päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]LiiNa, 27.2.2009 10:03:
Sanoin äsken pomolleni lähteväni kaupunkilomalle pääsiäisenä (pe-ma) ja se kun on tommonen pidennetty viikonloppu niin ei joudu vapaata ottamaan, mutta kun sanoin että kone laskeutuu takas suomeen ma iltana vasta 22.40, että en varmaan tiistaina jaksa heti klo 8 tulla töihin, niin kysyi itse heti että "haluutsä olla pois sen tiistain? tai voitsa tulla vaikka puolen päivän aikaankin, niin saat semmosen pehmeen laskun työntekoon, ihan miten vaan?". Ja ihmetyttää sen takia, kun mulla ei oo mitään ylimääräsiä vapaapäiviä edes kerääntyny, mutta kelpaa kyllä mulle (en kyllä ajatellut pitää vapaata koko päivää)
[/q]
Hyvät pomot on painonsa arvoisia kullassa :)
Oon nauranu koko päivän, tai kaheksasta asti, semi levoton olo O____o
tyyhmiä juttuja..
Mä varmaa elän ikuisesti ku nauran näin paljo
Siis voi jummi jammi et polttaa maa jalkojen alla Viikon ollu suomessa, josta kolmas päivä nyt himassa ja pitäs pikku hiljaa alkaa pääsemään jo lentokentälle
Ja tilannetta ei yhtään helpota se kun katsoo ulos... Lunta ja pakkasta?! :( 1,5 kuukauden helle keleissä oleskelun jälkeen ei muuten paljoo kiinnosta. Niinku nyt kiinnostas kyl koskaan muutenkaan.
Noh botskille nyt ainakin ens viikolla. Katotaan mitä muuta täs taas keksii
[q]Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok*
[/q]
Vai luultiin sua 15-vuotiaaks? No etsä ainakaan tossa sun profiilin kuvassa niin pikkuiselta näytä :)
Palkkasin meille jokin aikaa sitten yhen vietnamilaisen kundin duuniin... Nyt se on osoittanut todella kovaa mielenkiintoa tätä "mun musaa kohtaan" Äskön se sitten kysy multa, et "hei mitä eroo on trancella ja ravella??" ja jatko vielä perään, "eiks rave oo sitä missä ei lauleta"
Siinä sitten hymyilin ja neuvoin sen oitis menemään http://www.klubitus.org ja etsimään sieltä vastauksen noihin sen kiperiin kysymksiin...
[q]Infiana, 3.10.2006 08:33:
11-vuotias tyttö osallistui American Idoliin.... Huh huh.
[/q] No todellakin huh huh! 11v tyttö ja vetää kyl ihan käsittämättömän hyvin! Siis ihan uskomatonta... Loistava ääni*nuotti**joo*
siis mikä VI**U noita keski eurooppalaisia vaivaa?!?!?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/05/642290
Aivan käsittämätöntä.. Ja kun tää ei tosiaan oo ainut järkyttävä uutinen tuolta suunnalta viime vuosina :(
Tää on eilisen. Illalla piippas luuri ja tuli viesti jostain täysin tuntemattomasta numerosta. Viestin sisältö: "soita kun oot takas soita sit jooko? Panettaa täälkin" Yllättäen viestin luettua putosin aika totaalisesti
Noh kelasin sitten, että vastaan viestiin välittömästi. Heitin takaisin "Ai oisko tavara tarjouksessa vai?"
Ilmeisesti ei ollut, koska enää ei kuulunut vastausta.
[q]_RixU_, 2.10.2007 17:56:
Laskin just, että mulla on 43 turkoosia/vaaleenturkoosia paitaa o_O Kyl mä tiesin, että niitä on monta, mut silti...43! wtf! :D
[/q]
43?! WTF =D
Ai miten niin diggaat turkoosista
[q]Miika, 29.10.2007 15:09:
---
SpeedHawk, 29.10.2007 12:50:
---
Miinapiina, 27.10.2007 10:15:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml
kukin tyylillään
---
"mun pyörä nussittiin" sai just uuden merkityksen.*lmao*
---
Parasta tyyliä osoitti Teemu Mäki: Nussi Hotel Presidentin edessä Bemaria pakoputkeen jo aikaa sitten.
[/q]
Ai katos se on pakoputkea nussinut. Url?? En ees haluu tietää mihin kaikkiin muihin paikkoihin se on mulkkunsa työntänyt.
Onhan se toki paljon kaikkea muutakin jännää puuhaillut http://fi.wikipedia.org/wiki/Teemu_M%C3%A4ki
Veikkaisin, että ei oo kaikki ihan himassa. Toki erilaisia taiteellisia näkemyksiä saa olla, mutta meikäläisen makuun menee "vähän" överiks...
Alkoi vituttaa se, että herään yhden-kahden aikaan päivällä ja menen nukkumaan neljän-viiden aikaan yöllä. Nyt heräsin pitkästä aikaa ennen kahtatoista, jopa ennen yhdeksää. En vain oikein tiedä mitä sitä nyt sitten kuuluisi tehdä
[q]Janisa, 16.1.2008 02:24:
---
SyndroDome, 15.1.2008 22:44:
Tänään päivällä duunissa yhden luurin vikakuvaus oli : "tuulilasi on rikki"
Asiakas ajoi siis ilmeisesti takaa sanaa NÄYTTÖ =)
---
Oi, miten soottia! Toi ois niin mua kun itsella on sanat hukassa.*blush*
[/q]
hihi juu! Toi oli kyllä päivän paras ehdottomasti. Naurattaa vieläkin :)
"kännykän tuulilasi on rikki"
Ei vittu oikeesti :D Vittu mä oon väsyny. Duunasin nutskuja ja sit piti kaataa vedet lavuaariin. No vittu kaadoin ne sit tohon liedelle.
Siis ihan pokkana vaan otin sihvilän ja aloin kaatamaan vesiä pois. Sit ku kiehuvat vedet lenteli pitkin uunia hogasin, et mitäsvittuu nyt tapahtuu..
Eilen aamulla sähläsin keittiössä. Sit kaadoin lasin ja se osu kahvipannuun ja ei muuta ku pannu paskaks! Päivällä oli helvetinmoinen kiire ja olin lähdössä duuniin.. No tiputin siinä sit lautasen lattialle, lautanen paskaks ja safkat pitkin seiniä...
Että tällästä tällä kertaa. Meitsi kans osaa ton sähläämisen.
Takasin himassa taas. Fiilikset tosi sekavat. Väsyttää aika helvetisti johtuen valvotusta viime yöstä. Aamulla mul ei vielä ollut duunia ja huomenna jo on :D Lenkin (10 km) kävin jo tänään vetämässä ja hyvin kulki breikistä huolimatta Aika helvetin nopee paluu arkeen.. Aamulla sit ajoissa ylös ja puntille ennen duunia. Siitä se taas lähtee.. Oravanpyörä käyntiin
No onneks on taas määränpää mitä kelailla niin jaksaa suomen syksyn painaa duunia ja treenata. Kohta näkee viel frendit niin eiköhän tää taas tästä Jäipähän taas tästäkin reissusta sata tarinaa kerrottavaksi ja paljon hyviä muistoja & mukavia ihmisiä tuli tavattua.
Että sellanen viikko! Tasan viikko sitten pötkötin vielä kaukana kotoa.. Itseasiassa hirveessä darrassa meidän hostellissa :D Mut anyway, keskiviikko aamuna tultiin himaan. Ja nyt sit duunia to,pe,la,su ja treenit päälle *ding**hikoil* Vielä pitäs viis päivää jaksaa. Oikeen kiva paluu arkeen ollut siis. Frendejäkään ei oo kerinnyt näkemään himaan tulon jälkeen vielä oikeestaan ollenkaan :(
Toki tota viikonloppua ei olis tarvinnut olla duunissa, enkä olis kyllä ollutkaan, mutta lupasivat niin hyvät massit, että oli pakko melkeen mennä. Noilla la&su masseilla saan jo taas lennon thaikkuihin Asiat tärkeysjärjestykseen!
Noooooooooh eiköhän tää tästä. Uus viikko uudet kujeet!
Wooooooot siis tänään on 23. päivä syyskuuta?! Míhin se aika on taas mennyt. Ei voi käsittää. Kieltämättä koko kesä meni niin vauhdikkaasti ja viimeiseen 1,5 kuukauteen ei ole kanssa paljoa tarvinnut/kerinnyt päivämääriä kattelemaan. Kohtahan on hitto jo lokakuu!
[q]Anselmi, 10.10.2008 10:26:
---
josbe, 10.10.2008 09:54:
Ja oliks se nyt viime viikolla, kun Hesarissa oli, että joka viides (?) ammatikoululaisista pojista luulee, ettei tyttö voi tulla ekalla kerralla raskaaksi. Että näkyy olevan Suomessakin vielä tilaa valistukselle.
---
Serkkupojat rupes olemaan murrosiässä ja koska olen toiminut isoveljen roolissa
heille, niin tulipa sitten tehtäväkseni hoitaa valistukset. Serkkupojat on viisaista
elämää nähneitä nuoriamiehiä, kuinkas muutenkaan kun näin loistava roolimalli ollut*nauru*
No koitti ylä-aste herroille, joten päätin että nyt on korkea aika hoitaa valistukset.
Ajeltiin sitten myöhemmin jonnekkin päin autolla ja kyydissä ollut siskoni kysyi nuoremalta
et mitäs kaikkea olin valistanut et mikä on esim. ainut luotettava ehkäisykeino. Elämäni tähtihetkiä
oli kun 13-vuotias serkkupoika tokaisee takapenkiltä "naamalle laukeaminen on ainut luotettava ehkäisykeino". Siskon ilme oli näkemisen arvoinen*nauru*. Sen jälkeen tuli monta muutakin viisasta "neuvoa".
Toki olin valistukset hoitanut mutta serkkupoika tajus ässänä jätkänä heittää vastauksina niiden sijaan kaikki törkeimmät vastaukset mitä olin kehottanut terveystiedon tunnilla viittaamaan ja sanomaan. Ikävä kyllä ovat liian fiksuja tehdäkseen niin, mut siskoon kyl uppos aika kauan ennen kuin tajus mistä on kyse.
[/q]
Fiksuja lapsia
Kuulostaa ihan meitsin jutuilta.. Ite olisin todnäk ton ikäsenä poiminut myös ton naamalle laukeamisen ainoana luotettavana ehkäisy keinona. Tosin sillä erotuksella, että olisin myös viitannut terveystiedon tunneilla ja sanonut noin. Lapsen suusta kuulee totuuden vai miten se meni. Meidän mamma tota on usein sanonut kun on multa mielipiteitä kysellyt :)
Olipas isäinpäivä.. Eilen ku menin porukoille niin äijä makas siel sammuneena =D Tänään se sit makas darrassa, et hyvää isäinpäivää Oli ollu firman pikkujoulut perjantaina ja tuntu jatkuvan eilen kans =P
Että sellasta :) Noh mut silti... Mamma och pappa *sydän*
Ja pimpelispom. Pitäs saada taas jotain aikaseks. Jos lähtis koululle, vois onnistua paremmin. Toisaalta, täs himas vois lukee ihan hyvin. varsinku ku ulkona sataa ja pitäis tsygäillä koululle. Toisaalta, toi mikro on ihan saakelin paskanen ja sen vois pestä..
[q]SyndroDome, 4.6.2009 11:04:
Tää on eilisen. Illalla piippas luuri ja tuli viesti jostain täysin tuntemattomasta numerosta. Viestin sisältö: "soita kun oot takas soita sit jooko? Panettaa täälkin" Yllättäen viestin luettua putosin aika totaalisesti
Noh kelasin sitten, että vastaan viestiin välittömästi. Heitin takaisin "Ai oisko tavara tarjouksessa vai?"
Ilmeisesti ei ollut, koska enää ei kuulunut vastausta.
[/q]
Tää oli aika hyvä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- ...
- 600