päivän o_O

Back to häröily O

[q]eewol:
---
UnityF:
Eewol on juonnu vain 2 kaljaa..! ihmeiden aika ei ole ohi....

---

[/q]

Kuin myös

aika kämänen myrsky jos sadan vuoden pahin...

mut päivän O_O_O : Proteus ja Triton ym posset tänä iltana HighLightissä!!!!!

olen päivän o__O

Mulla on siivoiluvimma

linkki

Ja ihan vaan etin Pink Pantherista juttua... Ö___ö

Olin vähän et WTF!

Viikkoon en oo ottanu tippaakaan. EIlen olin kuskina.

[q]sapeli:
Vasta nyt tajusin mikä tässä on hauskaa:

"There are 10 types of people in the world: those who can read binary, and those who can't."

Miten voin missata jonkun noin simppelin ja hauskan jutun? Taidan olla tulossa vanhaksi.
[/q]

Et vain ole tarpeeksi nörtti joten voit siis huokaista helpotuksesta.

[q]leenuliinu:
Must tuntuu, että joudun TÖIHIN!
[/q]

O___o wooot?????

Onneks olkoon :)(:

[q]Lenita:
---
leenuliinu:
Must tuntuu, että joudun TÖIHIN!

---

O___o wooot?????

Onneks olkoon :)(:
[/q]

En ole lainkaan varma, että asiassa on mitään onnea..

Mä oon unohtanu polttaa röökiä O_o

raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo

[q]Sade*:
Piti lähteä liikkeelle tänään klo 8.55 junassa mut heräsin vasta 8.10 himassa. O_o Herätys oli ja kaikki, olin vaan sammuttanu herätyksen ja nukkunu lisää. Heräsin siihen ku mutsi tokasee eteisestä et "Vieläkös täällä nukutaan!" Pitäs aina pitää ne kaks herätyskelloa et varmasti herään!
[/q]

Komppaan tuota. Hirveä fiilis kun huomaa nukkuneensa liian pitkään Sitten vain hirveällä hösällä yrittää jotenkuten säälliseen aikaan selviytyjä liikkeelle..

[q]Hyzenthlay:
O___o

ulkona on ihan samanlainen sää kuin keskikesällä, ehkä pari astetta viileämpää. Tullaanko tässä kohta siihen, että koko vuoden ympäri on vaan 8 astetta ja sataa
[/q]

Oon miettiny ihan samaa. Kohta meillä ei ole enää ollenkaa vuoden vaihteluita vaan kaikki vuodenajat on samaa harmautta ja sadetta...

[q]Karvinen:
---
ezzy:
---
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo

---

lienee Ford KA, ei Ca :D
---

Klubituksessa EI missään nimessä takerruta pikkuseikkoihin . . .
[/q]

En klubituksesta tiedä, mutta minä tykkää naisautoilijoiden kiusaamisesta, jotka eivät tiedä edes autonsa merkki/mallia
¨
moi, olen julma...not.

Piti lähteä liikkeelle tänään klo 8.55 junassa mut heräsin vasta 8.10 himassa. O_o Herätys oli ja kaikki, olin vaan sammuttanu herätyksen ja nukkunu lisää. Heräsin siihen ku mutsi tokasee eteisestä et "Vieläkös täällä nukutaan!" Pitäs aina pitää ne kaks herätyskelloa et varmasti herään!

[q]Juhgu:
Onko hieman huono tuo seiskan banneri
[/q]

Mikä banneri *täh*

Ai joo, eihän täällä mitään bannereita näy.
Eihän kerrota valkoselle pupulle

Kun kuuntelen koneella musaa, välillä se hypähtää eteenpäin sekunnin murto-osan. Joskus alan ihmettelemään oliko se sittenkin minä joka vaan missasi murto-osan tapahtumat ja jotenkin blankkasi hetkeksi... Oikeastaan pitäisi olla joku toinen paikalla jolta voisi kysyä kuuliko se myös musiikin hyppäyksen, mutta niitä tapahtuu ehkä kerran viikossa eikä koskaan samassa biisissä niin paha ennakoida...

sonera lähetti laskun jonka mukaan olen puhunut 70 minuuttia viime kuun aikana, outoa on se että muistan hyvin kun sain sim korttini lukkoon noin reilu vuosi sitten enkä ole sitä koskaan sen jälkeen jaksanut uudelleen avata.

[q]sapeli:
Kun kuuntelen koneella musaa, välillä se hypähtää eteenpäin sekunnin murto-osan. Joskus alan ihmettelemään oliko se sittenkin minä joka vaan missasi murto-osan tapahtumat ja jotenkin blankkasi hetkeksi... Oikeastaan pitäisi olla joku toinen paikalla jolta voisi kysyä kuuliko se myös musiikin hyppäyksen, mutta niitä tapahtuu ehkä kerran viikossa eikä koskaan samassa biisissä niin paha ennakoida...
[/q]

Mulle tapahtui noin kanssa viime viikolla. Johtunee kovon täyttymisestä ja liiallisesta fragmentoitumisesta sekä hillittömästä moniajosta. Boottaamalla hävisi sekin ongelma. Oli kyllä kieltämättä häiritsevää, kun itse kuuli ne kaikki nanosekuntien pomppimiset, mutta muut olivat täysin hoo moilasena ja luulivat järkivajantoiseksi.

Lopetin viimeyön unes koulun kesken, ja ah mikä helpotus o____O vielki helpottunu olo vaiks oon jo heränny ja skarpannu

O