päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]ella_:
keittäkää hyvät ihmiset kattilassa
[/q]
Jos munan rikkoo kuppiin niin se kypsyy mikrossa alle minuutissa!
Musiikissa on just se vaikeata että kaikkia ihmisiä ei voi koskaan miellyttää 100% . Eri asia on tietenkin The Rolling Stones jota voivat kuunnella lähes kaikki.
[q]Puistokemisti:
outoo outoo, sangen outoo. Kännykkääni ilmestyi yht äkkiä teksti ”sim kortin rekisteröinti epäonnistui” Nyt se mokoma ei suostu soittamaan mihinkään kun se ei saa yhteyttä verkkoon. Mieletöntä, onko kellekkään muulle koskaan sattinut tämmöistä?
[/q]
Maksa laskut..
kuinka moni teistä on joskus istunut vessassa ykköstarpeillaan ja saanut siinä samalla lumipesut?
minä koin tuonkin eilen kiitos nimeämainitsettoman henkilön ansiosta
Missä krapula?!? O_o
[q]Puistokemisti:
---
mcee:
Maksa laskut..
---
Kiitti, kas kun en tullu itte ajatelleks
[/q]
Älä nyt ota kaikkee ihan tosissaan. *släp**vink*
[q]Angelus:
EN TAJUU!
[/q]
Ei se oo niin vaarallista.
[q]<><:
sain toissapäivänä mielettömän fiksun idean keittää kananmunan mikrossa...*justjoo**taputapu* no, tulipahan sekin mikro kerranki siivottuu...
[/q] Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush*
sain toissapäivänä mielettömän fiksun idean keittää kananmunan mikrossa...*justjoo**taputapu* no, tulipahan sekin mikro kerranki siivottuu...
[q]ella_:
[/q]
Muahahaha *nauru**nauru**nauru*
[q]Emilii:
---
<><:
--- Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush*
[/q]
Tuota.. mitähäntuohon nyt sanoisi. Eilen tein pannukakkuja niin niitä kun pyörittelin vähän niin meinas yks tulla kupoliin.
Ei hyvä!
jatkot.*känni*
[q]Emilii:
---
<><:
--- Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush*
[/q]
Tää puuha onnistuu kun tekee reiän kananmunan kuoreen tai vaihtoehtoisesti laittaa rikotun munan kuppiin.
[muokattu 19.1.2004 14:57]
Tulin himaan ja kotikerrostaloni toisessa rapussa on tulipalo. Piha täynnä palo- ja poliisiautoja. Dumdidum.
[q]Vivo:
Tää puuha onnistuu kun tekee reiän kananmunan kuoreen tai vaihtoehtoisesti laittaa rikotun munan kuppiin.
[muokattu 19.1.2004 14:57]
[/q]
mä niinku kyl tein siihen reiän... mut ei se tyhmä muna näköjään tajunnu sen reiän pointtia*nyyh* taidan käyttää sitä kuppia ens kerralla...*heiii*
Teen tämmöstä pneumatiikka jutskaa ohjelmalla, joka heitti ruutuun tekstin hellurei ja sitten se kaatu ennen kuin ehdin tallentaa..*ding*
[q]ella_:
[/q]
Jos pitäis valita, ni keittäisin mielummin ne pahat ihmiset..
Tanssin suhteen ollaan yht'äkkiä repimässä vähän joka suuntaan, vaikka en omasta mielestäni moista huomiota lainkaan ansaitse.
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!
[q]Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!
[/q]
se tarkoittaa, että se on rahoissaan :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 302
- 303
- 304
- 305