päivän o_O

Back to häröily O

ystävä joutu sairaalaan

http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/maxssess2/theater.htm

Video on mun lemppari.

[q]DominikH:
[...][/q]
Tää oli kyl hyvä :D

Millonkohan joku kaunis neito tulis raiskaa mut?

[q]Avernian:
Harvinainen tilanne opiskelijalle. Niin paljon ruokaa ettei mahdu kaappiin. :)
[/q]
ja ton jälkeen kehtaat väittää itsees opiskelijaks

Uusia ulottuvuuksia pienen blondin "elämässä": Pää sekaisin yskänlääkkeestä.

Reppu jota en ole edes huomannut kadottaneeni on noudettavissa löytötavara toimistosta.
Edes alkoholilla ei ollut osuutta asiaan, loma tekis varmaan ihan terää.

[q]Lost-Soul:
---
Avernian:
Harvinainen tilanne opiskelijalle. Niin paljon ruokaa ettei mahdu kaappiin. :)

---

ja ton jälkeen kehtaat väittää itsees opiskelijaks
[/q]

Omas kaapissa ei ole muuta ku nestemmäistä :p

Tämä nyt sopisi monen eri threadin alle, mutta laitanpa sen nyt tänne..

- Huomenna tulee osat kotiin jolla voin korjata hajonneen tietokoneeni (tää on päivän :)-thread matsua )

- Maksaa ihan hirveästi opiskelijan budjettiin nähden (350) (tämä on päivän :(-thread matskua )

- Vituttaa aivan suunnattomasti kun menee kaikki rahat mitkä mulle on ylipäätään tulossa lähiaikoina (+lainatut) (menee osioon "mikä ärsyttää?") Joten biletyksen voi unohtaa kokonaan hamaan tulevaisuuteen..

Summa summarum: Plussia ja miinuksia vilisee vaikka kuinka.. mut lopputuloksena mulla on sentään toimiva ja entiseen verrattuna suht nykyaikainen kone jolla tehdä koulujuttuja (yörgh!) ja muuta oheistoimintaa (mixtapet, kuvien ja videon editointi yms härvääminen) Toisaalta mun sosiaalinen elämä kokee rahan puutteen takia näivettymiskuoleman (jos mulla nyt sellaista edes on ollutkaan)

eli eli.. *poks*= o_0

Kylläpäs sitä nyt ollaan herkällä päällä kun tuli kyynelet silmään rakkaustarina leffasta "Wicker Park". Ihan katottava leffa oli varsinkin jos tykkää rakkaustarinoista.

[q]CandyRaver:
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
(pyörä bongattu kommuunimme sisäpihalta)
[/q]

Lopetan valitukseni autoilusta tähän kuvaan

Näyttää todella pahalle! Ken on unohtanut pyöräparan napapiirille iiiihan yksinään..*hmph*..?!

[q]CandyRaver:
JOS AUTON IKKUNOIDEN SKRAPAAMINEN ON MUKA VITTUMAINEN HOMMA, niin koittakaapa polkea töihin tälläsellä fillarilla*lmao* vois ahteri jäätyä hyvin pian,eikä toi penkin pitokaan näytä kovin lupaavalta*nauru*
[/q]

Samanlainen pyörä ku mulla! Tosin mun on talven säilössä eikä kärsimässä ulkona..

[q]Jna:
---

Samanlainen pyörä ku mulla! Tosin mun on talven säilössä eikä kärsimässä ulkona..
[/q]

Tarkistahan vielä varmuudeksi talvisäilöstäsi, että onko menopelisi yhä tallessa vaiko ottamassa damagea meidän takapihalla.

[q]Liecci:
Soitin mutsille kännykkään ja kuulin jonkun toisen puhelun.
[/q]

ne on kuitenkin yhdistäneet sut keskuksessa väärin

Miten ihmeen väsynyt sitä voikaan välillä olla*poks* menin koulun jälkeen mukamas tunniksi tai pariksi päiväunille,ja heräsin äskettäin,melkein kuusi tuntia myöhemmin*nukkuu**igor*

Mä olen heränny jo...

Tää nyt on lähinnä eilisen O_o mutta kävin Tapiolan Eurokankaassa kyselemässä halvinta mustaa lakanakangasta 3.5m x 6m palasta ja löytyikin 1.5m leveää kangasta, joka siis pitäisi ommella keskeltä yhteen ja samoin reunat. No kankaalle olisi tullut hinnaksi 60e ja ompelulle noin 40e.

O_o anteeksi mitä?! o_o

ehkä ostan autoni päälle mielummin Biltemasta väärän värisen suojan kympillä, kuin maksan 100e lakanasta

Hämmästyin itsekin, kun tajusin, miten paljon häpeän "oon tosi kuul teknottaja" -tyyppien puolesta kaupungilla. Eieieiei -tunne syntyy, kun vastaan kävelee joku hintelä poika (jos huonosti käy, niin aikuinen mies), jolla on tukka piikeillä (ehkä joku "kiva" väri siinä), bilehenkinen paita, piikkipanta kaulassa, leveälahkeiset housut, joista roikkuu härpättimiä ja kaiken kruunaa somalityttöjen suosimat, 10 senttiä pohjaa omaavat tolppakengät.
Morjens. Hyvältä näyttää.

Ennen kun kehität tähän viestiin vastahyökkäyksen aiheella "olet ahdasmielinen ja suvaitsematon" tai "mitä-vittua-sulle-kuuluu-mitä-muut-pukee-pääasia-että-ite-viihtyy" kerron, että ei, en toivo kaikkien pukeutuvan samalla tavalla, mutta kyllä, minulla on lupa naureskella ja tuntea äidillistä "kyllä sinäkin häpeät vielä joskus tänään otettuja valokuvia" -fiilistä.

O