Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Lyylikki, 12.8.2008 11:57:
Firma tarjoaa ilmaisen influenssarokotteen, mutta kannattaako se ottaa?
Mitä hyötyä/mitä haittaa? Tarvitseeko alle 30 v., perusterve ihminen yleensäkään kys. rokotetta?
[/q]
Itselle tuli about heti ton jälkeen 6kk flunssa jne tulehdusputki. Ei tosin influenssaa, jota sitäkin kiersi firmassa. Sattumaa tai ei
[q]whispering, 6.8.2008 17:02:
---
Jutu, 6.8.2008 16:58:
Kysyn taas tyhmiä, mutta ei voi mitään. Mun täytyis hakea passi, mutta poliisin sivuilla lukee, että "henkilöllisyys tulee todistaa joko passilla tai henkilökortilla, ajokortti ei kelpaa". Noh, milläs mä nyt sen todistan kun ei oo passia eikä tota henkilökorttia?
---
Kyl se ajokortti kelpaa. Ainakin mulla kelpas Mun tietääkseni ainoastaan siirtyessä toiseen EU maahan sulla tulee olla jompikumpi noista.
Edit: voi olla et se teksti on siellä sen takia että ne ei hyväksy niitä vanhoja ajokortteja?
[/q]
Ajokortti ei ole virallinen henkilöllisyystodistus.
[q]VaLa, 17.11.2008 19:49:
---
Kiitoksia... Firefox näkyy olevan...
[/q]
No siitä vaan sitte asentamaan!
[q]ezzy, 12.8.2008 12:01:
---
Lyylikki, 12.8.2008 11:57:
Mitä hyötyä/mitä haittaa? Tarvitseeko alle 30 v., perusterve ihminen yleensäkään kys. rokotetta?
---
Itselle tuli about heti ton jälkeen 6kk flunssa jne tulehdusputki. Ei tosin influenssaa, jota sitäkin kiersi firmassa. Sattumaa tai ei
[/q]
Vois kuvitella et rokotus hetkellisesti alensi sun vastustuskykyä ja sit pääsi se pöpö iskemään.
Itellä kans on joka vuos ollu mahis töissä ottaa toi rokotus, mut oon aina jättäny väliin. Syy ehkä just sen takia et siit tulis jotain oireita ja onhan se hyvä sairastaa silloin tällöin joku flunssa niin elimistö pysyy hereillä :)
[q]Lyylikki, 22.1.2007 13:15:
Ennustava tekstinsyöttö.
[/q]
En osaa tai kai siihenkin tottuis, mut ...en mä vaan osaa :D
[q]Bio, 12.8.2008 12:07:
---
ezzy, 12.8.2008 12:01:
---
---
---
Vois kuvitella et rokotus hetkellisesti alensi sun vastustuskykyä ja sit pääsi se pöpö iskemään.
Itellä kans on joka vuos ollu mahis töissä ottaa toi rokotus, mut oon aina jättäny väliin. Syy ehkä just sen takia et siit tulis jotain oireita ja onhan se hyvä sairastaa silloin tällöin joku flunssa niin elimistö pysyy hereillä :)
[/q]
flunssa != influenssa. influenssa on aikalailla eri juttu, kysy sen kärsineiltä :)
[q]ezzy, 12.8.2008 12:24:
---
Bio, 12.8.2008 12:07:
---
ezzy, 12.8.2008 12:01:
---
---
---
---
flunssa != influenssa. influenssa on aikalailla eri juttu, kysy sen kärsineiltä :)
[/q]
juu, kyllä mä tiedän mitä eroa noilla on, ihan töidenkin puolesta niiden kans on tekemisissä aaltoaikoina ;)
[q]Lyylikki, 12.8.2008 12:55:
---
Kävin juuri pari kuukautta sitten hakemassa uuden passin. Vanhaa passia en muistanut ottaa matkaan, joten "todistin" henkilöllisyyteni ajokortilla + multa kyseltiin erilaisia kysymyksiä mun elämästä. Auton rekisterinumero, isän toinen nimi, äidin syntymäpaikka, sisarukset, oma edellinen osoite, milloin muuttanut nykyiseen osoitteeseen jne. sitä luokkaa.
Ei siis mitään ihmeellisiä kysymyksiä, jos itse on itse, eikä sairasta dementiaa. Ja pienet virheet ei haitanneet mitään (mä en esim. itse ikinä muista, että päättyykö auton rekisterinumero 4 vai 5).
[/q]
lol, mä muistais puoliakaan noista :D
[q]Lyylikki, 12.8.2008 14:53:
---
ezzy, 12.8.2008 13:13:
lol, mä muistais puoliakaan noista :D
---
Dementia?
[/q]
kaiketi se ja joku keskittymisvamma :D
-miks aina ku kattoo animee ja jollai tytsyllä on tosi lyhyt hame, ei tajuu ettei sen hameen alle näe yhtään enempää vaikka kuinka kattois alaviistosta?
-ja sit se ikuisuusaihe, miks ihmiset aina ravistelee kännykkää sillo ku se ei toimi?
-miks aina sillo ku on ostanu kaapin täytee suklaata, rupee tekee mieli salmiakkia?
-miks luottokorttilasku on aina vähintään neljäkymppiä isompi ku muisti sen olevan?
*toktok*
Miks mulla särkee päätä aina kun on vähääkään ukkosta ilmassa? Ja miks mua väsyttää ukonilmalla?
Ja sit aiheesta toiseen. Mulla on paljon aikaa kotona, niin tulee mietittyä kaikkea tyhmää. Kummassa leipä säilyy paremmin; paperipussissa vai muovipussissa? Oon tehnyt kenttätutkimusta ja tullut siihen tulokseen, että leipää kuivaa paperisessa pussissa nopeemmin. Miks?
Kuinka kauan näön pitää pysyä tasasena, että silmäleikkaus voidaan tehdä?
[q]jambalaya, 16.5.2005 15:07:
Mitä ihmettä tarkoittaa swappaus? Liittyy kai jotenkin kirjeisiin....(?)
[/q]
<nerd>
1) jos windowsilta loppuu muisti, niin se rupeaa tallentaa osan kamoista kovalevylle. sit kun se kuitenkin tarvii niitä tavaroita sieltä levyltä, niin se joutuu swappaa eli vaihtaa dataa normaalin muistin ja hitaan kovalevyn välillä. lopputuloksena kone hidastuu ihan pirusti.
2) vaihtaa tiedostoja eli pelejä jne toisten käyttäjien kanssa (käytetty ainakin vuonna printti-lehti eli kauan sitten)
</nerd>
[q]Natural Skeletor, 3.7.2009 11:00:
---
Freja, 3.7.2009 10:39:
---
Natural Skeletor, 3.7.2009 10:29:
---
Freja, 3.7.2009 10:13:
Mistä hei se rallattelu on, se "kesäterrveiset, kesäterrveiset"?
:D en osaa selittää tarkemmin mut hemmetti kun jääny häirään. :D
---
Ohjelman nimi on Huuliveikot. joutu youtubettaa vähän mutkan kautta rakentaja ranen kautta.
---
Mut siis tä. Missä ne kesäterrveiset? :D
---
poistettu. mut meinasin et tossa on se mistä muistin ees sarjan nimen =P ja et ketkä sitä ees teki.
[/q]
No voi perse. No kiitti silti :)
semmosta oon miettiny pidemmän aikaa et mikä käytäntö on oikea jos satut löytämään lompakon täynnä luottokortteja ja rahaa. pitääkö viedä suoraan löytötavaratoimistoon jolloin et saa mitään käteen vai onko oikein ottaa luottokortit pois ja viedä ne suoraan pankkiin jolloin niistä saa pankin antaman löytöpalkkion?
[q]Kon-tiki, 24.7.2009 11:10:
Ostin keväällä Ekolosta ja Ruohonjuuresta hampunsiemeniä ja hampunsiemenrouhetta/-jauhetta. Ruokiin olen niitä laittanut, esim. ripotellut salaatin päälle tai kasvispihvien raaka-aineeksi, mutta kysymys kuuluukin näkyykö ravinnoksi tarkoitettujen hampputuotteiden syöminen huumetesteissä? Jouduin tänä kesänä jo kerran promillepuhallutukseen, nollaa näytti tottakai mut jälkikäteen kuumotti että mitä jos olis sylkitesti tehty, olisko musta tullu huuuumekuski jonkun vtun home made salaattilounaan takia
[/q]
Ei niissä syötäväksi tarkoitetuissa siemenissä taida olla minkäänlaisia tarvittavia pitoisuuksia. Hamppuahan on useita lajeja, joista vain osa käy päihtymistarkoitukseen. Vrt. esim kuituhamppu.
Joku asiasta tarkemmin tietävä voi tietenkin antaa seikkaperäisemmän selvityksen, mutta hyvin vahvasti epäilen että sulla olisi mitään syytä huoleen.
[q]Amma, 28.9.2009 09:56:
Haistaako ihminen nukkuessaan?
[/q]
Juu
Kyselin tätä tuolla t-paitafriikahtamistopikissa jonkin aikaa sitten, mutten saanut vastausta. Tässä siis kysymykseni:
[q]jusqu, 23.7.2008 14:21:
Hoi, onko kellään omien printtien painatuksesta mitään kokemusta? Lähinnä että kenellä/missä kannattaisi painattaa? Toinen että onko kallista, millainen laatu (riippuen toki varmasti paikasta) jne jne?
[/q]
[q]Lyylikki, 15.8.2008 12:43:
---
Jutu, 14.8.2008 22:06:
Kuinka kauan näön pitää pysyä tasasena, että silmäleikkaus voidaan tehdä?
---
Kuulemma näön pitäisi olla pysynyt samalla tasolla ainakin 3-4 vuotta.
[/q]
Ääh, iteki oon miettiny tota samaa kysymystä ja toi vastaus ei kauheen kivalta kuulosta. En oo kyllä hetkeen ees käyny lääkärissä ja samoilla linsseillä on porskutettu jo muutamia vuosia, mut luulen et näkö on hiukan huonontunu.. Ihan ekaks täytyis varmaan käydä tsekkaamassa tilanne.
[q]juska, 15.8.2008 11:08:
Saako sellasia lakritsipiippuja mistään muualta kuin laivalta ja jos niin mistä?
[/q]
Saa, ainakin täällä Lahdessa Prisma myy noita.
[q]Lyylikki, 15.8.2008 12:43:
Silmälääkäri tuossa itselleni totesi pari viikkoa sitten, että: "Sun ei sitten kannata haaveilla leikkauksesta vielä muutamaan vuoteen."
Kuulemma näön pitäisi olla pysynyt samalla tasolla ainakin 3-4 vuotta. Että kiitti vaan ja moi.
T: Rillipiru
[/q]
Eli tolla menolla mä oon sokee ennen kuin pääsen siihen leikkaukseen :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- ...