Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]KooKie, 25.3.2010 12:43:
---
mardis, 20.3.2010 02:01:
Voi herranjumala sentään kuinka joku voi olla ahdasmielinen! Opiskelija-asuntola. Perjantai-ilta. Olen asunut tässä puoli vuotta ja minulla on KERRAN aiemmin ollut bileet.
---
Mun on pakko sanoa, että vaikka sinällään ymmärrän ärsytyksesi, niin opiskelija-asuntolassa on just se helmekästä, että koko vitun rappu on täynnä enemmän tai vähemmän samanmielisiä ihmisiä: Tietty jokainen miettii, että mulla on vain kerran ollu bileet puolessa vuodessa, mut se ei auta hevon helvettiäkään sitä viikonloppuisin työtä tekevää, kun niitä asujia rapussa on sen kolmen varttisadan verran.
[/q]
No joo mutta kun tällä henkilöllä ei edes ollut töitä seuraavana aamuna. Kysyttiin kyllä. Se vaan halusi nukkua. Viikossa on 6 muutakin yötä kun voi nukkua, kahdessa viikossa 13, the list goes on.. Ja jos puheensorina häiritsee niin korvatulpat on keksitty. Jos toisten ilonpito häiritsee niin sitten voisi miettiä josko sille omalle elämällensä voisi tehdä jotain.
Ai niin, ja tässä rapussa asuu pääasiassa pareja ja myös perheitä, mutta ainoa joka tuli valittamaan liian kovasta puheesta oli alakerrassa yksin asuva kundi.
[q]vala, 26.3.2010 10:35:
Mä oon ollu nyt puolisen vuotta työharjoittelussa näyttämässä että sovinko alalle, mihin koulutukseen olen hakenut. Oon saanu hyvät arvostelut ja suositukset alalle. Nyt sitten eilen soitettuani töistä työkkäriin, sain tiedon että minua ei ole valittu koulutukseen ja syynä oli että en sovellu alalle. Annoin puhelimen pomolleni ja hän sitten keskusteli työkkärin tädin kanssa vähän aikaa jonka seurauksena ensi viikolla pitäisi selvitä lopullisesti kuinka käy. Odotellaan mitä tulee..?
[/q]
Heh mä voin hyvin kuvitella työkkärin tädin ajatukset. (kelatäti = Lähäriks vaan mummojen pyllyjä pesemään tääkin jätkä niistähän on pulaa. Sama se vaiks se olis hyvä muissa hommissa.) :)
No toivotaan, että pääset opiskelemaan mihin haluat. Ja jos nyt vahingossa hait lähäriks ja tää meni vähän sivuun niin sattuuhan näitä XD
Ärsyttää nää säät. Vois olla jo 30astetta lämmintä ja kunnon kesä. Talvet ja muut on mennyt ja ollut nyt sit parivuotta puhdasta kesää olis bueno =P
Vitun Nokia ja vitun Ovi Suite-palvelu, yhdistäminen tuntuu välillä olevan Jupiterin myrskyistä kiinni että toimiiko vai ei.
Lisäksi yhden atk-firman jannu tunkee meille jatkuvalla syötöllä kottikärryllisiä täynnä noita vänkiä bluetooth-kuulokkeita että voidaan työkännyihin yhdistää joo siistii mutta kun ne perkeleet eivät meinaa yhdistää välillä millään noihin *tun kännyköihin, tämäkin taitaa riippua jostain tähtien asennoista. Naapurifirman Dellin tulostin ja esimiehen kännykkä löytyy ja joku vanha Jabran pascéviritys mutta noita Nokian kuulokkeita ei varmasti löydä. Vittu mitä paskaa.
Ja atk-firman jannu vaan möllöttää haavi auki "no en mä tiedä" kun kysyy että mitä vittuu hei.
En mä jaxa mun kaikkea työaikaa pyhittää noiden bluetooth-viritysten säätämiseen, *ttu mitä vammasoftia saatana kukahan on suunitellu, pitäisi ajaa nelivedolla persiiseen.
[q]Sunshine^82, 10.6.2010 09:23:
taloudellinen tilanne
[/q]
Joo ei oo kehumista täälläkään. Freelancerina toimiminen on aika... stressaavaa välillä. Mut nyt on kesä, let's nautitaan :D
[q]pululu, 10.6.2010 09:28:
---
Sunshine^82, 10.6.2010 09:23:
taloudellinen tilanne
---
Joo ei oo kehumista täälläkään. Freelancerina toimiminen on aika... stressaavaa välillä. Mut nyt on kesä, let's nautitaan :D
[/q]
Jeps ei ole helppoo. Hesassakin olis niin superweekendi tiedossa bileiden osalta, et oksat pois. Mutta kun ei oo varaa, niin ei ole ja pitää säästää tonne juhannukseen asti massia.
Mut joo nyt on kesä, niin pitää nauttia niistä elämän pienistä ja isommista iloista mitä saa ilman rahaakin.
Haisusta puheen.. mun alakertaan on muuttanu deekupariskunta jokunen kuukausi sitten.
Äijä hakkaa muijaa,pitää kauheeta elämää ja huutoa sielä,ja paras ku se alkaa aina suunilleen 19--> ja saattaa kestaa ihan ympäri kellon.
Sinivuokkojen tilaaminen on ihan turhaa,ku ei tunnu viesti menevän perille.
Sittenkä,ne polttaa sisällä. Se tunkkanen jonkin haju sieltä kämpästä nousee elementtien ja kanavan kautta mun kämppään. Välillä tuntuu et tulis savukin sisään.
Kiva laittaa aamulla puhtaat tröökin hajuiset vaatteet päälle.
Huomen taas soittoa isänöintiin,ja lisää valituksia..ni eiköhän saada ne pois täältä*grr*
rengasrikko :( pääsee koht vaihtaa kesänakit sitte. ja sit vaa pitään sormet ristissä et se oli vaan se rengas eikä mikään muu vika mikä ois ton aiheuttanu O_O
Kiinalaiset sahkomiehet.
kuukauden aikana yks tulipalo kampassa viallisen johdotuksen vuoksi ja pistorasia syttyi tuleen. Tahan vastaus et ei taalla mitaan ongelmaa ole, vaihdetaan vaan uus pistorasia. Viiko myohemmin omat sahakrit teki tarksituksen loysi 5 kappaletta viallisia pistorasioista joista 2 hengenvaarallisia viritelmia. Taas sama vastaus ''ei tassa mitaan vakavaa ongelmaa ole. Toissa paivan palo lamppu kylpparista, no ei siina mitaan uus lamppu tilalle, mut kas kummaa, eihan se toimi. Taas sahkarit paikalle, ei tassa mitaan isoa vikaa ole lampun kanta on vaan palanu ja johdot sulanu, vaihdetaan uudet...
Niin laitetetaan nyt viela, et talo on valmistunu 10/2009 PRKL!!
No kuukauden vahinko saldo on siis sahkoinsinoorien takia yks hajonnut macbook, kaikki vaatteet pilalla, kamppa pitaa maalata uudelleen joten eikohan sita olla taas hetki hotellissa evakossa!!!
[q]Snow, 2.4.2010 17:20:
Logiikka.
[/q]
"Logic is for pussies"
-James Rolfe
Logiikka.
Iski flunssa, kurkku kipu ja vähäsen lämpöä tähän päälle, huooooh :< Mut ei se menoo haittaa! :D
[q]ichi:
Yusu?
Tapa ne.
[/q]
Ne on tuolla pakastimessa nyt kilon paloina. Meen aamulla viemää ne tohon kebabbimestaan.
Ei menny auto leimaan SAATANA!!!1
ps. Katsastuksien hinnat, muutoskatsastus n. 50
*haulikkoalatail*
kivan kokonen finni tos poskes.. *eikä*
Ihmiset, jotka alkaa mulle tärkeilemään ja pätemään allergian ja atooppisen ihon hoidosta..
Joo-o, koska sulle sopi niiiiiin hyvin että kävit kerran viikossa suihkussa, tarkottaa tietenkin sitä että se olis ainoa toimiva ratkasu myös meillä!
Se, että viikkotolkulla venailin sitä, että saisin päiväduunista vapaita pitkään viikonloppuun.
Tarkotus oli keskittyä taas pitkästä aikaa musiikin tekemiseen ja promo mixin nauhottamiseen mutta kuinkas kävikään.... Istun sohvalla ja tuijotan töllöä ku ei taas tuu musiikin teosta yhtään mitään kun on pää ihan tyhjä ja saamaton fiilis... Siistiä...
Sit saa taas viikkotolkulla venailla uutta pitkää viikonloppua...
No mut ehkä mä kestän..
Rahatilanne....
Kun on pitkään kipeenä eikä voi tehdä mitään! ://
Järkyttävän karmea PMS iski!!! Ja mikään ei helpota tätä helvetillistä oloa *igor**nyyh**igor**poks*
Päässä soiva Wham - Last Christmas
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 710
- Seuraava »