päivän o_O

Back to häröily O

[q]flatstick, 11.12.2009 03:14:
---
niomic, 10.12.2009 14:04:
Reuma on autoimmuuni sairaus. Eli ei naksuttelu kyllä reumaa aiheuta, sillä ei se naksuttelu sitä tulehdusta sinne niveleen tee. Kulumia se voi tosin aiheutta tai nivelten löystymistä mahdollisesti. Tästä tosin ei ole mitään suoranaista tutkimusta näyttää, mutta fysiologian pohjalta kun käytät niveliä ne kuluvat.
--

Luin jokunen aika sitten tutkimusta, että reuman aiheuttaa herpesvirus tai HTLV-1 (retrovirus).
Puoskarina sanoisin, että rec. dos po. 3x1g/vrk l-lysiiniä niin alkaa helpottaa oireet, mikäli on ekaa tyyppiä. Lisäks 1.2g glukosamiinia ja reilusti metyylisulfonyylimetaania, pitää nivelet sopivasti rasvattuina ja viimeinen poistaa tehokkaasti kipua.
[/q]

Nyt meni kyllä quotet vähän vinoon, ei oo mun sanojani nuo :E

Oijoi voivoi *eikä**eiei*

[q]John, 7.12.2007 11:06:
---
ezzy, 7.12.2007 11:04:
---
Juhgu, 7.12.2007 08:12:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---

Hienoinen? Mun eka ajatus oli että paljon sulle maksetaan tollasen postaamisesta :D

"parranajokokemus" indeed. Mä oon aina vaan raapinu karvat naamasta ilman sen suurempia vaikeuksia (tai positiivisia elämyksiä), enkä nyt just edes muista minkä merkkinen se parranajokone olikaan, mut nää on tietty näitä yksilöllisiä juttuja.

---

Toisilla on katos ne karvat vauvanhaituvia toisilla rautalankaa ;)

---

Kyllä parranajokoneissa on eroja! En nyt kerro mitä itse käytän, mutta kertakäyttö- tai noname-teriin en kyllä koske pitkällä tikullakaan enää, sit jää mielummin ajamatta.

Edit: itselläni kun on herkkä iho ja sänki kuin teräsvillaa, niin tuollaiset asiat ovat melko tärkeitä.*joo*
[/q]

Tosiaan, eipä ole vielä löytynyt semmosta höylää + pre, during, after -hoitoaineita joiden avulla ei ois kaulassa useampaa tulehtunutta kohtaa seuraavana päivänä ja on tosiaan kokeiltu about kaikki halvasta erittäin kalliiseen mitä on käteen sattunut. Varmaan auttais jos rupeis käyttää jotain kunnon veistä vaan, on vaan välillä semmoset tärinät etten tiedä kehtaisko semmosella alkaa sutimaan :D

edit: ja joo on kokeiltu myötä-, vasta-, sivu-, whateverkarvaan ajelua ja toki sutejakin useampia :F

[q]ezzy, 21.9.2009 18:58:
---
Calumet, 21.9.2009 18:49:
Syväluotaava haastattelu Jenni Haukion uuten runokirjaan liittyen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092110282332_uu.shtml

---

:DDD Oliskohan runotkaan ihan omia tuotoksia? :D Taiteilijasielut <3
[/q]

Hän ei varmaan osaa arvioida sitä. JOKOHAN RIITTÄISI VITTU?

[q]kotivalo, 31.12.2008 15:47:
Eiks nyt vaan ois helpompaa vapauttaa kauppojen aukiolot kokonaan, kaikille ja aina, ni ei tarttis kikkailla tommosten poikkeuslupien kans?
[/q]

Tuotahan on mm. Kokoomus ajanut jo vaikka kuinka kauan. Aina se vaan on torpedoitu vaikka käsittääkseni joku hetki ennen 2008 loppua tulikin löysäystä ihan koko vuoden läpi em. lisäksi.

[q]sativa, 20.1.2009 23:27:
-snip-
[/q]

Hikeä lukuunottamatta, ehkä se halus olla kohtelias, eikä halunnu boinia ku olit niin sekasin tms. ja keksi sit kaikkia itsessään olevia vikoja :) Varsinkin painostuksen alla. Tais tulla aika kiire ku ei "suusienikään" riittäny :D "umm umm umm ja HERPES munan varressa, eikä ees kortsu auta ku se levii silleen hienosti, joku mutantti".

Mäkin taidan olla tästä lähin panojen välillä harrastamatta seksiä, ni vaikuttaa paremmalta

[q]RiD, 1.3.2007 10:23:
Dj bobo euroviisuissa!1111111

!11

!

111!

!!111!

!1!

JES!
[/q]

MITÄ VIT??1324569999

Vampires are alive, they just have to survive :DDDDDDDD?

eivvvv

[q]Hyzenthlay, 15.5.2007 23:23:
10-30min unet on mulle O__o eihän siinä ajassa kerkee edes nukahtamaan.
[/q]

<(o.0)> eiks unet ala siitä ku nukahdat :D? Itse katson vireystilasta riippuen noin 35-40min aikaa tommosia päikkäreitä varten, ni menee yleensä aika hyvin nukahtamisaikoineen kaikkineen.

[q]mayah, 14.5.2007 22:07:
clipsail
[/q]

Ei oo näköjään kuitenkaan kovi kiire opettelee tekstinkäsittelyy tai muita firman sisäisiä työkaluja mailin ohella :D?

Kai laitoit maililla takas et:

Ole hyvä!

noob

- Maija Officelainen

[q]Epailija, 25.6.2007 02:27:
-klips :(-
[/q]

Voi epäilijäni.

- - - - - (I is point) - - - - - - >

<(o_O)> <---- this is j00

[q]Janisa, 8.7.2008 00:51:
---
niomic, 7.7.2008 23:01:
---
Janisa, 7.7.2008 19:10:
---
pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna

---

Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

---

En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna...

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.

---

Siis wtf? Etkö oikeasti voi käyttää sitä vai tuli vaan joku viesti? Tommosia kiertoposteja on levinny ainakin aikasemmin, missä jengiä uhkaillaan et rajoittais käyttöä jne ettei palvelua lopetettais, mut noi on ollu täysin bullshittiä. Siinä oli kyl kans kriittisen lukemisen kannalta ihan kiva katsoa kuinka moni frendi ja tasan ketkä ton mullekin forwardoi. En nyt toki absoluuttisena totuutena pidä ku tiedän et jengi kliksuttelee menemään minkä kerkee, ni tokkopa ovat kaikki lukenee alkunsakaan :P

---

Ma yritin lahettaa viestia kaverille ja siihen nayttoon ilmesty sellanen hullu varoitusteksti facebookilta, jossa sanottiin mun olevan liian aktiivinen ja etta mun pitais rajoittaa viestien lahettamista ja etta mut "karkotetaan" palvelusta tietyksi ajaksi (tunneiksi/paiviksi/ikuisuudeksi) jos en nyt valittomasti lakkaa olemasta hyvin aktiivinen ja sitten siina oli viela jotain soopaa etta mut on jo "alustavasti blokattu ja otettu tarkkailuun" jne.

Eli en oo saanu mitaan kiertoviesteja -taa tuli ihan "jostain sielta..." :)

Tanaan aiemmin ma olin oikeesti vahan pahoillani tasta, mutta nyt mua jo vahan naurattaa etta mut, siis mut, jolla ei talla hetkella ole edes omaa konetta, on v*ttu otettu tarkkailuun "liiallisen aktiivisuuden takia."

Surkuhupaisaa.
[/q]

En nyt ehdi vastaamaan pidemmin, mutta eikö tossa sun mielestä nyt haiskahda jokin ees vähän off? As in Facebook as a company is not doing shit, but instead apps and malicious users have found new ways to strike.

[q]Freja, 28.7.2008 11:25:
Juon kahvia O_o Tai siis, espressokaakaoo. Mut silti, o_O

[size=7]Ehkä pelottavaa myös, et ei tää mitenkää pahaa oo. [/size]
[/q]

Sori, mut just sen takia se ei varmaan niin pahaa ole, kun on ne kaakaot mukana :DDD Seuraavaks käyt ottaa huoltikselta ison kolme tuntia porisseen kahvin mustana. Eiköhän vanhat muistot palaudu hetkes >;))

[q]sapeli,
0_o
[/q]

:] Ehkä ois viel hyvä todeta, että etäisyyttä tarvitaan tosiaan metri jos toinenkin.

[q]ezzy, 8.7.2008 08:59:
---
niomic, 8.7.2008 07:06:
---

En nyt ehdi vastaamaan pidemmin, mutta eikö tossa sun mielestä nyt haiskahda jokin ees vähän off? As in Facebook as a company is not doing shit, but instead apps and malicious users have found new ways to strike.

---

Ei olis kyl eka, joka potkitaan aktiivisuuden tai liiallisen kaverimäärän takia facebookista. Kuulostaa ihan vammaselta, mut sitä tapahtuu ilmeisesti. ko. tapauksesta en kyl osaa sanoa, haiskahtaa kyllä.
[/q]

Ok, en ole niin paljon tutkinut, voihan se olla et jos spämmäät koko frendilistaa vähän väliä messuilla ja eri appien kautta ni alkaa punaset paukkumaan, mutta vaikea uskoa et tommoseen tilaan kovin helposti pääsee. Toki niillä jotkut rajat pitää olla, mut vaikee keksii miten semmosia pääsee ylittämään ellei oo joka messussa checkattu kaikki pari sataa frendiä recipienteiks.

[q]Fresia,
Kaverin isosisko pyysi meitä myös suht mielenkiintoiseen miekkariin syksyllä... no, vähän vastapainoa tylsille luennoille ja opiskelijabileille...silti
[/q]

o_0 miekkariin?

[q]Janisa, 7.7.2008 19:10:
---
pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna

---

Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

---

En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna...

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.
[/q]

Siis wtf? Etkö oikeasti voi käyttää sitä vai tuli vaan joku viesti? Tommosia kiertoposteja on levinny ainakin aikasemmin, missä jengiä uhkaillaan et rajoittais käyttöä jne ettei palvelua lopetettais, mut noi on ollu täysin bullshittiä. Siinä oli kyl kans kriittisen lukemisen kannalta ihan kiva katsoa kuinka moni frendi ja tasan ketkä ton mullekin forwardoi. En nyt toki absoluuttisena totuutena pidä ku tiedän et jengi kliksuttelee menemään minkä kerkee, ni tokkopa ovat kaikki lukenee alkunsakaan :P

Nyt on taas vissiin hiukan länsinaapurit ut på hållen tjms tai hiukan aikaansa jäljessä....eikös toikin toteutettu Naltreksonin muodossa jo 90-luvun alussa....mutta jos ovat saanet jonkun pätevämmän (jos sellaista nyt yleensä mahtaa olla) niin ihan hyvä.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012072715890301_tr.shtml

[q]Jocular, 18.4.2008 10:42:
Tulin töihin ja toinen silmä alko vuotamaan ihan hillittömästi, tuntu ku ois joku tökkiny tyylii kävyllä silmään. Menin peilin eteen vaanimaan minkä kykenin että mitä täällä tapahtuu ja otettuani piilarin pois silmästä, huomasin että se on väärinpäin. Sillai wtf, ei piilaria edes saa silmään väärinpäin, voiko se kääntyä siellä? No mut joo oli miten oli, nyt näytetään yks silmäseltä loppu päivä ku hillittömän vuotokohtauksen seurauksena sitten kaikki sotamaalauksetki valahti pitkin naamaa O_X
[/q]

No kyllähän sen saa hieromalla varmaan käännettyäkin, mutta en kyl oikein ymmärtäny et miten sitä ei vois muka laittaa alunperinkin väärinpäin? Itse olen ainakin onnistunut siinä kaikenlaisilla piilareilla. Riippuen paksuudesta ja kovuudesta piilari ilmoittaa kyl aika nopeesti et nyt meni kyl vituilleen.

[q]Displacer, 19.4.2008 01:07:
---
Jocular, 19.4.2008 00:17:
---
niomic,
No kyllähän sen saa hieromalla varmaan käännettyäkin, mutta en kyl oikein ymmärtäny et miten sitä ei vois muka laittaa alunperinkin väärinpäin? Itse olen ainakin onnistunut siinä kaikenlaisilla piilareilla. Riippuen paksuudesta ja kovuudesta piilari ilmoittaa kyl aika nopeesti et nyt meni kyl vituilleen.

---

Nii ku oudointa on, että tää silmän vuotaminen ja räpsyminen alko tapahtumaan ihan yhtäkkiä. Kyl mä sen oisin aamulla unenpöpperössä huomannu ku piilaria väärinpäin silmään tökkii :D Kuitenki heräämisestä oli täs vaihees kulunu jo nelisen tuntia.

En oo koskaan edes onnistunu saamaan sitä menemään sinne väärinpäin. Sul on sit joko tosi paksuja linssejä tai oudot pupillit

---

En mä nyt tiedä onko siinä mitään niin ihmeellistä että laittaa linssin väärinpäin. Kyllä mäkin saan helposti linssin väärinpäin silmään ihan yrittämättäkin :D
[/q]

Voitais kai yhteen ääneen todeta, et Jocular EVO :DD

[q]Timce, 23.8.2008 12:00:
http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Okyautojen-omistajia-eivat-parkkisakot-hetkauta

Repikää tuosta huumoria. 115 maksettua parkkisakkoa tekee 5750 euroa.

Harmittaa, kun hyvää rahaa heitetään tuolla tavalla hukkaan.
[/q]

Mikäs siinä on kun ei parkkisakoissa noudateta Suomessa samaa tuloihin suhteutusta kuin esim. ylinopeustilanteissa. Onko ongelmana se, ettei voida helposti todentaa kuka autoa on ajanut / parkkeerannut? Tosin eipä mua pahemmin henk. koht. nappaa minne parkkeeraavat, kunhan eivät tuki mitään tärkeetä tai aiheuta vaaraa, olettaen siis et on kans varaa maksaa ne laput :P Jos auto on jossain vaaraa tai selkeitä ongelmia aiheuttavassa paikassa, ni välitön hinaus vaan kehiin. Rengaslukkojen käytännön toimivuudesta ei ole kyllä tietoa ja vaatis vähän lisärahkeita laputtajilta iskee semmoset kiinni.

Hauskasti oli taas kyl menny mersu ja bemari sekasin kuvateksteissä :) Muutenkin vähän huvitti noissa kommenteissa taas lehdistön keltaisuus: hummeri ei kyllä tukkinut pahemmin mitään, kun tuossa on leveä kävelykaista ja puolet vapaana. Mersu oli toki laittomasti pysäköity, mutta ei ollu edes eturenkaat suojatiellä, onko tuo nyt sitten suojatien päälle pysäköimistä?

O