päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks
[/q]
Älä tee sitä!
[q]mekaanikko, 6.7.2005 12:35:
Goldenpalace.com taas vauhdissa: http://www.goldenpalaceevents.com/auctions/foreheadgoldie01.php
[/q]
Haha, jestas mikä huora :P Ja viel kymppitonnista.. huh.
[q]larzizi, 1.1.2007 22:52:
---
Avernian, 1.1.2007 22:50:
Tää tais tulla jo, mutta:
Naiset.
---
Joo, kyllä se jo tiedettiin, että meissä se vika loppuen lopuksi kuitenkin on ;D
[/q]
duh
Lähi pizzeriassa on tuollaisia mainoslaatikoita noille pitsoille, tuossa oli samarin mainos päällä ja paketin sisällä samarin-pussi pizzan lisäksi *lmao*.
[q]Sinza, 1.1.2007 20:03:
Mitä hittoo tapahtui; en päässyt millään loggautumaan Klubbariin (aattelin jo et onks mut bännätty tai jotain *nyyh*), salasana ja käyttäjätunnus oli saletisti oikein. Ei ollu ees caps locki päällä tms. Kokeilin vielä monta kertaa. No sit tilasin salasanan sähköpostiini, ja sillä tuli sitten ihan uus salasana, jolla onnistuin loggaamaan sisään *ding*. HUH!
[/q]
kannattaa vaihtaa se heti... kuulostaa siltä että joku on keksiny sun salasanan ja vaihtanut sen.
[q]JussiS, 28.6.2006 17:26:
---
Ana-5000, 28.6.2006 17:14:
Jos on viistoistavuotiaan naama ja kymmenvuotiaan perse ni tottakai kysyn.
---
No, heruko?
[/q]
Ei kaljuille karmiapinoille heru ku tosi omituisilta eukoilta.
[q]plink, 11.8.2007 04:03:
jpku äijä tuli viereen myymään ruusuja ku olin panemassa yhe naisen kanssa puistossa :D sanoin et ei kai tässä enää ruusuja tarvita :DD
[/q]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahhah
[q]KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D
[/q]
Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p
[q]Super-Kerttu, 8.4.2008 12:17:
---
kindertin, 8.4.2008 12:13:
---
No ompas paskamaista.. Veikkaan, että näiden haukkujien keski-ikä on varmaan ollut jotain 10 ja 15 vuoden välillä. Eihän niistä pitäisi ottaa itseensä, mutta tiedän kokemuksesta, että kyllä ne sanat vain sattuu.
[/q]
..jep,ikää mimmeillä 22-25
Mä haluisin oikeesti päästä haravoimaan
..ja ehkä vähän sit hyppimään niis lehtikasois..
o.O on se,et mulla ei nyt tunnu olevan voimia ees suihkussa käymiseen,ihan loppu vaihteeks..
Tekis vaan mieli maata ja kuunnella täysillä musiikkia. Hmh. Eipä mua mikään oo estämässä.
[q]Funktion, 6.4.2009 10:19:
Koko yön olin sellasessa unessa/valveilla välimaastossa ja näin samaa "unta" loopilla koko ajan. Kääntyilin vähän väliä ja tiedostin täysin etten ole hereillä enkä unessa oikein kunnolla. Sanomattakin selvää että nyt väsyttää ihan kiitettävästi.
[/q]
Tämmöstä täällä(kin).
Kummastuttaa vaan,yleensä tämmöstä on vaan jos on hirmusti jotain stressiä tai muuten ahdistaa,nyt ei pitäis olla mitään
[q]Miinapiina, 22.11.2007 14:52:
---
MiMoSa, 22.11.2007 14:50:
No on kyllä nopea ollut sit toikin! Kun on sit taas niitä toisenlaisiakin ääripäitä mut parempihan se noin tietty on.*joo*
---
koska se on nii tuskaa muutenkin ni sit jos joutuis tuntitolkulla kärvistelemään ni AUTS
[/q]
A-vauvan ponnistusvaihe 1h40min
[q]Miinapiina, 25.11.2007 09:30:
---
kindertin, 25.11.2007 09:24:
A-vauvan ponnistusvaihe 1h40min
---
jaiks... mul tais olla mirosta n. 6 min ja miinasta 10 min...
mut ne onki niin pienipäisiä et urakka oli helppo
[/q]
Niinnoh,meiän neiti onkin tollanen läskipää
Maailman ihanin pikkunen pullukka
Kiirekiire,hoppuhoppu!!
Vvo:n täti soitteli ja sano et voidaan hakea uuden luukun avaimet huomenna ja ruveta muuttamaan
Onki sit remppamiehet ollu ahkeria,luulin et ois aikaa ainaki ens viikkoon viel.
Yli puolet kamppeista on viel kaapeissa *pääsekootididiihymiö*
[q]KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D
---
Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p
---
No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D
[/q]
Pitäisköhän munkin vaihtaa pillereitä, kun mä nauran täällä aivan helvetisti vai onx tää ihan normaalia? O.o
Mulle tuli tänään Sampo pankista kirje, pelästyin jo että joko ne taas erehtyy luulemaan mua asiakkaakseen. Mä en tuon pankin palveluihin koskis pitkällä tikullakaan. Sisällä sitten kerrottiin että mä oon ostanu Tikkurilan lidlistä 22.5.2008 jotain reilulla viidellä eurolla, mutta sitä ei ole veloitettu mun tililtä ja se veloitetaan 6.2 o_O [size=6]Valvoja, viive?[/size]
Mihinkäs se aika oikein juoksee?
Vastahan tässä puhuttiin että lähtö on joskus puolen vuoden-muutaman kuukauden päästä..
Ja ylihuomenna se sit on, pienenpieni pikkuveljeni muuttaa kauaskauas pois
Tietysti olen onnellinen hänen puolestaan, mutta..isosiskon tulee iso ikävä!
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta
Tajusin just et tänään on mun viimenen äitiyslomapäivä. Todennäkösesti elämäni viimenen äitiyslomapäivä.
Melkosen haikee fiilis
o.O tässä onkin se,et mähän kuitenkin jatkan hoitovapaalla,eli miksi haikeus..
Ja huisia,muksujen synttärit ois sunnuntaina!
Jotenkin taas tuntuu aavistuksen siltä et oon tekemässä virheen.
Helvetti soikoon, joskus olis kyl kiva jos ei tarttis ihan kaikkea päättää ite..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- ...
- 600
- Seuraava »