Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]hemuz, 31.5.2010 11:56:
1. Puhutko kenties tästä? http://www.radionova.fi/page.php?page_id=1219&i=7252
Joenti tulit heti mieleen, kun luin uutisen...[/q]

En. Kuinkas mä nyt olisin graffitiaiheisia ideoita esittänyt ja vieläpä Keravalla?

[q]hemuz, 31.5.2010 11:56:
2. Tänään on tupakaton päivä.
[/q]

Ketutus ei katso teemapäiviä.

Yksinäisyys :(

vituttaa ihan homona olla kahden riitelevän ihmisen välissä ja kuunnella avautumista puolin ja toisin..

[q]weiga:
Jamba!
[/q]
Mullakin palaa niin hermot sen perkeleen Crazy Frogin kanssa, tulee pahimmillaan pari kertaa putkeen ja joku kuusi kertaa mainostauon aikana. Ne on vielä raiskannu siihen nettiklassikon!

http://www.very.de/

[q]J Raninen, 10.6.2010 17:47:
Palveluntarjoajien "neuvot" linjan pätkimisessä: koettakaa toisella modeemilla.

No vittu tottakaihan mulla täällä on hyllyt väärällään erilaisia modeemeja ihan vaan sitä varten, jos teitä sattuu huvittamaan alkaa testauttaa linjoja...
[/q]
itseasiassa oon semisti ymmärtänyt ettei haluta lähettää asiakkaalle jätkää tarkistaa linjoja joka sitten toteaakin että vika oli asiakkaan päässä ja korjaamisen meni aikaa nönnönnöö ja lasku olisi +100e kiitoos.
Mut voin sanoo et mua itseäni kyllä vitutti tämä asia hippasen kun vanhempieni soneran kiinteistöliittymä(taloyhtiössä yhteinen jaettu letku liittymän käyttäjien välillä) muuttui ADSL:ksi koska se soneran mielestä oli kannattamaton. Ensiksi tuli ilmoitus et "moi me lopetetaan tää palvelu ja vaihetaan teille tää ADSL. Jos et vastaa tähän kirjeesee ni tää on kirjallinen hyväksyminen asialle" ja sitten päästiin vaihtamaan liittymää. Noniin ei tullu soneralta kohinansuodatinta lankapuhelimeen joka kusi ensimmäiset adsl:n toimimiset. No kun ekan puhelun(jossa soneran päästä linjat toimi) jälkeen saatiin et nonii nyt on puhelin pois päältä ja kokeiltu eri pistokkeista tätä modeemia ja ei toimi niin todettiin et kyllä täältä päästä vielä toimii.
No joo hain oman koneeni himasta porukoille ja kokeilin modeemia ja asetuksia ja ei toimi netti...en muista soitinko jo taas asiakaspalveluun vai en...no kuitenkin sain lopulta selville että alakerran sedällä oli samainen kiinteistöliittymä ja muutos on ihan okei ja netti toimii. Minua neuvottiin kokeilemaan toisella modeemilla jonka hain alakerran sedältä ja ei vittu toimi netti. Soittoa että "Noniin nyt on teidän lähettämä modeemi jolla alakerrassa netti toimii ja kone jossa normaalisti täysin netti toimii ja asetukset on kohillaa jadajada" tarkistakaas linjat
Kesti joitakin päiviä ja tuli ilmotus et nonii nyt toimii netti...joo nettihän vittu toimi mut se toimi 1/10 nopeudella tilatusta! Tämän johdosta kävin sit tän saatanan saman rumban et oma kone uudestaa porukoille, alakerrasta toimiva modeemi kiinni ja ei mikään muutu. Soitto aspaan ja sanoo et nyt on nää kaikki kokeiltu taas ja ei vittu toimi vittu se on teiän päässä vieläki.
No parin päivän päästä sit vihdoinki alko toimii 2M letku oikein.

ja tosiaan tossa ekassa ku ei ees koko interweb toiminu ni kysyin sit aspalta et mikäs siinä oli ettei se aikasemmin toiminu ni se sano jotain et DSLAM:is oli laitettu väärät asetukset. No onneks tekivät sen korjauksenki viel päin vittua =P

mut se mitä itse piti sanoa et mikä alunperin ärsyttää niin on se että huomaa iän myötä kuin kielelliset taidot alkaa jo rapautua...onhan ne ollu aina vähän huonot mut nyt tähän ikää tulles alkaa tuntuu jo vammaselta ku ei aina osaa ees puhuu ollenkaa mitä tarkottaa =P

ps. vittu pitää varmaa vähän oikolukee tota ja jäsentää tota vähän vaivattomammin luettavaan muotoon.

pps. omasta löysyydestäni johtuen en reklamoinut koko tuosta paskasta

Törkeetä et lentoyhtiöt nostaa lähipäivien lentojen hintoja, vaikka koko lennoista ei oo mitään varmuutta. Pitäs päästä Lontoosta Dubliniin maanantaina, eikä tosiaan huvita buukkailla lentoja mitä ei varmuudella ees lennetä. Ei ees tiedä että pääseekö Lontooseen aikataulussa!

[q]sativa, 18.9.2009 23:28:
Baari Tiikerihai
[/q]
Tiikerihai on työpaikkaa vastapäätä, ikkunasta näkee, arvaapa montako kertaa viime viikollakin soi päässä OOOOO JULMA TIIKERIHAI, ja arvaapa ärsyttääkö se. :D

Noniin, taas lähti, VAAAANIIIVA TIIKERIHAI

hmmm....outo hetki....ei oikeestaan ärsytä mikään...erittäin outoa

Ärsyttää kun ihmisillä on samanlaisia avatareja. Onhan se kiva että (mm.) klubitus tarjoaa valmiin valikoiman, mutta avatarin luonnollisesti yhdistää johonkin ihmiseen, ja välillä olen vähän hämilläni että kenen kanssa olenkaan jutellut ja mitä. Vielä ärsyttävämpää on se, kun jollakulla on erilainen avatar ja siihen on kuvitellut voivansa "luottaa", mutta sitten toinen ottaa saman kuvan käyttöönsä. ÄRR. Eihän tuo munkaan mukinkuvani mikään maailman omaperäisin ole, mutta ainakin ainoa täällä.

Avid ja Pro Tools *toktok*

Siis miten vitussa ammattiihmiset suostuu käyttämään tällasta paskaa???? Mä oon joutunu 4 vuotta puljaamaan hampaat irvessä koulussa tän ohjelman kanssa ja nyt tänään jouduin ostaa duunien takia friikkutoimarilleni LE 8:n.

Okei lähdetään siitä että mä kelasin että varmaan tän M Boxin toimintaan laittaminen pitäs olla Pro Toolsilla suht helppo homma! Paketin mukana tullut ensimmäiseksi käteen osuva keltainen kortti jossa ilmoitetaan yleisimmistä toimivuusongelmista ei lupaa hyvää...

Ekaks yritän asentaa protarin - installointi softa kaatuu
fiksaan permissiot ja kaiken maailman mäkki systeemit, uninstaan ja asennan uusiks ja uusiks uusiks ja ... - sama juttu

Asennan uudelleen niin monta kertaa et saan itse softan asennettua (EHKÄ?), kaikki extrat jää vittuun ku asennusofta kaatuu ja niitä ei voi asentaa erikseen

saan instattua softan onneksi sen verran pitkälle ennen kaatumista että protari käynnistyy - kaatuu aina softan avauksen yhteydessä

Soitan kauppaan - ilmottavat että pitäs hakea ajurit et alkas toimimaan sillä ko softa ei toimi suoraan snow leopardin kanssa

Meen avidin sivuille - päivityksiä niin perkeleesti (mistäköhän syystä?) et menee puol tuntia pelkästään oikean päivityksen löytämiseen

klikkaan päivitystä - pitää rekisteröityä saitille että voin ladata ko. päivityksen

rekisteröidyn kunta kenttä jää laittamatta, koska listassa vain jenkki osavaltiota - ei käy.

klikkaan texas, rekisteröidyn - ei käy, koska texas EI OLE SUOMESSA

rekisteröidyn jenkiksi - lataus sivu ei aukea

vaihdan selainta - saan lataus sivun auki

Lataan päivityksen ja instaan - Ei voida installoida koska tarvitsen 8.1 version alle ennen kuin Snow Leopard päivityksen voi asentaa koneelle

etsin 8.1 päivityksen - sivusto avaa Avidin lataussysteemin firefoxiin, päivityksen koko 1,6 GIGAA

Nyt on sitte seuraavat puoltoista vuorokautta firefox ja kone auki et saan ton vitun 8.1 version asennettua että saan ton snow leopardi patchin asennettua että saan EHKÄ TÄN VITUN PASKAN TOIMIMAAN

... ja nyt ladataan kolmatta kertaa ALUSTA ko. pävitystä koska lataus keskeytyy Avidin päästä

NYT JUMALAUTA OIKEASTI

[q]John, 20.3.2006 16:23:

Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.*eikä*
[/q]

Mites tuo sitten etenee kun ensimmäinen on kuollut?

Nurmijärven sossu*igor*

Paska vetää kärpäsiä puoleensa.

[q]Bio, 23.8.2006 17:00:
Että ottaa pattiin!
[/q]
:D Taas oli törttöjä liikenteessä vai?

Mutta odotapa vaan muutama vuosi, kohta sä kuulut ryhmään keski-ikäiset liikenteessä itsekkäästi sokeina törttöilevät äijät, jotka silminnähden suuttuvat siitä kuin nuori likka hurauttaa vanhalla rotiskopösöllä ohi, ja alkavat ohitella ja kiilailla törkeästi. :) Kännykkä korvalla.

[q]domi, 25.9.2007 10:36:
---
Annakins, 25.9.2007 10:34:
---
Annakins, 25.9.2007 10:09:
---
Annakins, 25.9.2007 09:18:
Vois kuvitella, että ihmiselle jää 10 kuukaudessa edes jotain tiedonmurusia päähän. Näköjään ei. Ei olis aikaa korjailla toisten virheitä.

---

Uskomatonta. Juuri äsken korjasin ko. henkilön tekemää työtä ja nyt se toi seuraavan asian, jossa on IHAN SAMAT VIRHEET!

---

[size=15]EI VOI OLLA TOTTA![/size]

---

Kolmas kerta toden sanoi? :D
[/q]

Joo. En voi tajuta.

Ihmiset.. Miehet..
Haukutaan jatkuvasti omaa muijaa ja sen tekemisiä, ja sit kappas kummaa, unohdetaan kertoa mulle et ne on menossa naimisiin :DDDDD

Uskomatonta :D

[q]Lyylikki, 25.7.2008 12:28:
Luonnollista ehkä joo, mutta SILTI!
[/q]

No ei kyl oo kovin luonnollista mun mielestä

[q]embie, 22.10.2007 16:59:
Oma penteleen saamattomuus, joka on nyt jatkunut pari kuukautta, johtuen lähinnä opinnäytteen kirjoittamisestä. Mitään en saa aikaseks, en eds pääse ulos kämpästä vapaapäivänä ja lorvin netissä, turhia lueskellen. Vituttaa ja hävettää, mut edes noit tuntemukset ei saa mua ylös perseeltäni ja tekemään...

Auttaskohan Berocca...
[/q]
Déjà vu :o Mulla tuota jatkui pari vuotta. Nyt olen töissä ja ei, opinnäytetyö ei ole vieläkään valmis. x(

Suosittelisin kertomaan opinnäytetyönohjaajalle näistä etenemisvaikeuksista mahdollisimman pian, hänellä on ehkä kokemusta vastaavista ja hyviä neuvoja. Ja jos tilanne tosissaan vaan pahenee niin tsop tsop terkkarille.

[q]anniharha, 1.11.2007 09:05:
---
Annakins, 1.11.2007 09:01:
Etelänavalla on liian kylmä, ei sinne voi mennä.

---

Pipo päähän niin hyvin tarkenee.

Pohjoisnapa olis ehkä sittenkin viihdyttävämpi, siellä on jääkarhuja. Pistetään harkintaan.
[/q]

Mun mielest Bikiniatolli vois olla hyvä kohde.

edit: typo? typo.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O