Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 3.7.2009 12:49:
Jos saa joskus lapsen ja antaa sille nimeksi Oljo, niin kiusataanko sitä koulussa?
[/q]
"Messukylän seurakunnassa kastettu: Ebba Aitu-Lumia Serafia Haverinen."

[q]wiwi, 18.11.2008 11:46:
---
sapeli, 15.11.2008 23:43:
Mistä saa hankittua sinistä elintarvikeväriä? Missään ruokakaupassa en ole nähnyt... Olis hauska tehdä esim. sinistä kermavaahtoa tai vaikka smurffikakkua!
---
Olisiko varmasti? Oonko ainoa joka potee valtavaa kammoa kaikkea sinistä syömää ja juomaa kohtaan? Tuntuu jotenkin niin...luonnottomalta.
[/q]

Luonnotonta oli violetinpinkki ketsuppi - se vihreä näytti luonnolliselta mutta hyi että, en kyl sitäkään pystynyt syömään!

No joo, sininen on mun mielestä kyl ihan hauska leivoksissa ja karkeissa yms, ei haittaa ollenkaan. Plus tota voi laittaa esim. spriteen ni tulee hämppislimsaa! (Ainakin ulkonäön puolesta.)

[q]Jone, 7.8.2009 13:45:
Mikä tekee Ed Hardystä niin uskomattoman halutun brandin, että joku haluaa maksaa esim. tällaisesta t-paidasta...

...noin 80 euroa? Printti on huttua jota vastaavaa saa Keravan Sirkusmarkkoilta ja siihen päälle kaikissa ko. merkin tuotteissa on vielä toi susiruma logotekstikin kissankokoisilla kirjaimilla. Tää menee nyt sen verran voimakkaasti ohisektoriin mun ajattelussani, että mä kuuluisin mielelläni vastauksen joltain näitä tuotteita ultraviileinä pitävältä ja ostavalta.
[/q]

brändi ja brändiuskollisuus? Jotain ihan käsittämätöntä imho. Ristus miten ruma printtiki...

[q]Lyylikki, 4.11.2007 20:27:
Onko miesten pyllyt niin paljon karaistuneempia, että niitä voi pyyhkiä sellaisella santapaperin kaltaisella paperilla?
[/q]
Mun täytyy kyl sanoo et oma peppuni on sen verran valikoiva, et ton santapaperilaadun täytyy aina kaupassa unohtaa ja ostaa sit jotain Lambia ;D Hätätapauksessa käy tosin vaikka ilmaisjakelulehti.

[q]Jone, 7.8.2009 13:45:
Mikä tekee Ed Hardystä niin uskomattoman halutun brandin <klips> kuuluisin mielelläni vastauksen joltain näitä tuotteita ultraviileinä pitävältä ja ostavalta.
[/q]

Mä en osta Ed Hardyä vaikka ilmaiseksi saisin, mutta vastaus on ilmiselvä. Rokkarille morsiamessa sillä poikamies Bret Michaelsilla on jatkuvasti Ed Hardyt päällä ja silikonimuijat tappelee siitä tuotantokaudesta toiseen (en nyt löytäny yhtään edhardykuvaa ko. sarjasta tähän mut googlaa jos et tiedä miten upeesta sarjasta on kyse).

[q]sapeli, 18.11.2008 11:48:
---
wiwi, 18.11.2008 11:46:
---
sapeli, 15.11.2008 23:43:
Mistä saa hankittua sinistä elintarvikeväriä? Missään ruokakaupassa en ole nähnyt... Olis hauska tehdä esim. sinistä kermavaahtoa tai vaikka smurffikakkua!
---
Olisiko varmasti? Oonko ainoa joka potee valtavaa kammoa kaikkea sinistä syömää ja juomaa kohtaan? Tuntuu jotenkin niin...luonnottomalta.
---
Luonnotonta oli violetinpinkki ketsuppi - se vihreä näytti luonnolliselta mutta hyi että, en kyl sitäkään pystynyt syömään!

No joo, sininen on mun mielestä kyl ihan hauska leivoksissa ja karkeissa yms, ei haittaa ollenkaan. Plus tota voi laittaa esim. spriteen ni tulee hämppislimsaa! (Ainakin ulkonäön puolesta.)
[/q]
Huuh! Mikä violetinpinkki tai vihreä ketsuppi?! Missä tällaisia kauheuksia tapahtuu? Ehkä tää on vaan mun omaa outoutta mutta mä alan voimaan ihan fyysisesti pahoin jos yritän syödä/juoda jotain sinistä. Jos vaikka booliin on tungettu jotain sinistä litkua niin en edes uteliaisuuttani lähesty sitä boolimaljaa. Ajatuskin sinisestä kermavaahdosta saa aikaan väristyksiä.

Tiedä sitten, mikä rooli on muistikuvilla sinisen oksennuksen oksentamisesta yökerhon pöytään Kyproksella 15-vuotiaana. Köh.

Haistaako ihminen nukkuessaan?

[q]daffy, 3.7.2009 13:21:
---
Lyylikki, 3.7.2009 12:49:
Jos saa joskus lapsen ja antaa sille nimeksi Oljo, niin kiusataanko sitä koulussa?

---

"Messukylän seurakunnassa kastettu: Ebba Aitu-Lumia Serafia Haverinen."
[/q]

Kaveri nimes muksunsa Hilla Hippu Matilda

[q]sativa, 3.7.2009 13:48:
---
Mun mielestä Oljo on kiva nimi, ja mä en ite ainakaan huomannut, että se vois taipua Olioksi. Oljo on tosin aika vaikea sana pyörittää suussa, joten oletan että pojalle (tytölle?*hymy*) tulis joku helpompi lempinimi, esim. Oksu.
[/q]

Oksennushan onkin tosi kaunis lempinimi

paljonko maksaa farmariauton takaluukun lukon ( ?) korjaaminen?

eli ei aukee enää koko luukku.

Joo tiedän et pitää soittaa korjaamolle mut jos täälä olis asiantuntijoita

vaikuttaako et se on kaukolukituksella toimiva?

[q]crissy, 18.11.2008 11:58:

[/q]

onks seki jäässä, vai mitä oot sille tehnyt?

[q]Miinapiina, 18.11.2008 12:09:
---
crissy, 18.11.2008 11:58:

---

onks seki jäässä, vai mitä oot sille tehnyt?
[/q]

ei ku se hajos. Antti vaihto renkaita niin ei saanu enää luukkua auki, tai sai se kerran sen auki mut toista kertaa ei enää. Vaikka kuinka painaa lukosta nii ei aukee.

miksei teippauskoneeseen saa äänenvaimenninta?

[q]wiwi, 24.7.2009 12:13:
---
Kon-tiki, 24.7.2009 11:10:
näkyykö ravinnoksi tarkoitettujen hampputuotteiden syöminen huumetesteissä?
---

Ei niissä syötäväksi tarkoitetuissa siemenissä taida olla minkäänlaisia tarvittavia pitoisuuksia. Hamppuahan on useita lajeja[/q]

[q]Reivaaja, 24.7.2009 12:10:
Varmemmin jäät opiaateista/opioideista kiinni perusteetta. Ne kun värähtää jo unikonsiemenbagelista.

Nim. Yskänlääkkeestä tai unikonsiemenistä johtuen Pollenisti jonkin aikaa.
[/q]

[q]Euphoria, 24.7.2009 12:35:
Ei näy.
[/q]

[q]Fakiiri, 24.7.2009 12:46:
Ei näy pikatestissä ja tuskin kusitestissäkään. Verikokeessa saattaa näkyä mutta 90% varmuudella ei koska thc pitoisuudet ovat niin olemattomia.
[/q]

No hyvä, näin arvelinkin mutta ajattelin varmistaa. Kun on se hamppu syötynä aika hyvää, täyttävää ja pitäis sisältää kaikkia omegarasvoja ihanteellisissa suhteissa, niin syönpä sitä myös jatkossa

[q]wiwi, 18.11.2008 11:55:
Huuh! Mikä violetinpinkki tai vihreä ketsuppi?! Missä tällaisia kauheuksia tapahtuu? [/q]

USAssa noita ainakin oli jokunen vuosi sitten, Heinzin joku erikoistuote. Ei niitä kyllä tullut paljoa käytettyä, mut oli pakko testaa.

[q]Zapa, 11.2.2008 16:58:
---
domi, 11.2.2008 16:56:
Mut entäs sit, jos pesukone ei lopeta veden ottamista sisään?

---

Tai jos pesee lakanoita, mutta pesuohjelman päätyttyä koneesta löytyy uitettu mirri? Mita mina tehda?
[/q]
Onko tähän sama vastaus kuin kysymykseen "Miksi perseestäni tulee raakatimantteja?"

[q]IInesAnkka, 17.11.2008 11:35:
Miten pääsee eroon tasapainohäiriöstä, joka vaivaa jo kolmatta päivää Tukholman risteilyn jälkeen? Keinuu jopa istuallaan, ei kivaa
[/q]

Ettei olis korvatulehdus?

[q]crissy, 18.11.2008 12:10:
---

ei ku se hajos. Antti vaihto renkaita niin ei saanu enää luukkua auki, tai sai se kerran sen auki mut toista kertaa ei enää. Vaikka kuinka painaa lukosta nii ei aukee.
[/q]

Ootteko laittanu jotain crc:tä tms sinne?

[q]Comandante, 31.5.2008 14:46:
---
Samoin jos talossa on ovikoodi, niin ne aukeavat ns. palomieskoodeilla.

---

Onko tietoa nykyisistä poliisin/palokunnan koodeista Turussa? Kun mulla on yksi vanha, muttei se ole toiminut about vuoteen.
[/q]
Jos kysyisit palolaitokselta :DDDD

[q]sune, 26.12.2005 21:48:
Miks elämä on näin vaikeeta ? MIKSI ?!??!?!?[/q]
Jos ei olis tosi vaikeaa niin ei vois olla tosi kivaakaan, koska ei olis sitä vertailukohtaa josta se tosi kiva voidaan mitata.

[q]sativa, 26.9.2009 04:14:
Miks nainen on ruvennu pitään pitkää tukkaa ja mies lyhyttä? Kai ne kutrit on yhtälailla imetyksen tiellä ku metsästyksenki?
[/q]

Missä sä tälläsen totuuden näit?

[q]Mimir, 16.1.2009 13:54:
Onko "morkku" jokin teatteritermi? Oon pidemmän aikaa sitä miettinyt kun se on Kansallisteatterin teatteriravintolan nimi, että lieneekö aivan satunnaisesti nimetty.
[/q]

En tiedä, muttä Tampereella on ollut seuratalo Morkku. http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/morkun-katosta-loytyy-haakimppu/125009

O