päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]mayah:
2 Piilossa
[/q]
Miten klubbarissa voi olla piilossa?
Aamut on tässä talossa mielenkiintoisia. Mä herään herkemmin kuin sängyn toisella puoliskolla nukkuva. Se joutuu sen sijaan johonkin hämärän rajamaille, jossa uni ja valve sekottuu. Tänä aamuna havahduin huutoon: "Sakke maaliin! Ja Kölli kanssa kentälle!" (Kuulemma hifkin pelaajia 90-luvulta.) Vastaavasti saattaa kuulua että "porkkanoita, porkkanoita!" tai "vitusti bissee!" tai tai...
Sitä en sentään ollut näkemässä kun sama mies oli herännyt keskellä yötä epämiellyttävään kipuun ja herätessään tajunnut raapivansa selkäänsä ikkunalaudalla olleella kaktuksella. :DDD
Näin unta että kävin ostaa laskiaispullia mut kahvikin oli aamulla loppu. :(
Heräsin siihen kun pihallani räjähti auto Nyt poliiseja ja palomiehiä vilisee kun muurahaisia ikkunan alla
[q]Syce, 26.2.2009 16:59:
---
KooKie, 26.2.2009 16:11:
---
Zenni, 26.2.2009 16:09:
---
KooKie, 26.2.2009 13:04:
Älkäähän tytöt julistako voittajia vielä: Mä luin klubbarin vitsi-topikkia, ja nauroin "vittu-sanan käyttöopas" läpälle niin hysteerisesti, että multa alkoi valua silmistä kyyneleitä, ja yhtäkkiä se nauru vaihtuikin itkemiseksi. Tuli kurkkuun ja rintalastaan sellainen autenttinen itkufiilis. Aika vaihtaa pillerit? :D
---
Tajusin kans ite et oli aika vaihtaa pillerit ku katoin Hurjaa remonttia enkä voinu lopettaa itkemistä koko tuntiin :p
---
No siis mä oon jo vaihtanut pillereitä sen kerran, kun Perjantai on painajainen ja Tie Eldoradoon -elokuvia katsellessa tirisi niin perkeleesti kyyneleitä - eikä edes niissä sentimentaalisiksi tarkoitetuissa kohdissa! :D
---
Pitäisköhän munkin vaihtaa pillereitä, kun mä nauran täällä aivan helvetisti vai onx tää ihan normaalia? O.o
[/q]
Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi.
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa.
[q]onni3mk, 21.6.2005 22:07:
Ehei, kyl se ihan sano, et oompas mä söpö.
[/q]
Jaa no toihan selittääkin jo kaiken. Koska siis meette naimisiin?
Meetkö ihan sekasin jos minäkin sanon että olet söpö
[q]Janisa
Mä olen kyllä aina kuuluttanut sen perään, että miesten pitäisi _ihan oikeasti_ viettää päivä naisen ruumiissa tietääkseen mitä me oikein käydään läpi.
Ja ihan vaan tasapelin vuoksi silloin kun pms-oireet ja kuukautiskivut on pahimmillaan. Loppuis se nälviminenkin miesten keskuudessa.
[/q]
No miehet joutuvat kärsimään naisista KOKO elämänsä, joten mun mielestä tilanne on aika even.
Pejazzling (Googleta!)
(ja LOL Jagon kommentille *nauru*)
[q]Timce, 27.2.2009 10:58:
---
Janisa
---
No miehet joutuvat kärsimään naisista KOKO elämänsä, joten mun mielestä tilanne on aika even.
[/q]
Ja mulla muuten ON pms-oireet juuri nyt päällänsä, joten sä ET haluu rupee mun kanssa vääntää tätä asiaa.
[q]-Milian-, 17.11.2005 21:49:
Törmäsin netis tään tollasee ja rupes vähä mietityttää, et jos tota ei oo jotenki muokattu nii on vissii aamu puuro muistettu syödä.. tai sit on heppahormoonit piikitetty
[/q]
no TOI on fotoshoppaus :)
[q]Timce, 27.2.2009 11:02:
---
Janisa
Ja mulla muuten ON pms-oireet juuri nyt päällänsä, joten sä ET haluu rupee mun kanssa vääntää tätä asiaa.
---
edit: Eiku ei mitään.
[/q]
Hyvä.
[q]Janisa, 27.2.2009 10:54:
---
[/q]
Tää ois kyl varmasti varsin avartava kokemus, ihan puolin ja toisin. Kyllä mäkin mielelläni kokeilisin miehenä olemista yhden päivän, laajentais noitten kakslahkeisten ymmärtämistä varmaan aika tehokkasti Millähän sen vaan toteuttais..
Bongasin tälläsen Ebaystä
Ei kai toi nyt voi vittu toimia :D
No jöh, tänään alko työharjottelu.. kerkesin olee 3h töis nii pääsin jo paikalliseen sanomalehteen
kuulemma ei oo mikää pieni kuva tulos O_o kivaa.
[q]Super-Kerttu, 2.2.2009 16:23:
clips
[/q]
Ei se nainen voinut ihan täysjärkinen olla!!!
olevinaan "mokasin" eikä ees vituta.
[q]julia, 26.1.2009 21:51:
Minä, kaikista maailman ihmisistä, olen siivonnut viimeisen kahden viikon aikana suunnilleen joka päivä. Tänäänkin pyörin n. tunnin verran imurin ja luutun kanssa pitkin kämppää. Mikä vaivaa?!*ding*
[/q]
Välttelet jotai muuta tärkeätä tekemistä, kuten kokeisiin lukemista. ?
Itellä kans joskus iskeny siivoushimo silloin kun on ollut jotain tekemistä mitä ei millään haluais tehdä.
Tiistaiaamun ensimmäinen asiakas klo 7.40 - nuori nainen - oli tulossa baarista o_O
Ei hyvää päivää mitä sontaa.
http://www.woodism.fi/pages/gallery/woodism---poelkky18.php
Tuli välittömästi mieleen eräs "lelumainos". :D
http://www.webtvhub.com/funny-ren-and-stimpy-log-commercial-its-big-its-heavy-its-wood/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- ...
- 600
- Seuraava »