päivän o_O

Back to häröily O

[q]Juhgu:
---
UnityF:
---
kuitenkin sinä..

---

Tietenkin mutta mä voin häiriköidä sille ihan omasta puhelimesta >:)
[/q]

juhgun oisin kyl tunnistanu kukaan muu ei höpise nii sekavia puhelimessa ku juhgu

Ihmiset avautuu ehkäpä MAAILMAN o_O asioista! *igor**dissaa**nauru*

Katoin tuossa ton Kuutamolla leffan ja ainakin kahdessa kohtaa tiesin tarkalleen mikä on seuraava repliikki, vaikka en ole nähnyt leffaa aiemmin Niin ja ne ei ollu mitään ennalta arvattavia tyyliin "rakastan sinua"...

Ehkä ne on jääny trailerista tai jostain mainoksesta päähän, vaikken muista sellaisiakaan nähneeni

[q]mayah:
Jopas on porukkaa klubbarissa.. Ja on maanantai-ilta o_0

yht: 114 + 62 vierasta = 176
[/q]On maanantai-yö ja täällä on edelleen yht: 13 + 22 vierasta = 35

[q]Timmo:
---
KittysDead:
Jos menen bileiden jälkeen kovassa kännissä nukkumaan, luulen vielä sängyssä ollessani että olen edelleen baarissa.
Oli yöllä vaikeaa kun tuntui että makaan alasti peiton alla pulsarin lattialla. *känni* En kyl nukkunut nyt yöllä sekuntiakaan.

---

Jos mä meen kännissä nukkumaan, ni musta tuntuu siltä ku olisin karusellissa. Se on niin saatanan ärsyttävää!
[/q]

Joo samaa pyöritystä täälläkin... mutta se menee (ehkä) ohi jos vaan pitää sisulla silmiä kiinni riittävän pitkään...

Tein pullii ja taikinast meinas unohtuu rasva. Pullat kummiski onnistu
o_O siksi koska yleensä kaikki mun tekeleet palaa tai on raakoja.

Mulla on edelleen vähän vaikeuksia tajuta, että kaveri totesi eilen täysin yllätyksenä olevansa raskaana.*täh*

Tilasin just 2 puhelinta

[q]*hemskey:
rancid - sheena is a punk rocker
[/q]

word

[q]kilobitti:
Sain muovikassista haavoja otsaan.
[/q]
eikä. kun teit mitä?

[q]Tres:
---
Juhgu:
---
JustinSane:
---
Arvatkaas vaan, onko nuo oikeita eläimiä (tai ainakin mitä niistä on jäljellä) ja onko ne tapettu vaan ja ainoastaan sen takia, että tämä arvon taitelija saa toteuttaa itseään oikein helvetin taiteellisesti
---

---

:|

Mutta mistä tiedät, että noin on?

---

http://www.wetterlinggallery.com/newsletter/newsletter.htm

millä perusteella joku nahkasohva on vähemmän
vastenmielinen kuin nää duunit? Ai niin, sohvalla
ei o naamaa.
[/q]

Kyllä mä näkisin tässä näkisin sellaisen eron, että se nahkasohva kuitenkin yleensä (AFAIK) tehdään käyttämällä "ylijäämä" tavaraa lihantuotannosta. Eli siis muuten se menis "hukaan". Tämä on siis täysin AFAIK enkä nyt juuri jaksa lähteä tonkimaan faktaakaan, ei siinä, että mä nahkasohvia sun muita eläimistä duunattuja releitä kannattaisin muutenkaan erityisemmin.

Mun mielestä tossa perustavanlaatuinen "päin vittua"-aspekti on se, että, okei, tää arvon taiteilija tahtoo nyt vähän kritisoida kaksinaismoralismia ja eläinten kohtelua yms.
IMO tässä kusee se, että duunaa sitä samoilla metodeilla ku ne.
Vrt: dissaan väkivaltaa ja halua tehdä siitä kantaaottavan teoksen joten meen kadulle ja valitsen jonku random heebon ja potkin sen ihan vitun paskaks ja kuvaan koko homman näyttääkseni miten perseestä väkivalta on. Eli dissaan jotain juttua, mutta saan harrastaa samaan lopputulokseen johtavaa toimintaa kunhan teen sen eri premisseistä? Eihän tossa oo mitään järkeä, vai onko? Pitääkö mun räjäyttää atomipommi vain muistuttaakseni ihmisille kui syvältä se on? (ja sit mua ei saa dissaa koska en tehnyt sitä ilkeydestä vaan näytteeksi)

just äsken puoli sekuntia sitten:
Duunipaikan tulostinkontrolleri ilmoittaa
Eli aika hyvät vaihtoehdot hahaha

Internal Error:
Press YES to Restart, NO to Reboot.

[q]Cera:
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
[/q]

Hooh? Minkäs ihmeen takia ei saa vesipestä? Millä se sitten pitäisi pestä? Valistahan ignoranttia miehenrotjaketta.

[q]Cera:
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
must se oli kyl aika ihana <3

mut silti hieman o_O
ENKAI NÄYTÄ NIIN TYHMÄLTÄ :D
[/q]

No hei kiva ku kerroit, sillä mä oisin sit varmaa pessy :D

Miten musta tuntuu et aina ku rupeen hermostumaan olen kuin tuo hassu paviaani joka aina riehuu tossa yhessä piirretyssä?

[q]Ana:
---
hemuz-:
Ana oos nyt. noiki on vähän sama juttu, ku toiset tykkää muhkummasta. Anna toisten käyttää jos tykkää.

---

Annoin vaan vinkin Älä visko plur-palloilla :)
[/q]

NO anteeks kiivastumistani

Tuli sitten taas ostettu perjantaibisset *känni*

[q]mayah:
Mä ostin eilen Aakkos-karkkipussin, kun menin ystäväni Hennan luo. Me ei tuhottu koko pussia o_0. Mä tulin kotiin ja unohdin koko karkkipussin olemassaolon. Vielä enemmän o_0. Ja mikä ihmeellisintä, mä havaitsin tän asian kaks tuntia sitte, eikä ne karkit oo vieläkään loppu o_0. Mussa on jotain vikaa.
[/q]

Muistan kuulleeni sananlaskun siitä, että mikäli noin on päässyt käymään, on sun seuraavan puolisosi nimi siellä pussissa.

On yhdentekevää, että onko ne esim. XIRJS vai SJRIX.

Onnea!

Ana oos nyt. noiki on vähän sama juttu, ku toiset tykkää muhkummasta. Anna toisten käyttää jos tykkää.

istuin bussissa ja siihen vastapäätä tuli muija jolal oli mukana kultainen noutoja. Kaikki busisn lapset oli heti kurkkimassa paikoiltaan että IIH HAUVA!

Sit se koira kääntyi. Julmetun iso punainen terska mollotti sen alavatsassa. saatananmoinen stondis. Ja koiran ilme. killisilmät ja läähättävä kieli. Huomasin että aloin tekemään refleksinomaista yökkimiselettä... hyi saatana.

Siinä se sitten heilutteli sitä limaista jälläöään bussin nytkeen tahdissa.

O