päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- ...
- 600
- Seuraava »
Heräsin aamulla, pitkäksi menneiden opiskelijabileiden seurauksena, klo 0745 siihen, kun koulukaveri soittaa ja kysyy missä luokassa 0800 alkava tunti pidetään. Tuli kiire kouluun krapulaa potemaan o_O
- Garo
aika hassuu... eilen aamulla herättii 8 kaverin kotoo ihan vitunmoisessa krapulassa ja saatii Ahaa elämys lähetää viroo.. no, sinne sit lähettii heti aamusta ja tultii ilalla takasi... tänää aamulla tuli sellanen fiilis pakko päästä takasi ja virossa sitä ollaan... tääl on julmetus siistii.... huomenna takasi suomeen... ehkä!!
Hmmm... erikoinen fiilis. En tiä. Kovin tunteellinen ja avoin. Liian. Tämä raportti loppuu tähän, tai kadun huomenna.
[q]Howdy:
Kaveri hoitaa kaikkea prätkistä kotiteatteriin o_O
[/q]
Wtf? Mitä se ei hoida?
[q]Steven Hoaks:
Kävin tänään mutsilla koska itelläni ei ole tietokonetta... Laitoin soimaan aikamoista hard trancea ja mutsi rupes jammailemaan... Pitäiskö ottaa bileisiin mukaan
[/q]
Kerran on tullu käytyy mamin kans rejveis
[q]Steven Hoaks:
Pitäiskö ottaa bileisiin mukaan
[/q]
Joo, tottakai!
[q]Chatte:
---
Howdy:
---
Wtf? Mitä se ei hoida?
[/q]
No naisia se ei kyl onnistu kellekkään hoitamaan ..
innostuttiin ryyppäämään *täh*
[q]Displacer:
Mutsi käyttää mun vanhoja cryonic angelin narupöksyjä töihin mennessä ja muutenkin
[/q]
Mun mutsi käyttää monia multa pieneksi jääneitä vaatteita, mä suurenen ja se pienenee..*grr*
Mutsi käyttää mun vanhoja cryonic angelin "narupöksyjä" töihin mennessä ja muutenkin
Kattelin omaa kuvaani Locoista ja mietin et kato perkele jollain oli samanlainen paita siellä päällä ku mulla kesti about 20sekkaa tajuta et se olenkin minä
Öö..Mä en lähteny eilen bileist jatkoille. Nimim. Vanha ja väsynyt(kö?)
[q]Dementation:
Suosittelen Operaa
[/q]
Ei operaa :P Mä käytän kyl nyt sitä, mut vaan sen takia et logitechin lisänäppäimet ei toimi firefoxis Tai ainaki ärsyttää ettei täs oo sitä kenttien arvojen muistamista (just jos on monta kertaa kirjottanu vaik osotteensa ni se jää firefoxis muistiin ja hakee sen ku on saman tyyppinen (id, name tai jotain) kenttä) Muuten tää nyt on ihan siedettävä.
mun puhelin ei oo soinu kertakaan sen aikana kun oon ollu himassa...
tää on todellinen ihme... kukaan ei kaipaile..
irtisanoin itteni... uustyöhakusessa...
Hyppäsin Malmilta junaan abaut 0820 tarkoituksena tulla tänne kotikylään. No siinä sitte ihmettelin ku kuulutettiin Oulunkylää,wtf. Olinki hypänny väärään junaan ja reilasin sitte lähijunilla keskustan kautta o_O. Ei ollu eika tai vikakaan kerta, kun tämä tyttö kattoo väärin junan...En oo vielkää oppinu vaikka melkee päivittäin niitä käytän. Ei voi mutaku nauraa.
[q]Keeerin:
---
*Mirri*:
Öö..Mä en lähteny eilen bileist jatkoille. Nimim. Vanha ja väsynyt(kö?)
---
Minäkin..*ding* Katotaan että tämmönen virhe ei enää pääse toistumaan..*nauru*
[/q]
Asiaa .. lisää kalkkiksia seuraava etappi seniori bileet
Mussa on joku asetus rikki: tein koulutehtävän jo vuorokautta ennen Viimeistä Hetkeä. Aika noloa.
[q]Kosmikki:
---
[
Onks se peruskurssi? Siitä ei kannata stressata, oli ainaki viime vuonna tosi helppo tentti, vaikka en jaksanutkaan käydä ku parilla luennolla...
Tuo kurssihan on kuulemma kuuluisa siitä että sieltä haalitaan puolet syksyn opintoviikoista helpolla, mutta jos aikoo muutakin tavoitella kuin ok tenttiarvosanaa, niin kyllä kurssilla omaksumista riittää
.Mitä sä tutkit gradussa?
[/q]
Juu, peruskurssi se on ja siksi kai se niin leppoisa onkin.*iloinen*
Ja gradun aihetta en vielä ihan ole lyönyt lukkoon, keväällä ajattelin aloittaa sen pakertamisen. Mutta melko varmasti aihe tulee olemaan joko keskiaikaa tai ympäristöhistoriaa sivuava. Tietty noi vois yhdistääkin.
Yksi jo valmiiksi (eräillä jatkoilla) mietitty gradun nimi oli " Myöhäiskeskiaikaisen moralisoivan kirkollisen aineiston vaikutus kansanrunouteen häiriökäyttäytymisen konteksissa". Saa nähdä, jääkö tuo vain suunnittelun asteelle.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- ...
- 600
- Seuraava »