päivän o_O

Back to häröily O

---

---
http://www.filmifriikki.fi/product.php?id_product=775151 <-Haistakaa nyt..!!!
---

WTF? Johan on filmillä hintaa. :D
---

Eikä muuten ole typo. Vitun friikki!! Ostanu tuolta enään mitään kymmeneen vuoteen..

Mihin toi niinku ees perustuu? Eka luulin, että se on joku ultra-rare vhs ajalta ennen videolakia, mutta dvd. Leffa kyl itsessään ei soita kelloa.

---
---

Eikä muuten ole typo. Vitun friikki!! Ostanu tuolta enään mitään kymmeneen vuoteen..

---

---
---

---

En myöskään usko olevan typo. Sama juttu, en osta friikistä mitään, tilaan mielummin itse samat leffat suoraan ja säästän hinnassa vähintään puolet.

---

---

---
---

---

---

Mihin toi niinku ees perustuu? Eka luulin, että se on joku ultra-rare vhs ajalta ennen videolakia, mutta dvd. Leffa kyl itsessään ei soita kelloa.

Import kamaa, muttei se oikeuta tuollaiseen riistoon. Eihän vhs:ä ole friikissä myyty enään vuosiin. Pikkubudjetin pelottelupätkä kultaiselta 80-luvulta, joka julkaistiin jo aika päiviä sitten mm. Vaasalaisen Future Filmin toimesta.

En tiedä mitä tohon digiboksiin mahtoi sitten iskeä kun eilen ennen nelosen elokuvaa se alkaa kyselee jotain lapsilukon koodia. Enhän mä sellaista todellakaan tiedä. No, sitten pistän tehdasasetukset uusiksi jne jne ja kappas, nyt on kadonnut koko neloskanava! Ja kolmoskanava! WTF!!! Ei ummarra, ei ummarra.....eli jos olisi jotain muuta vinkkiä kuin viskaa parvekkeelta (joka on aika lähellä) niin tänne vaan.

En tiedä mitä tohon digiboksiin mahtoi sitten iskeä kun eilen ennen nelosen elokuvaa se alkaa kyselee jotain lapsilukon koodia. Enhän mä sellaista todellakaan tiedä. No, sitten pistän tehdasasetukset uusiksi jne jne ja kappas, nyt on kadonnut koko neloskanava! Ja kolmoskanava! WTF!!! Ei ummarra, ei ummarra.....eli jos olisi jotain muuta vinkkiä kuin viskaa parvekkeelta (joka on aika lähellä) niin tänne vaan.

Hot Tip: töpselin irroittaminen hetkeksi virtapistokkeesta jeesii ainakin tässä taloudessa ks. värkkiä kummasti joka kerta.

:( --> Meni eilen skeitatessa nilkka solmuun

:) --> Tänään käväisin lääkärissä ja ei löytynyt mitään vakavempaa vammaa + loppu viikko saikkua! ..Ai että näillä keleillä

[q]Emilii:
Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush*
[/q]

oho. tarttee testaa!

[q]yana:
---
Emilii:
Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush*

---

oho. tarttee testaa!
[/q]

*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*

selkeesti se kun heräsin aamulla tajuttomaan kipuun joka on nyt vaivannut koko päivän :/
ja kun en edes ole varma mistä se on tullut*känni*

[muokattu 19.1.2004 14:49]

[q]akir0:
Pakissa oli siis vain tämmöisiä Hit&Dance-kokoelmia 90-luvun puolivälistä, joissa kaikki biisit kestää noin 3 minuuttia. Mietiskelin, että mitä helvettiä mä nyt teen, etten mä tämmöstä paskaa voi täällä soittaa.[/q]

Mikä ongelma tuo on, olen soittanut erittäin menestyksekkäästi em. musaa kotibileissä viimeksi n. 3kk sitten*hih*

mä oon nykyään harvinaisen seesteinen*ding**ding**ding*

[q]Caritsa:
---
ella_:
keittäkää hyvät ihmiset kattilassa

---

Jos pitäis valita, ni keittäisin mielummin ne pahat ihmiset..
[/q]

päivän *aplodit**heiii**lmao*

eli :( ja :) lisäksi päivän outous-topikki, jei!

tää kyllä jo melkein viikon vanha, mutta muistu taas.. reissuilla kaukoitään ihmettelin kun kaikkialla on niitä kättä heiluttavia kissoja myynnissä, jotta mitä ihmettä ne on. no, reilu 6kk viime reissusta sattu muistaakseni tv:ssä olemaan joku lyhyt juttu niistä, ja heti perään sain joululahjaksi pöytäkalenterin missä joka päivälle on joku esine mistä lyhyt selitys, ja ko. kissa heti tammikuun ensimmäisenä päivänä. outo yhteensattuma.

EN TAJUU!

tää täpahtu kesällä mut hiton outo juttu..
tää on kaksoisolento juttu..
mä olin tulossa hietsusta kotiin ja steissillä venasin bussii siihen tuli yksi nainen ja se oli ihan kun mun äiti 20 vuotta sitten samanlaiset lasit ja hiukset ihan samall tavalla ja ihan samannäköinen... ja sillä soi puhelin ja se vasta si siihen tuija!!! mutsin nimi on tuija.. oli kyl pakko soittaa samantien mutsille että se on kotona

jostain kumman syystä ostin tänään punasta L&M:mää vaikka yleensä poltan tummanvihreetä pall mallia... tosi outoo...

[q]anqqa:
tää kyllä jo melkein viikon vanha, mutta muistu taas.. reissuilla kaukoitään ihmettelin kun kaikkialla on niitä kättä heiluttavia kissoja myynnissä, jotta mitä ihmettä ne on. no, reilu 6kk viime reissusta sattu muistaakseni tv:ssä olemaan joku lyhyt juttu niistä, ja heti perään sain joululahjaksi pöytäkalenterin missä joka päivälle on joku esine mistä lyhyt selitys, ja ko. kissa heti tammikuun ensimmäisenä päivänä. outo yhteensattuma.
[/q]
Et sit haluis kertoo mikä se on, koska itsekkin ihmettelin täysin samaa omalla reissulla thaikkulandiassa

kello on näin vähän ja mua nukuttaa!!!!*ding*

normaalisti valvon viiteen aamuun ja herään kolmenaikaa päivällä..
mitä mulle on tapahtumassa????käääääääk!!!

*ding**ding**ding**ding**ding*

O