SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 698
- 699
- 700
- 701
- 702
- ...
- 996
- Seuraava »
tulisi nyt joku hakemaan miutkin täältä pois sinne toiseen luukkuun
pöh... tääl o tylsää...
Tosin kuulin just et seurustelen taas exäni kanssa. Hassua kun me ei ite tiedetä sitä... Ärsyttää kun jengi luulee tietävänsä toisten asioita... Pöh...
Jos mä seurustelisin jonkun kanssa haluisin tietää siitä kyllä ite ensimmäisenä enkä kuulla siitä kavereilta. Hih...
[q]Lene:
Jos jotain puolta itsessään haluaa kehittää niin sitten kehittää, mutta pääasiassa kannattaisi keskittyä niihin asioihin, jotka kokee hyviksi.[/q]
Minimoida huonot ominaisuudet ja maksimoida hyvät, siinäpä tavoitetta.
[q]Vähän itsekuria peliin jne. [/q]
Jos näet mun Kurinalaisuutta, Itsehillintää ja Rautaisia Hermoja jossain, niin kerrotko että kaipailen, ku ei oo pitkään aikaan näkynyt niitäkään näillä nurkilla?
[q]Ehkä sun kannattaa valikoida sitten sellaisia äijiä, joissa on särmää, mutta ei kohdista sitä suoraan suhun.
[/q]
Working on it, working on it!
Nyt alkais oleen pitkästä aikaa sellanen olo että tossa viekussa vois olla joku...
[q]Keeerin:
---
Rocca:
---
Keeerin:
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*
---
Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä Tullu huomatuks
---
Kiitos kannustuksesta.. Joo eiköhän tästä taas selvitä.. Sinkkuna taas vaan seikkailemaan..*vink*
[/q]
Joo mut seikkalut on kivoja ja niitä ei välttämättä tuu koetuks parisuhteessa
[q]Keeerin:
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*
[/q]
Aina ei voi onnistuu..mut kyllä se siitä sitten jossain vaiheessa se oikea tulee vastaa...kannattaa ajatella positiivisesti...meinaan elämä on ylä- ja alamäkeä Tullu huomatuks
kyl nää menee näköjään fiilikset ihan kausiluontoisesti =)
ei vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä nyhjätä kenenkään kanssa ja tuhlata energiaa parisuhteeseen.
mut kai mä taas huomenna jo oon täällä vinkumassa, että viekää mut pois =)
-ostinkokoluukunomakseniuhuu
[q]accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*
[/q]
Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..
[q]blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse \"osaan minä sen oven itsekin avata\" tai muuten vihainen ilmestys.
[/q]
sehän johtuu ihan selkeesti siitä että sä olet törmännyt vääriin naisiin! kaikki ei pidä ovien avaamisista yms hyvästä kohtelusta, ja elämänkokemus opettaa tunnistamaan nämä tyypit niistä jotka ilostuvat kohteliaisuuksista
[q]
Joku herra viisas mies/nainen voisi kyllä tehdä väitöskirjan aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin*iloinen**ding*
[/q]
jotenkin musta tuntuu että tästä aiheesta on kirjotettu jo vino pino kirjoja...?
Tääl ei kyl kovin kaksista ole..
Ehkä joku hakee mut täältä joskus pois
Somebody.. pliizzzz
[q]accule:
[/q]
kerro mullekkin sit kun tiedät*nauru*
[q]accule:
[/q]
vahingossa?
[q]accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*[/q]
Ei pääse millään.. Ikinä! Täällä on tiukemmin jumissa kuin Azkabanissa ankeuttajien armoilla!
Lähtö tais tulla täältä viimeinki Ihkutyttö löytyny *plur**pihkassa*
[q]Derivaatta:
Renttu on yleensä karismaattinen, komea,sanavalmis ja itseään esilletuova naisten-naurattaja. Tämän tyyppiset miehet luonnollisesti vetävät naisia keskimäärin enemmän puoleensa kuin kiltit, vetäytyvät, hiljaset, mukavat ja sympaattiset miehet.
[/q]
Luonnollisesti *joo*.
[q]
Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..
[/q]
Tota pitääki kokeilla
Taitaa vaa tulla pitkin naamaa..
Vois ehkä jossain vaihees yrittää tehä tän asian eteen jotain... tai sit ei. Tulee sit joskus vastaan jos on tullakseen...ehkä*ding*
[q]Väne:
Vois ehkä jossain vaihees yrittää tehä tän asian eteen jotain... tai sit ei. Tulee sit joskus vastaan jos on tullakseen...ehkä*ding*
[/q]
joo niin kai...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 698
- 699
- 700
- 701
- 702
- ...
- 996