päivän o_O

Back to häröily O

[q]Freja, 25.1.2009 08:41:
Kun heräsin, ihan eka ajatus mikä mulla oli, oli et mul soi päässä se hemmetin "Sex on fire"-biisi. Wtf? :D
[/q]

Mainio biisi ja melkoisen seksikäs ääni, indeed. Joutu vähän kuuntelemaan.

[q]wiwi, 24.3.2009 10:30:
Mua on alkanut kummasti viehättää kaljut miehet.
[/q]

Kaljut miehet onkii kauniita.. Ihan epistä jos joku liuhuletti vie mimmit pelkästää geneettisten ominaisuuksien perusteella ku kalju joutuu pistää pal enemmä eforttii hommaan *grr**pepsodent*

[q]Takyon, 27.3.2009 16:35:
SÄ VIET MUN ASIAKKAAT!
[/q]
[size=15]:D[/size]

Annan sulle lisää aikaa surffailla Klubbarissa niitä asiakkaita odotellessa. Eiku. x)

[q]MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

[/q]
Se on "lähetätkö helikopterin" nusnus

[q]wiwi, 25.2.2009 10:25:
---
:DD Joku muukin! Itsehän itkin eilen abt vartin niin etten pystyny edes puhumaan. Syy: pelästyin niin paljon kun en ollu huomannu että mies tiiraa mua ovenraosta kun teen koulujuttuja.
[/q]
Noi on kauheita tilanteita! Mulle iski kans hysteerinen itkukohtaus pari viikkoo sitte, kun olin ihan ajatuksissani astumassa kotiovesta sisään luullen että koti on tyhjä, ja oven takana onkin mies iloisesti vastassa.. Säikähdin niin hirveästi että putosin polvilleni lattialle ja nyyhkytin siinä pari minuuttia

[q]mikke, 12.1.2009 19:27:
---
sativa, 12.1.2009 19:25:
---
Freja, 12.1.2009 07:50:
Iha ku siel ei ois tarpeeks pimeetä jo muuten, ni jollai irmal oli bussipysäkillä aamuseiskalta aurinkolasit. Ookoo.

---

Eli varmaan onnellisessa avioliitossa.

---

tai rankemmanpuoleinen viikonloppu takana ?
[/q]
Ehkä Lapualla.

Tajusinpa just että mun uudessa kännykässä ei oo laskinta

Hyvä Nokia. Seuraavista malleista sit tekstiviestiominaisuus pois ja tilalle joku perskarvaspektrometri tai muu "hyödyllinen" ominaisuus.

[q]mariq, 26.2.2009 11:57:
---
wiwi, 25.2.2009 10:25:
---
:DD Joku muukin! Itsehän itkin eilen abt vartin niin etten pystyny edes puhumaan. Syy: pelästyin niin paljon kun en ollu huomannu että mies tiiraa mua ovenraosta kun teen koulujuttuja.

---

Noi on kauheita tilanteita! Mulle iski kans hysteerinen itkukohtaus pari viikkoo sitte, kun olin ihan ajatuksissani astumassa kotiovesta sisään luullen että koti on tyhjä, ja oven takana onkin mies iloisesti vastassa.. Säikähdin niin hirveästi että putosin polvilleni lattialle ja nyyhkytin siinä pari minuuttia
[/q]

Ihanaa! Vihdoin joku muukin sanoo tän ääneen! Oon ne muutamat kerrat kun tällasta on itselle tapahtunut miettinyt, että oonkohan mä ihan pimee, mutta en näköjään ole!
Sitä vaan pillahtaa itkuun ollessaan niin omissa maailmoissaan ja turvallisin mielin kun tollanen "säikähdys" tulee.

Haukotush. About 15h dösäilyä ja 0h unta takana ja huomenna about sama ralli edessä Mukavaa hommaa tää matkustaminen

Suomen tullissa taitaa olla enemmän tai vähemmän vitsikkäitä tyyppejä töissä. Tän päivän Metrossa oli kuva huumekoirista (ja niiden kouluttajista), yhden nimi oli Hamppu ja toisen lumi :D

[q]pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.

Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...

---

Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.
[/q]

En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D

Otin tänää äitin kaa kahluaa rankan ja viinanhuuruisen (kiitos hajonneen triple sec-pullon) kauppareissun jälkeen, ja sit viel ruuan kans join valkkarilasillisenkin
Reija joi alkoholia, mitä ihmettä :D

[q]Apo, 26.2.2009 14:34:
"Pojat laskivat tahallaan päälle - 11-vuotiaan tytön jalat murtuivat"

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200902269151085_hi.shtml
[/q]

Perkele!*grr* Että tämmöstä pitää tapahtua.
Mikään rangaistus ei ole tarpeeksi noille idiooteille, kunhan jäävät kiinni.

"Pojat laskivat tahallaan päälle - 11-vuotiaan tytön jalat murtuivat"

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200902269151085_hi.shtml

[q]Janisa, 6.10.2009 20:28:
Mä näin tänään ekat joulukyntteliköt ikkunassa.
Sairasta.
[/q]

Mun naapuri laitto viime viikolla :D
Ja on ainakin mulle tullu jo pariki joulukuvastoa..

..mutsillahan on pihassa viime vuotiset valot vieläki

Olin tänää hammaslääkärissä ja sain puudutuspiikin. En tiiä johtuko se siitä vai mistä, mut mä sammuin sinne lähes koko hoitojen ajaks*nauru*

[q]mikke, 12.1.2009 20:20:
---
alek szahala, 12.1.2009 20:11:
Tajusinpa just että mun uudessa kännykässä ei oo laskinta

Hyvä Nokia. Seuraavista malleista sit tekstiviestiominaisuus pois ja tilalle joku perskarvaspektrometri tai muu "hyödyllinen" ominaisuus.

---

ei vittu, mikä malli ? :D pitääki kattoa tarkkaan jos joskus vaihtaa puhelinta ettei osta tommosta :D
[/q]

Malli on 2600 classic, Tosin löyty se sittenkin sieltä, jostain kumman syystä kuitenkin "ajanhallinta"-valikon perältä, vaikka muut vastaavat sovellukset (esim. yksikkömuunnin) löytyy sovellusvalikosta.

Jotenkin onnistuin missaamaan ton joka kerta kun etin tota laskinta tuolta, manuaalikaan ei maininnut asiasta mitään. Noh, mutta pääasia että se on siellä.

Tuli taas vähän hätänen tuomio. Zorge Noxu!

vähän O_o
otin kuvan töölönlahdella SU

[q]alek szahala, 12.1.2009 21:22:

Malli on 2600 classic, Tosin löyty se sittenkin sieltä, jostain kumman syystä kuitenkin "ajanhallinta"-valikon perältä, vaikka muut vastaavat sovellukset (esim. yksikkömuunnin) löytyy sovellusvalikosta.
[/q]
Mikä ihme siinäkin on että niitä vanhoja tuttuja sovelluksia pitää siirrellä johonkin pirun epäloogisiin paikkoihin?! Jokusen kerran ite tuskaillu uuden puhelimen kanssa samaa.

Tääkin menee viikonlopun osioon,mutta menköön..
Hieman hämmästyin kun jorvissa hyppiessäni vastaan kävelee tuttu kundi. Monissa bileissä nähnyt, ja fanitan herran settejä. Ei vaan jotenkin tullut ekana mieleen että kyseiseen henkilöön törmään sairaalassa Henkilökunnan vaatteissa siis..

Eihän kellään voi olla muuta elämää kun se minkä bileissä näkee

O