päivän o_O

Back to häröily O

[q]Juhgu:
Mellulla on ihailija

[/q]

kuitenkin sinä..

[q]*hemskey:
rancid - sheena is a punk rocker
[/q]

Ramones on kyl kovempi :)

Saan Oppimispäiväkirjan valmiiks en ois ikinä uskonut, et teen sen ajallaan. Ja luin verbikokeisiin (5min) Mut kuitenkin, se on meikälle paljon

Sain itseltäni yksityisviestin *täh*

[q]mayah:
Postiluukusta tipahti juuri Lindex Clubin mainos (ja kyllä, minä kuulun Lindex Clubiin *joo*) ja siinä sanottiin näin:

Tervetuloa myymäläämme 19-21.11 - silloin tarjoamme kaikille lapsille makeisia ja yllätyksen niin kauan kuin niitä riittää.

Ilmeisesti kuulun tähän kategoriaan Kyllä on taas mainonta saavuttanut kohderyhmänsä. Taidanpa mennä käymään.
[/q]

Mä en saanu

Tiiäks, jos oot ostanu joskus lastenvaattei nii siks ehkä tuli. Ne kato tsekkaa mitä ostat ja lähettää sen mukaa niit tarjouksii tai jotai. Olin Lindexillä 2v töis ja vähäks lastenvaatteet siel on ihkui ja halvempii.

o_O 2: tuli tiliote postissa vaikka oon valinnu sen verkkotiliotteen ja mainos " Unohda tiliotteiden säilytys ja valitse tilillesi verkkotiliote

[q]ezzy:
Kultsin ostoslista...[/q]

muistitko varmasti kaiken?

Kultsin ostoslista...on se ovela pikkuinen

"vessapaperii, inkiväärii, olutta, maitoa, paahtista, näkkärii, kansia, juustoa, marsuja, oliiveja, kalaa, vihanneksia kuten päärynää, homejuustoa, sardiineja, banaaneja, artisokkia, sukkia, hunajaa, sokeria, mehua, vettä, kinkkua, makkaraa, kanaa, jauhelihaa, ruokacremee, nuudeleita, makaronia, spagettia, herneitä, papuja, maissia, kissoja, parsaa, ananaksia, kurkkua, tomaattia, palsternakkoja, munakoisoja, sipsii, karkkei"

O_o

Kämppis ja sen kaveri olivat alakerran pubissa kaljalla ja niiden seuraan lyöttäyty vanhempi naishenkilö tuhdissa humalassa. No jutustelun lomassa muija halus antaa pesukoneensa meille ja pojathan hommas sit kärryt jostain ja hakivat meille pesukoneen

rancid - sheena is a punk rocker

[q]salaisinko?:
*nauru*. huomasinpa sen, että olen ollut seksittä 1,1v. how pathetic is that :DDD
[/q]

OHO! se on jo aika hyvin. Ja syy ei varmaan ole ollut siinä etteikö olisi kiinnostanut *nauru*.

Mäkin voisin tehdä samaa sarjaa olevan paljastuksen.. mut ei.. ei vielä tarpeeksi väsynyt/wasted

*nauru*. huomasinpa sen, että olen ollut seksittä 1,1v. how pathetic is that :DDD

[q]Ana:
---
mayah:
---
salaisinko?:
---
Ana:
sup pathetic loser buddy? :P Eipä oo tullu täs paljoo pelattua myöskään.
---
Moi, mä oon Maija *käsipäivää*

---

Wanna cure my horny? (*sydän*)
[/q]

Helmikuusta asti nyrkkikyllikkiä..

Näin unta, että ajelin pyörällä, pelkissä stringeissä (ja paidassa) ympäri Viikkiä. Sitten kaaduin, naama osu asvalttiin, leuka aukes, verta tuli hirveesti, mutta ei tuntunut missään

Huoltomies sanoi duunin kopiokoneesta että se rupeaa olemaan elinkaarensa ehtoopuolella. Ikä, n. 10v, ei kuulemma niinkään merkkaa, vaan se otettujen kopioiden määrä; laskurin mukaan 1 680 000 kopiota*hih*

Niin ja mikä helvetti on kirjaston ulkopuolella (takana?) pidettävä "condom workshop"? o_O

...ei, älkää kertoko.

Eihän tässä kohta uskalla kampusalueella liikkua laisinkaan. Avernian, vaihdetaanko kämppiä? Pääsisit asumaan kahden tytön kanssa. x)

Sain muovikassista haavoja otsaan.

[q]Avernian:
Siivoaako ja kokkaako ne?
[/q]

Kokkaavat lähinnä itselleen ja allekirjoittanut siivoaa todennäköisesti meidän huushollissamme eniten. No bonus siis.

Ei ollu kaukana, että ois henki lähteny tänään duunissa. Nyt on ihan sellanen -olo. Alkuun ei edes tajunnu kuinka läheltä liippas.

[q]Epailija:
Ote Tukholman yliopiston ylioppilaskunnan vaihtareille suunnatusta mailista:

"2. Between the 22-24th of november, the Student Union is organizing something called the "SEX DAYS"... It is a cooperation between us (the Student Union) and RFSU Stockholm (the Swedish association for sexuality education). There will be a lot of activities such as workshops and seminars about S/M, analsex, contraceptives, "pussy facts and cock facts"...etc. There will also be a fair in Allhuset, condom workshop outside the library and many other things. Each night there will also be a pub, monday and tuesday in Lilla Salen (where you once enroled) and wednesday in Allhuset of course (kinky theme). For more info about this, check out the attached file and also http://www.sexdagarna.se (all in Swedish). Knock yourself out."
[/q]

Kai tuosta saa luentopäiväkirjan tekemällä tai workshopeihin osallistumalla ovareita?

[q]Ana:
*sydän* kannet *sydän*
[/q]

ei osannu ees alukansia pyytää...pitää kouluttaa vielä termistössä.

O