SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]sapeli:
---
Jonulih:
Moi.
Saatan EHKÄ siirtyä täältä pois.

---

Me pidetään sulle sormia ja varpaita ristissä
[/q]

Mulla tosiaanki on varpaat ristissä tällä hetkellä...

---
turbojenni:
---
alek száhala:

Ainakaan mun mielestä naisista ei tee paskoja huoria se, että mun exät on käyny imemässä jonkun portsarin munaa tai antamassa persettä tatuoijalle. Ne paskat huorat on nimen omaan ne mun exät - eivät kaikki maailman naiset.

---

Ootpas sä nokkela*nauru* Mä käyn ainaki suhteen loppumisen jälkeen aikas laajan tunneskaalan läpi, esim. ekaks saatan olla surullinen, sen jälkeen vihanen.. sit ehkä syytän itteäni, exää tai jopa kaikkia miehiä? Ja ton kaiken jälkeen saan itteni taas kasaan, enkä syytä ketään mistään. Tietämäni mukaan aika moni kokee samat fiilikset. Tuskin Riksulla luottamus on kaikkiin miehiin menny, kunhan nyt kirjotti pettyneenä mitä kirjotti. Eiks tänne klubbariin sit saa avautuu noinakin hetkinä??? Vähän ymmärrystä, jooko? Mä luulen(saatan tietty olla väärässäkin), että jopa sinä tajusit ton kaiken edellämainitun, mutta saitpahan purkaa sun angsteja noita ”paskoja huoria” kohtaan*täh* Mun mielestä tosi huono vertaus, sori.

---

Hä? Täähän on iha selkee peli: uskomattoman monella just eronneella naisella (jätetyistä puhumattakaan) ei ole itsetuntoa. Sitä sit koitetaan pönkittää panemalla ensimmäistä vastaan tullutta ei täysin vastenmielistä sälliä.

[q]Jonulih:
Moi.
Saatan EHKÄ siirtyä täältä pois.
[/q]

Me pidetään sulle sormia ja varpaita ristissä

Joo tää lähtee nyt *pakkaa laukut, sekä kimpsut että kampsut*

[q]yusu:
---
Jää~*:
Miten ihmiset jaksaa ravata näiden kahden luukun väliä
---

NIin tai kirjottaa siitä aina tänne...
[/q]

No toisaalta, täällä aikaa vietettyään on varmaan ihanaa hehkuttaa rakastumistaan (ja pois pääsyä) kaikille ja kyllä sen ymmärränkin... Itsehän saattaisin tehdä samaa, jos pääsis käymään niin et rakastuisin

Toisaalta erottua yleensä haluaa tehdä kaikille selväksi, ettei enää ole SEN kanssa tai sitten ei, mut jostain on lähdettävä uutta seuraa hakemaan...

(Ajatus takkuilee ja pahasti *ding*)

Mut lähinnä siis et ilmoittaudutaan molemmissa luukuissa viikon välein *täh*
No mitähän tääkin nyt mihinkään liittyy...

Huomautan vielä, ettei tää ollut kohdistettu erityisesti kenellekkään... tuli vaan mieleen... ei saa loukkaantua tai tulen pahalle tuulelle ja rupean itkemään

-Epätoivoinen ja katkera sinkku since 12/02-

Mäkin taisin lukea ko. tekstin ainakin neljä kertaa, ennen kuin tajusin yhtään, että kuka teki ja mitä mistähän tää johtuu?

[q]yusu:
---
Jää~*:
Miten ihmiset jaksaa ravata näiden kahden luukun väliä
---

NIin tai kirjottaa siitä aina tänne...[/q]
Niin tai mua ainakin huvittaa monien ihmisten ”seurustelu”...”Moi! Ootko kiva? Mennäänkö kahville? - Joo -> Klubitukseen: Jee, meitsi lähtee sinkkuluukusta, heihei *sydän**plur**sydän**hali*

Noh jokainen määrittäköön ite omat seurustelunsa.

mä tulin nyt ja luultavasti jään tänne hamaan hautaan saakka.
Suometsa löytyy vain yksi jonka haluan ja kräm muistaakseni se käänsi mulle eilen selkänsä kun jännityksestä täristen kävelin sen luokse ja kerroin et sen frendi juoksi just käytäväl laataten et jos se haluis mennä kattoo et se on kunnossa.
ja kuulemma se ei ees ollu sen frendi.
voi vittu.
että tervehdys vaan kaikille muille residenteille, mä muutin tänne jäädäkseni.
*piis**sydän*

myh, syhyää nyt niin kauheesti.. rapsutus varmaan auttaa *pelle**joo**iihhih*

[q]wallu:
Millasia miehiä sä oot tapaillu kun ne kattoo tommosia ainutlaatusia monitaitureita kieroon o_O
[/q]

Meitä on moneksi ja kukin tyylillään.

[q]Dj Elwira:
Sinuna en lähtisi muita sanomaan teiniksi GOA. Olet itsekkin aika nuori,niin pidä suusi kiinni.
*släp*
Ja tää juttu on seuraavat vuodet On
[/q]

<offtopic>
En kyllä oikeasti menisi sanomaan samanikäisiä kuin itse olet ”aika nuoriksi”
</offtopic>

[q]Puistokemisti:
Hei, hei...
Toivottavasti emme enää tapaa.
Meitsi pakkaa kamat ja häippäsee.
[/q]

Se ketä mä kuvittelen, vaaaaaai???
juoruu nyt... *vink**nauru*

Onnea Ariseni

[q]Zorlim:
Lisäksi tilaisuus tekee varkaan testi on joskus hauska nakki. Annetaan toiselle tahallaan pirun hyvä mahdollisuus pettää sinut ja katsotaan pettikö vai eikö.

Jos pimitti sinulta euron, miksei pimittäisi tonniakin? Kyse ei ole summista vaan periaatteista.
[/q]

Omalla kohdalla tuollainen ihmissuhteen testaus (siis jos se jatkuisi pidempään) nostaisi karvat pystyyn vaikka motiivina olisi hyväkin syy. En viihdy koe-eläimenä.

pystynköhän mä ikinä pysyy täält pidempää pois?

[q]Elvi:
ÄLÄ JAKSA!
[/q]

Jep jep...

Kyllä jokaisen tänne (tai ylipäätään minnekään) kirjoittelevan tulisi tajuta, että kirjoittaessaan asettaa kirjoituksensa ja niiden edustaman ajatusmaailman arvostelun alaiseksi. Suorasta palautteesta on ihan turha kimpaantua tai yllättyä. Jos kirjoitukset antavat kirjoittajasta teinix-vaikutelman, niin kyllä sen mielipiteen saa ihan vapaasti ilmaista siinä missä muutkin mielipiteet - oli se sitten kohteliasta tai ei.

”Ite oot”-tyyliset vastaukset eivät nekään ole mitenkään kypsää käyttäytymistä, eikä GoA:kaan muistaakseni enää ikänsä puolesta teini ole, vaikka sinua nuorempi onkin. Vai pitäisikö minun liittyä joukkoon iloiseen ja sanoa, että ”turha muita kritisoida, kun itsekin olet vielä aika junnu (eli minua nuorempi)”? Sitten Jone voisi vuorostaan sanoa saman minulle ja niin pois päin. Kaikilla olisi oikein mukavaa ja keskustelu olisi hyvin hedelmällistä. Loppujen lopuksi GoA:n kommenttihan ei liittynyt ikään suoranaisesti, vaan hän viittasi epäkypsään käyttäytymiseen - ja epäkypsää käyttäytymistähän saattaa esiintyä kaiken ikäisillä, vai mitä?

Mutta nälvikää vain toisianne, tai minua, jos siltä tuntuu. Moderaattorit kyllä puuttuvat peliin sitten kun homma on heidän mielestään mennyt tarpeeksi pitkälle.

[q]Flamie:
---
Cloudberry:
---
jazka:

---

...yritän kovasti vastustaa hinkua tulla myöhemmin illalla notkumaan lisää koneelle ja haastamaan ihmisten kans riitaa. Mutta ku mää oon tässä niiiiin hyvä. Luonnonlahjakkuus suorastaan!

---

Hyvää loppuelämää sinkkuna.
[/q]

[q] greenie: Saanko kysyä, kauan sun vapaa(t) suhde tai suhteet ovat kestäneet?[/q]

Eli siis itse en ole näitä vapaita suhteita harrastanut, mutta ajattelin ihan mielenkiinnosta kysyä itsekin.

*kurkistel*

Varmaan niin komea et aina sinkku

.. Oor liian nirso, tai etsii jotain mitä ei ole olemassakaan. Paitsi joskus ja silloin on kovin ellei jopa liiankin ihmeissään.

[muokattu 11.7.2004 00:44]

aika täydentävä elleen sanoisi.

[muokattu 11.7.2004 02:17]

/me has joined #sinkkuluukku

O