rakkauteen ja kaikkeen paskaan. Mä en kyllä enää jaksa tätä. *nyyh**igor**hmph*

[q]Jonulih:
En kyllä siirry täält pois, IKÄNÄ.

Meni luottamus miehiin, suhteisiin, rakkauteen ja kaikkeen paskaan. Mä en kyllä enää jaksa tätä. *nyyh**igor**hmph*
[/q]

Mulla on vähän sama olo, nytkin olis tossa yks aika hyvältäkin vaikuttava ehdokas mutta taidan vaan sanoa kiitokset kivasta illasta ja jättää asian siihen. Ei vaan ole mitään fiiliksiä.

Mä en lähde kyllä hetkeen täältä pois. Tää sinkkuilu kyllä sopii miulle paremmin, parempi fiilis ollu kokoajan ku niinä aikoina ku on koittanu seukkaa. Saa mennä ja tehdä mitä haluaa eikä tarvii pahemmin huolehtia mitä toinen siihen sanoo.

[q]S-T:
Hitto, täytyykin ens kerralla maistaa sitä kulhoa *harhar*
[/q]

Joo, huomasin tuon jo kirjoittaessani sitä, mutta ajattelin jättää sen reliikiksi sinne sekaan ;)

Toisaalta, eihän sitä oikein viitsitä tuossa tilassa lyllertää kaapillekaan, koska miehet on niin sikoja, että ihan hyvin siinä voi maistella vaikka kulhoakin :)

No sillon ainakin ottaa päästä, kun kaikki kyselee että onkos sulla poikaystävää ja plaaplaa.. Mitä siinä sit sanoo muutaku ettei oo näkyny.. Grr..

[q]Jonulih:
No sillon ainakin ottaa päästä, kun kaikki kyselee että onkos sulla poikaystävää ja plaaplaa.. Mitä siinä sit sanoo muutaku ettei oo näkyny.. Grr..
[/q]

Hah, mua ärsyttää kans toi. Ainaki ku on jotai isompia juhlia ja mummi aina kysyy että \”noooh, mites sulla ja Janilla menee?\” Ottaa hieman päähän, erosin Janista jo yli puol vuotta sitten eikä se oo vieläkään sulattanu sitä. *kivatsulle**släp**dissaa**piru*

Mulla nyt oli elämäni huonoin päivä eilen, anteeksi siitä..

[q]Lene:
No ainakin ”ennen vanhaan” tämä taisi olla yleisempää. Totta kai niitä aktiivisiakin naisia on etenkin nykyään. Ja toisaalta naiset voivat olla aktiivisia toisella tavalla - passiivisinakin.
[/q]

Aktiivista passiivisuutta?

Noh, tietty jos ei ole passiivinen ”luonnostaan”, vaan joutuu pitämään aisoissa tunteitaan jne, niin toi kuulostaa ihan järkevältäkin. Ei tosin hyvältä ratkaisulta, mutta kuitenkin :)

[q]Jonulih:
Unelmien klubitusnainen ja kaikki 25 sinkku klubbarilaista siel oottamassa
[/q]

*reps* Päivän paras idea!

[q]Maihku:
sä et haluu ees tietää*juonittel*
[/q]
ehkä parempi sit niin

[q]äm:
Sade*:

---
Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen! *sydän* Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.

---

Ai silläkin kramppaa masusta, kun kuulee oman äänensä *justjoo**muhaha*
[/q]

Et sie taas ymmärtäny.

O