päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]äm:
minulla on lupa naureskella ja tuntea äidillistä "kyllä sinäkin häpeät vielä joskus tänään otettuja valokuvia"-fiilistä.
[/q]
"Äiti, mitä jos se hassunnäköinen poika ei häpeäkään sitten isona? *peukkua imeskel*"
"Sitten äiti nauraa vielä makeammin. Nyt sormi pois suusta."
[q]karkki:
söin vahingossa homeista jogurttia*eiei* sain kunnon homeklöntin suuhun ....oksettaa
[/q]
.joitko miehekkäästi suoraan tölkistä? *vink**nauru*
[q]-Santtu-:
---
karkki:
söin vahingossa homeista jogurttia*eiei* sain kunnon homeklöntin suuhun ....oksettaa
---
.joitko miehekkäästi suoraan tölkistä? *vink**nauru*
[/q]
ei vaa nuolasin kuukauden vanhan purkin kannen *yökkäilee*
[q]ezzy:
kankaalle olisi tullut hinnaksi 60e ja ompelulle noin 40e.
[/q]
pitäisköhän alkaa ompelijaks...
Heräsin siihen kun mulla ei ollut kulmalävistystä. Siis en siihen että se olisi pudonnut tai lähtenyt irti, vaan siihen että se ei vaan ollut enää paikallaan. Nuppi ja tappi löytyivät kyllä, mutta olin hetken vähän ymmälläni miten se oli yöllä lähtenyt itsestään livohkaan...
Nukuin juuri koko päivän
[q]Juhgu:
wtf?
http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/maxssess2/welcome1.htm
[/q]
"Languages: I speak Finnish as my mother tongue and Swedish and English good."
Ööö... joo, very good
[q]UnityF:
Mun miltei 80-vuotias mummo tykästyi tranceen..
[/q]
Meidän suvulla on siis sittenkin vielä toivoa.
[q]Kirsikka:miehellä oli sama numero kuin äidilläni, ainoastaan eri operaattoritunnus, ja kännykät ei niitä yleensä osaa eritellä.. Tulipahan vaan mieleen tällainenkin juttu.[/q]
Jeps, ainakin aiemmin kännykät arvasi nimen vain viimeisten numeroiden perusteella....
Mulla ei ollut eilen krapulaa. *ding**hihu*
tunsin kuinka siskon vauva potkas sen masussa... säikähdin ihan sikana... se oli aika outo juttu...
Kuumetta, oksennusta, pään jomotusta, kiihkeä pulssi ja silti lähdetään bilettään o_O
Eräs mies joka kävi kiinni (siis vihaisesti) minuun töissä, hänen yritykseltään oli minua töissä odottamassa kukkakimppu ja viinipullo... hyvityksenä..
meidän valmentaja pyys multa pelin jälkeen anteeks Ö_ö
Pitihän senkin sitten tapahtua näinä "reality"-tv:n ja kaikenlaisten kilpailujen luvattuina aikoina, että joku tuttukin oli eksynyt televiissioon esiintymään. Bongasin vanhan lukiotutun Miss Suomi-finaalista. "Olen ihmisläheinen (tapana on ollut kävellä enemmän tai vähemmän kaikkien yli nenä pystyssä) ja minua kismittää eläinrääkkäys (kulkee onnellisena mikälie minkkiturkki päällä missikisoissa)" jne. Jooh.
Innostuin jostain syystä kuuntelee vanhoja dancepoppisbiisejä
[q]UnityF:
mä aloin taas paistaa torttuja vaikka vkl aíkana niitä tuli tehtyy n.250kpl:tta
[/q]
Olikos hyviä?
[q]Tapsa:¨
Olikos hyviä?
[/q]
sitä pitää kysyy pikkujoulu porukoilta & su aamuna zero-500:ssa olleilta otuksilta..
Itse en syöny kun 1 tortun ja 1 piparin ja ne oli ihan jees...
Nyt sit pitää tehhä muutama kotiinkin..
mä aloin taas paistaa torttuja vaikka vkl aíkana niitä tuli tehtyy n.250kpl:tta
- « Edellinen
- 1
- ...
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- ...
- 600