päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Apo:
Löysin forumista henkilön jonka avatar-kuva on 127kB iso. Eli turha ihmetellä jos klubitus latautuu hitaasti
[/q]
Kerro toki niin bannaan ko. kuvan, eikä se sen jälkeen häiritse allekirjoittanutta
[q]cheat:
---
mayah:
---
Apo:
Tuleepa mieleen sanonta Sen minkä pienenä oppii, sen vanhana(=vanhempana?) taitaa
---
Mulle tuli taas mieleen mitä isot edellä, sitä pienet perässä, mut ei kai cheat sellasia oo opettanu..
---
Itseasiassa en, vaan perheen vanhempi mieshenkilö...ite huudan vaan saman suomeksi
[/q]
Kun nuorena hukkuu, niin vanhana taitaa.
Löysin forumista henkilön jonka avatar-kuva on 127kB iso. Eli turha ihmetellä jos klubitus latautuu hitaasti
tyttö meni essolle ostoksille,
kerätyään tavarat tyttö meni kAssalle, kassalla oli komeapoika myymässä, nähtyään pojan tyttö sanoi kovaan ääneen \siis WAU\ tyttö kiros kova äänisyyttää kääntämällä päänsä pois ja sanoi taas\wou\ poika kuuli tytön sanat, tyttö kääntyi poikaa päin ja vahingossa tuli nolostuneena suusta \wou\ tyttö sai kuitin allekirjottettavaks ja sanoi \wou\ vahingossa tietysti... tyttö iski kynän tiskiin ja sanoi töpähdyksilleen huomattavaan äänen \NO HUH HUH\ tyttö otti ostokset, käänsi selkänsä ja lähti pois... poika sen sijaan loi outoja katseita tyttöön ja hänen oli vaikea pidättää nauruaan...
mulla taitaa olla laaja sanavarasto...
Olen muuttamassa huomenna Tukholmaan kymmeneksi kuukaudeksi, eikä jännitä vielä yhtään. Olen vain innoissani siitä, että sain eilen uuden kannettavan. x)
[q]Epailija:
Olen muuttamassa huomenna Tukholmaan kymmeneksi kuukaudeksi, eikä jännitä vielä yhtään. Olen vain innoissani siitä, että sain eilen uuden kannettavan. x)
[/q]
Mistä tunnistaakaan nörtin?
Koska me saadaan tulla käyttämään sun Tukholman kämppää hyväksi? Mä kun en ole eläissäni viettänyt Tukholmassa pidempiä aikoja kuin sen risteilyohjelmaan kuuluvan muutaman tunnin...
[q]Epailija:
[/q]
Apuva, mihis sä oot karkaamassa? *nyyh**hali*
Kuulin juuri, että yli neljän vuoden takainen poikaystänäni
oli esitellyt kuviani pitkin kylä pahasta jossa ennen asuin
Vielä oudomman asiasta, tekee se että en ole edes puhunut
kyseiselle henkilölle moneen vuoteen...
Mistä hemmetistä se on saanu mun kuvia, joista osa oli
ihan tuoreita
*Vainoharhaisena rupeaa kurkkimaan onko pihalla joku kuvaamassa*
Niin, netistähän löytyy, muttei sen taidoilla... En ainakaan usko
[q]innae:
Yksi n.45v mies kysyi tänään duunissa että monennella kuulla olen? Totesin etten anteeksi vain ole raskaana. Olenko siis oikeasti niin lihava että näyttäisi kuin olisin raskaana?
[/q]
Hoho. Kaveri teki kanssa saman kerran baarissa yhdelle puolitutulle tytölle. Dou!
[q]Jone:
Itseasiassa sulla olis tuskin voinut käydä parempaa tsägää. Nyt ei muuta kuin yhteys ko. bissen valmistajan kuluttajaneuvontaan ja ilmoitus asiasta - Mitä todennäköisemmin saat lafkan tuotteita yli sen yhden bissen arvon.
[/q]
aivan, noissa tilanteissa kantsii aina valittaa ja kunnolla
mun patteri hengittää... siit kuuluu sellanen raskashengitys ääni... nyt mun kaveri makaa sen vieressä ja kuuntelee sitä
Herättiin kultsin kanssa kolmelta tänään.
Yleensä ollaan hereillä viimeistään 12-13 välillä, huolimatta siitä kuinka myöhään yöllä on mennyt.
odotin aamusta krapulaa... mut sitä ei ollut... se on kyl hyvä juttu.. mutta vähän outoo o_0
[q]Karvinen:
Mä heitin eilen mun kaveripojan kotiin stadista ja saarnasin matkalla sille että kuinka se ajattelee vaan munilla
eikä aivoilla.
Samalla kerroin että useet tuntemani pojat meillä päin tekee sitä... sillä meni hermo ja avas ikkunan heitti kännykän keskelle manskuu (vauhti oli 70) ja kysy ?ajattelinko mä nyt munillani?... siinä meni sen kännykkä ja sim kortti.
[/q]
Kuulostaa siltä, että kaverisi ei ajattelele edes munillaan
[q]Cera:
Mun sixbackissa oli yksi TYHJÄ bisse. korkki ja kaikki kyl paikoillaan.. HUOH
:| :| :|
[/q]
Itseasiassa sulla olis tuskin voinut käydä parempaa tsägää. Nyt ei muuta kuin yhteys ko. bissen valmistajan kuluttajaneuvontaan ja ilmoitus asiasta - Mitä todennäköisemmin saat lafkan tuotteita yli sen yhden bissen arvon.
Päivän ensimmäinen o_O oli se, että yli 10 vuoden tauon ja parin viikon vakavan harkinnan jälkeen päädyin uimahalliin uimaan.
Kotimatkalla lähellä uimahallia risteyksessä n. 40 v mies veti lipat moottoripyörällään. Mies selvis pikku vammoin, mutta moottoripyörästä levis nesteet pitkin tietä, joten siirreettin pyörä tien sivuun. Mies kiros koska moottoripyörä oli sen ainoa kulkuväline ja piti päästä Järvenpäähän töihin. Lähdin heittämään hänet Jäkeen ja puolen tunnin matkan aikana raksamies ehti kertoa jotakuinkin puolet elämästään - herkkupaloina mainittakoon H. Hyppösen hakkaaminen ties kuinka monta kertaa, Henkan auton räjäyttäminen taivaan tuuliin ym. väkivaltaisuudet.
Kotimatka venyi lähes 100km, mutta sain ihan kivan korvauksen. Mahtais olla taksikuskin ammatti jännä...
[q]Amma:
Päivän ensimmäinen o_O oli se, että yli 10 vuoden tauon ja parin viikon vakavan harkinnan jälkeen päädyin uimahalliin uimaan.
Kotimatkalla lähellä uimahallia risteyksessä n. 40 v mies veti lipat moottoripyörällään. Mies selvis pikku vammoin, mutta moottoripyörästä levis nesteet pitkin tietä, joten siirreettin pyörä tien sivuun. Mies kiros koska moottoripyörä oli sen ainoa kulkuväline ja piti päästä Järvenpäähän töihin. Lähdin heittämään hänet Jäkeen ja puolen tunnin matkan aikana raksamies ehti kertoa jotakuinkin puolet elämästään - herkkupaloina mainittakoon H. Hyppösen hakkaaminen ties kuinka monta kertaa, Henkan auton räjäyttäminen taivaan tuuliin ym. väkivaltaisuudet.
Kotimatka venyi lähes 100km, mutta sain ihan kivan korvauksen. Mahtais olla taksikuskin ammatti jännä...
[/q]
Ei hyvää päivää nainen sun elämäs kuulostaa taas kerran paljon jännemmältä ku mun!
heräsin aamulla*ding*
Sunnuntaina menin puoliltaöin nukkumaan, heräsin neljältä iltapäivällä (16h); olin neljä tuntia hereillä ja menin päiväunille, heräsin puoliltaöin (4h); olin aamuviiteen asti hereillä ja nukahdin uudelleen, heräsin äsken (viideltä iltapäivällä) (12h)... Eli edellisten 41 tunnin aikana olen nukkunut 32 tuntia, eli about 78% koko ajasta...
Kumma kyllä, enää ei nukuta ollenkaan
tuli taas napattuu olutta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- ...
- 600