SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 684
- 685
- 686
- 687
- 688
- ...
- 996
- Seuraava »
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms.
[q]pulu-chan:
---
Epailija:
---
sapeli:
Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista.
---
Sittenhän meitä on kaksi.
---
olette löytäneet toisenne! hienoa
[/q]
No Epailija, pistetääkö hynttyyt yhteen?
[q]Jonulih:
Sinkkuilu on kivaa, tasan siihen asti kun ei saa seksiä säännöllisesti.
[/q]
Niin se taitaa olla.. alkasin itekki aatteleen asiaa tolta kantilta..*ding*
Ja nyt alkaa kyl tuntuun et seksi ei ois pahasta.. ihan vähän vaan ees...pikkuriikkisen
Mut mie tahon oman toyboyn!!!!!!!!!!! HETI!
[muokattu 5.7.2004 03:27]
Mul on kavereita jotka seurustelee huonosta suhteesta huolimatta, ja vaan sen takii että ei jäis yksin. Tuntuu jotenki tuskaselta seuraa niitten avautumisia viereltä, kun tietää ettei neuvominen/muu puuttuminen heidän asioihin luo minkäänlaista vaikutusta.
Emmä sit tiiä? Onks se pelkoa vaiko rakkautta pysyy semmosessa suhteessa, joka takkuilee jatkuvasti ja mistä pitää avautua ulkopuolisille tasasin väliajoin.
Tottakai aina tulee vastoinkäymisiä ja ne on ihan hyvästäkin välillä, ettei elämä suju liian helposti ja kaikki parantamisen into kaikkoa.
Mut miks tuhlaa aikaa ja energiaa jonkun kanssa jatkuvaan kinasteluun ja vakituiseen seksiin, kun voi käyttää energiaa mukavien ihmisten etsimiseen ja satunnaisiin tai vakituisiin sekstailuihin? Sitäpaitsi kokemuksella sanon että seksi on sata kertaa parempaa kun sitä joutuu odottamaan. Ja jos ihmissuhde kriisejä kaipaa, niin kuuntelee ja kommentoi seurustelevien ystävien juttuja kunnes on taas tyytyväinen sinkkuudestaan ja saanut kriisikiintiön täyteen.*nauru*
Hyvässä suhteessa (määrittelemättä sen kummemmin) kannattaa pysyä, koska hyvän rikkominen paremman toivossa on ahnetta ja varmasti huonoa karmaa.
Suhteesta jokin aikaa sitten irronneena, tuntuu siltä että on ihanaa olla sinkku ja voisin olla näin huoletta ainakin opiskelujen ajan. Toisaalta kylmä, pimeä ja masentava syksy luo todennäköisimmin jonkinlaisen juttuseuran/hellyyden tarpeen vannoutuneisimpaankin sinkkuun joten sitä odotellessa...hyvää ja ihanaa kesää!*hymy*
[q]Juhgu:
---
Jonulih:
---
Kyllä siihenkin tottuu. Tarpeeksi kauan kun on ilman niin alkaa pyöriä muitakin asioita päässä.
[/q]
Ei ei ei.. selibaattiin ei totu ikinä...
T: Nymfo
[q]Sucy:
Kaikilla näyttää olevan kauhee kiire pois sinkkuilusta!! Itse kun juuri rupean itseäni taas sinkuksi mieltämään!
Tuntuu kyllä, etten reilun kahden vuoden jälkeen enää osaa olla sinkku...mut kait se on parempi näin!!!
Ei ainakaan tarvii kellekkään tilittää menemisistään ja teoistaan!!!
Sinkkuilu on sittenki jees!
[/q]
Sinkkuilu roks*vink* tiedäthän???*nauru* kyllä se siitä...
[q]Sade*:
*ilmottautuu* Ei näistä suhteista tuu vittujakaa, täältä ei sitten pois enää ikinä. Miehet sukkaa
Tai sit se olen vaan minä.
[/q]
Sade*, me ollaan sunkaa sit varmaan ikisinkkuja pistetäänköt sinkut klubi pyörimään
[q]Injektio:
---
TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla...
---
No woman, no cry..
[/q]
[q]sapeli:
No Epailija, pistetääkö hynttyyt yhteen?
[/q]
Kieltämättä houkutteleva tarjous. En kyllä oikein ole poikien perään, mutta ei kuulemma saa olla nuuka. Koska edessä on kuitenkin muutto lahden toiselle puolelle reilun kuukauden päästä, niin aika ei valitettavasti ole oikein otollinen suhteelle.
[q]Jonulih:
[/q]
Kyllä se rupee pikkuhiljaa ketuttamaan, ettei saakkaan enää säännöllisesti!!!
[q]infiana:
---
Jää~*:
Mun mielestä ois kyllä hyvä, jos vois jostain tilata itselleen miehen
---
nii just... niinku pitsaa... mulle lihaksikas frutti di herkkupeppu rapeella pohjalla... ja iso kokis...
[/q]
Kaverit kyllä sunnitteli sellaista kotikrapula -yritystä...
Sieltä sais sit tilattua itselleen krapula aamuina (tai miksei muulloinkin) miehen (tai naisen) ja pizzaa ja limpparia
Tämän toteutumista odotellessa täytyy kuitenkin yrittää keksiä jotain muuta
[q]Nemes:
täällä kans vie ollaan... muutan kerran meinannu päästä pois mut omasta tahdosta ollaan takas tultu...
[/q]
Näin on..
[q]Juhgu:
Kyllä siihenkin tottuu. Tarpeeksi kauan kun on ilman niin alkaa pyöriä muitakin asioita päässä.
[/q]
Ei kyllä totu! Ilman p*lluu ei voi elää!
Nimim. Muutaman yli puolen vuoden kuivan kauden kokenut
Joopa joo, pitää varmaan taas ruveta nettideittaan urakalla, ainakin siinä on oma jännityksensä:)
[q]solena:
Joopa joo, pitää varmaan taas ruveta nettideittaan urakalla, ainakin siinä on oma jännityksensä:)
[/q]
totakin vois kokeilla ;)))
vieläkin täällä
Taidan minäkin pitkästä aikaa tänne kuulua.
fallen angel, eiköhän mielummin kaikkiin ihmisiin sitten? turhaa alkaa sukupuolista luottamusta kyseenalaistaa. *grr**eiei*
[q]fallen angel:
Bact to basics, ja selibaattivalaa aion harkita. Jos joku uskaltaa lähestyy pilke silmäkulmassa saa tavata kaverini lihaveitsen.*dissaa*
[/q]
Voimia
kyl täältä vois jo haluta pois... vaan ei oo tullu vastaan sopivaa ehdokasta =(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 684
- 685
- 686
- 687
- 688
- ...