päivän o_O

Back to häröily O

Miltä maistuis Helsinki-Kittilä alle kahdessa tunnissa, junalla.

Hyvältähän tuo maistuisi.

Mutta valitettavasti suomen rataverkosta on pidetty niin huonosti huolta että Helsinki-Kittilä 4 tunnissakin on pelkkää utopiaa.*eiei*

---

---

Hyvältähän tuo maistuisi.

Mutta valitettavasti suomen rataverkosta on pidetty niin huonosti huolta että Helsinki-Kittilä 4 tunnissakin on pelkkää utopiaa.*eiei*

Suomessa on myös sellanen juttu kuin talvi joka keväällä aiheuttaa routavaurioita. Kaikki ongelmat ei johdu huonosta hoidosta..

Suomessa on myös sellanen juttu kuin talvi joka keväällä aiheuttaa routavaurioita. Kaikki ongelmat ei johdu huonosta hoidosta..

Suomen maaliikenne tuottaa n. 3,5% Suomen BKT:sta, mutta tiestöjen huoltoon varattu rahoitus on luokkaa 0,5%. Tiestöjen kuntoonsaattaminen vaatisi noin prosenttia. Samaten liikenneviraston rahoitus rataväylien kunnossapitoon jää jatkuvasti 10-20% todellisesta tarpeesta, minkä seurauksena väyliä suljetaan tai huolletaan myöhässä.

Kaukoliikenteen ongelmat johtuu siis juurikin huonosta hoidosta, jota suunnitellessa olisi pitänyt kyetä varautumaan esim. routavaurioihin.

Jaha. Mulla taitaa olla korvatorven tukkeuma.

Pitänee kokeilla maitotuotelakkoa.

---
En vaan pysy mukana ihmisten ajatuksen juoksussa. Mieli muuttuu päivässä ainakin kolme kertaa ja siihen pitäisi sitten mukautua.
---

en mäkään. Ja jotku viel kuvittelee työttömänä pitävänsä laina asunnon. Lol.

Ei se työttömyys välttämättä kestä koko elämää ja pankin kanssa pystyy sumplimaan kaikenmoista(esim. voi maksaa vain korkoja tietyn aikaa)
jos jää työttömäksi, sairastuu, sanotaan irti ei omasta tahdosta jne. Lainaa ottaessa kannattaa ottaa vakuutukset näiden varalle, ni sitte ei oo niin lirissä, ku elämä potkii päähän.
Tsemppiä! :)

Näin papukaijoja puistossa ja sitten selvis, että ne onkin ollut osa paikallista luontoa vuodesta -76. Veikeetä ja aika makeeta*ding*
http://mudfooted.com/green-ring-necked-parakeets-amsterdam/

En vaan pysy mukana ihmisten ajatuksen juoksussa. Mieli muuttuu päivässä ainakin kolme kertaa ja siihen pitäisi sitten mukautua.

Teen duunia 4n naisen kanssa, joiden mielen arvoituksia mun pitäis tajuta ja kestää.

---
---

Teen duunia 4n naisen kanssa, joiden mielen arvoituksia mun pitäis tajuta ja kestää.

*tirsk**nauru**hymy*

---
---

Join the club.*hih*

Oon ollu yli 2kk pois FBstä eikä oo ees ikävä

o_O siks ku poistuessani luulin et ois jotai viekkareita.

---

---

---
---

en mäkään. Ja jotku viel kuvittelee työttömänä pitävänsä laina asunnon. Lol.
---

Ei se työttömyys välttämättä kestä koko elämää ja pankin kanssa pystyy sumplimaan kaikenmoista(esim. voi maksaa vain korkoja tietyn aikaa)
jos jää työttömäksi, sairastuu, sanotaan irti ei omasta tahdosta jne. Lainaa ottaessa kannattaa ottaa vakuutukset näiden varalle, ni sitte ei oo niin lirissä, ku elämä potkii päähän.
Tsemppiä! :)
---

niin jos osaa. Mä asun onneksi vuokralla mutta eipähän se mun ongelma ole mitä muut tekee,p

Jep, kukiun taplaa tyylillään.. :)

Miten mä onnistuin vielä kahden tarkistuksen jälkeenkin tilaamaan Varustelekasta kaksi kokoa liian pienet popot?

[q]hallucinogen, 21.6.2006 13:20:
Myrskylinnut rokkas kun olin taapero :D
[/q]
junnuna tätä ei tullut ajateltua, mutta...

kuinka kauan myrskylintujen keskimääräinen alkutunnari oikeesti kestää? eka siinä tulee varmaan puolet jaksosta lyhyinä klippeinä, jonka jälkeen sitten vielä henkilöesittelyt yms.

katsoin tässä kai pari vuotta sitten yhden jakson, ja oikeasti raavin päätä että milloin se itse jakso pääsee alkuun - ja enkö mä tätä koskaan pienenä ihmetellyt? :P

Mun on täysin mahdotonta kuunnella ranskankielistä musiikia ja lukiessani englanninkielistä kirjaa.*ding*

[q]Jocular, 14.2.2009 12:53:
Aamulla parvekkeella värjötellessäni näin alakerran hevarin lähtevän sauvakävelemään. Pitkä liuhuletti liehuen, maastopöksyjen ja ketjujen kilkkuessa se viuhto menemään ja vielä kaiken kruunas ku takin selkämyksessä luki prkleen isolla METAL.. O_o
[/q]

Asennetta, siinä lajissa sitä vaan ON!

(On muutes oikeesti hemmetin hauska ja tehokas liikunnan muoto *joo*)

[q]mayah, 27.1.2007 11:21:
Oot niin ulkona poikabändi-skenestä.
[/q]
bah

aaron carter on isompi pahis, kuin kaikki noi poppoot yhteensä. se pärjäs omillaan

Käytin pitkästä aikaa vaakaa duunissa tossa yks päivä. Totesin, että jokunen vuosi takaperin mä olin melkeen 10 kiloa kevyempi, mutta mulla ei siltikään ole ollut mitään onkelmia mahtua saman koon vaatteisiin.

Siis oonko mä oikeesti hankkinu melkeen 10 kiloa lihasta, vai oliko vaaka epäkunnossa. o__O

[q]mayah, 27.1.2007 10:21:
Musiikkitelevisiosta tulee just top10 at 10 poikabändin jäsenestä sooloartistiksi. Oon ihan rikki, ku tajusin, että mun alltimefavourite NKOTB:n Jordan on ihan paska.
[/q]
mikä jordan? eiks ne oo kaikki jasoneita?

O