päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Tres:
Nykäse ite sitä palleista.
[/q]
Mitäs jos se vaan innostuu?
[q]Nea:
Tänään aamulla kun tulin töihin, pomo läiskäs mua takapuolelle ja kertoi nyt kolmen vuoden jälkeen "aloittavansa" työpaikka häirinnän.. ok. Lounastunnin aikoihin se pussas mua jo poskelle. Hmm.. ok.
Suoraan sanottuna nyt kyllä vähän pelottaa mitä iltapäivä tuo tullessaan.
[/q]
eipä tuo viestin sävystä päätellen pahemmin tunnu häiritsevän, vaikka pomo vähän läpsiskin... =)
toivottavasti on nuorekas ja komea!!!
reittä pitkin ylemmäs vaan, se on mun neuvo =)
-mismunreisiuhuu
[q]Omnisika tms omnijoku:
No niinpä tietenkin. Mut ihan sama, dissaan silti kaikkia jotka ajaa tollasilla nopeuksilla yleisillä teillä, oli se sitten 160km/h tai 1600Km/H.
[/q]
Mä en dissaa, mä vaan ohitan tollaset hidastelijat, itte ajelen lähes päivittäin varsinkin iltasella tyhjillä teillä 200-240 SATAA KILOA/metriä TuNnIsSa!!!!!11223#
[q]Baby-G:
Työpuvun/pukeutumisen tulee olla siisti ja oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen.
[/q]
Ja mitäköhän toikin meinaa, oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen? Millon ne on opastanut meitä pukeutumaan? Vai oonko lintsannut just sen päivän?
[q]Nea:
---
Tres:
---
[/q]
Sit potkaset.
Jos se siitäki vielä innostuu niin lähe sen
kanssa kahville, tollaset tosimiehet on harvassa
[q]Ana-5000:
Pist ens kerralla joku ihan himmee strippariasu päälle, kirkkaat korot, vinyylinen minihame, leopardisukkikset ja joku niin snadi toppi ettei mitään rajaa.
Then post pics.
[/q]
Or at least post pics.
[q]vuokko:
varasin yleiseltä puolelta hammaslääkäriin ajan, yks hammas ois lohjennut.. neiti oli kyl ystävällinen ja pahoitteli pitkää jonoa...
aika olis vasta 18. huhtikuuta... *sars**täh**eiei*
[/q]
noil ajanvaraajilla on varmasti huisin hauska työ kun saavat joka puhelun aloittaa samaan tapaan: "olen pahoillani, mutta ensimmäinen vapaa aika on vasta....-"
[q]Baby-G:
Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla. Opetusministeriöönki lähti hieman kyseenalaista palautetta..
[/q]
Kerrohan sit miten etenee.
Itse olisin vetänyt aivan käsittämättömät pultit tossa tilanteessa.
Meiän koulu edustaa :DD
Hulluja täynnä.
[q]Sade*:
Koulukirjassa lukee yhdessä kuvatekstissä "tyättämyys". Mietin et ketä ihmeen murreheepo sitäki kirjaa kirjottanu ku työttömyyski on jo tyättämyys.
Vai oonko ymmärtäny koko sanan merkityksen väärin?
[/q]
Vilkasepa sitä näppäimistöä edessäsi...
[q]Saara:
Ja mitäköhän toikin meinaa, oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen? Millon ne on opastanut meitä pukeutumaan? Vai oonko lintsannut just sen päivän?
[/q]
Sanos muuta, ei ne mun mielestä oo vaa mitää ohjeita jakanu. Silläki hetkel luokas oli paril oppilaal hatutki pääs eikä se niistä vaan mitään maininnu vaikka sen oisinki ymmärtäny..
todella outoa, mutta mun kodin patterit taitaa oikeesti lämmittää tätä asuntoa just?
[q]Nea:
---
Tres:
---
[/q]
Panet sitä.
[q]annimari:
---
DominikH:
---
Nea:
---
Tres:
---
---
Panet sitä.
---
pomon paneminen on poikkeuksetta loistava idea.
[/q]
On, se tuo mukanaan varsin mukavia yllätyksiä.
Mistäköhän ihmiset saa päähänsä olla noin vitun ilkeitä ja läpinäkyviä O_o
ja vielä joku sivistävässä asemassa oleva ihminen...ankeeta.
ihan oma profiili aiheutti hämmennystä...
aktiivisuus
kommentteja: 10444
kuvakommentteja: 1098
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
käyntejä: 4222
- viimeksi: 24.1.2005 05:38
profiilia katsottu: 124091
profiilia muutettu: 24.1.2005 07:58
nappi: 727514, #14
nappi 2: 13086, #92
nappi 3: 1255, #89
toi viestien määrä ja profiilin katselut sai vähän aikaseksi *ding*-olon.
toinen päivän on kun mä oon nukkunu yöllä!!!!
siis ihan 7h nukuin kiltisti ja sikeesti kunnes sitten tossa vähän yli viis aamulla heräsin.. mut mä en oo nukkunu varmaan pariin kuukauteen yöllä! jotnekin ihan energinen olo kun nään pitkästä aikaa valoisan päivän jne jne.. perin kummallista...
[q]ALIEN:
---
Nea:
---
Tres:
---
---
haasta oikeuteen! :D
[/q]
Reilu meininki!
:DD
[q]UnityF:
toinen päivän on kun mä oon nukkunu yöllä!!!!
siis ihan 7h nukuin kiltisti ja sikeesti kunnes sitten tossa vähän yli viis aamulla heräsin.. mut mä en oo nukkunu varmaan pariin kuukauteen yöllä! jotnekin ihan energinen olo kun nään pitkästä aikaa valoisan päivän jne jne.. perin kummallista...
[/q]
Samat sanat - kun valvoi jatkoilla iltakymmeneen niin kyllä uni maittoi kun pääsi sänkyyn - ja nyt jo hereillä!
Mut valo on kyl aika jees (vaikka kädet vielä vähän täriseekin *blush*)
[q]Nea:
Hmmm.. Eli ekaks nykäsen palleista, sit meen kahville ja sit haastan oikeuteen.. Ok.
Parisuhde pähkinänkuoressa.
[/q]
hmmm...kuulostaa jotenkin erehdyttävästi avioliitolta...
Baby-G:
Asia saa nyt jäädä ens viikon maanantaille kun rehtori sekä koulutoimenjohtaja on paikalla.
[q]Jone:
Kerrohan sit miten etenee.
[/q]
Eilen tosissaan olin puhumassa rehtorin kanssa, ja päätettiin että siirretään asiaa tälle päivälle kun ko. opettaja olisi paikalla jotta kaikki voitaisi olla läsnä. Ei tainnut rehtori ottaa mua ihan tosissaan eilen...
Eli tänä aamuna kymmenen aikaan oltiin rehtorin ja opettajan kanssa puhumassa ja kerroin asian, ja oli opettaja kyllä siinä vaiheessa aika lirit pöksyissä. Opettaja vetosi siihen että mun rinta kuulemma melkein näky ja oli lähellä Janet Jackson -tilannetta.
En nyt ihan sanasta sanaan jaksa keskustelua käydä tänne läpi, mutta lyhyesti sanottuna rehtori onneksi otti asian vakavasti, maikka sai varoituksen sekä otti opikseen ja mä sain julkisen anteeksi pyynnön. Oon ihan tyytyväinen loppu tulokseen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- ...
- 600
- Seuraava »