päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- ...
- 600
- Seuraava »
Uusi kämppis on ihan jees, vaikka en tajuakaan puolta sen puheesta ja sen kokkaukset haisee aina voimakkaasti. Mutta sillä on sentään käytöstapoja :)
[q]infiana, 6.4.2008 10:56:
(...tilitystä päihteettömistä bileistä...)
[/q] Karua, jos ei oo asennoitunu! Yleensähän psykebileissä on tilanne ihan päinvastanen, kuten ittekin totesit... Itte voisin sanoo, et jos oisin tienny et noi on päihteettömät bileet, nii oisin ihan seikkailun ja vaihtelun vuoks varmaan lähtenykin!
...ei jaksa tanssii kuutta tuntia alkoholin voimin, enkä harrasta piristeitä muuten ku kahvin ja satunnaisesti (huh huh!!) energiajuomien muodossa...
Aamulla ois varmaan päässy osallistumaan aurinkotervehdykseen??
Laiton soluhakemuksen toas:lle... rahat on aivan loppu eikä oo enää varaa yksin asustella ja elellä lainalla. Töihin en oikein löydä aikaa ja voimia, ehkä pitää vaan muuttaa asenteitani ja toivoa et ei tulis samanlaisia kämppiksiä kuin pari vuotta sitten...
Mut sais rahaa säästöön = matkalle ensi kesänä
Jotkut muinaiset taksikuskit on kaivautuneet koloistaan.
Oon nähnyt tällä viikolla jo kolme taksia, jotka on olleet aivan älyttömän vanhoja.
Kaks mersua ja yks volvo ja kaikki tosiaan sellasia hirveitä, ikuisuuksia vanhoja laatikkomalleja.
Siis OIKEESTI rumia autoja.
Jos sallitte sanamuodon: manneautoja (varsinkin ne mersut).
Taksit on yleensä suht' uusia ja kalustoa vaihdetaan parin vuoden välein, mutta väitän, että noi on kaikki ainakin 80-luvulta.
Tulin jo 7 töihin
[q]-Santtu-, 1.3.2006 14:10:
---
*Mirri*, 1.3.2006 14:02:
Been there, done that... Just like me.
---
Ollaaksme vietetty liikaa aikaa yhdes tai jotain Noei. Mä luulen että otin liian tosissani sen oman uhkaukseni kasvattaa kunnon pömppis vastaiskuks kaikille Pacifique-pinceys-pingottajille
[/q]
Vaurautta se vatsa vaan kuvastaa
[q]*Mirri*, 1.3.2006 14:02:
Been there, done that... Just like me.
[/q]
Ollaaksme vietetty liikaa aikaa yhdes tai jotain Noei. Mä luulen että otin liian tosissani sen oman uhkaukseni kasvattaa kunnon pömppis vastaiskuks kaikille Pacifique-pinceys-pingottajille
Joku ihme syöpötys. Kokoajan tekee mieli tunkee jotain suuhun vaik ei tasan oo nälkä. Ajatukset harhailee ja kokoajan mieles vaan ruoka. Ei ees mitään erityisiä herkkuja tee mieli, melkein ihan sama mitä kunhan jotain vaan saa mussuttaa. Hämmentävää. Tää on jatkunu nyt jo jonkin aikaa.
No, mikäs tässä..antaa mahan kasvaa
Jouduin tänä aamuna pitkästä aikaan heräämään aikaisin ja kännykän herätyskello sai ihan pois tolaltaan. Kun sain puhelimen käsiini ja torkun päälle, minun oli kovin vaikea ymmärtää ruudussa näkyvää tekstiä "Snooze active". Päässä ei pitkään aikaan pyörinyt mitään muuta kuin "Nuuska-aktiivi? Mikä vitun nuuska-aktiivi?"
[q]Juhgu, 28.2.2006 02:10:
Astetta kattavampi tietokonepeli.
http://video.google.com/videoplay?docid=8372603330420559198&q=spore
[/q]
Selevä. Eipä pääse ennään sanomaan että näistä uusista peleistä loppuu pelaaminen kesken. Tätä ei meinaan taideta ihan 10h vetää läpi.
[q]MaoTse, 28.2.2006 22:31:
Taidan olla menossa Pcifiqueen...
[/q]
Noni oikein*aplodit**hih*
[q]Tapsa, 28.2.2006 17:40:
Pacifique on kuulemma huomenna!
O_2
[/q]
OOSNY! :D
heti pitää kiusaa ku tyttö sekoo ajatuksissaan. :(
tästä seuraa kuule tapsa vielä *kissatappelu*!
Sanottiinko YleX:n tiistain tanssi-illassa äskön, että Suomi pesee Ruotsin drum n bass-puolella 6-1? Jos tuo on totta niin siinähän on meillä ylpeydenaihe
Pacifique on kuulemma huomenna!
O_2
Musta tuli tänään virallisesti yrittäjä
[q]wiwi, 28.2.2006 14:55:
Luin hesarista, että italian (en nyt ole ihan varma maasta) lehdet kirjoittevat "Rajun skandaalin ravistelevan Suomea" sillä "Pääministeri Matti Vanhanen on jättänyt vaimonsa kauniin kulttuuriministeri Tanja Karpelan takia".
Niinku että mi-tä?
[/q]
Tuo oli Turkin lehdissä.
Testasin, ketä Helsingin kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan speksin henkilöä eniten muistutan. Tulos:
"Speksihenkilö, jota eniten muistutat on...
Kai!
Olet "se mukava tyyppi". Kaikki pitävät sinusta, muttet aiheuta sen enempää tunnekuohuja mihinkään suuntaan, sinulta siis puuttuu särmä täysin. Et ole yhtään erikoinen, ja siksi olet aina halunnut tehdä elämässäsi jotain suurta erottautuaksesi."
o_O Tämähän on parempi kuin horoskoopit. Nimi meni oikein ja tekstikin varsin lähelle.
kyl toi kivalta vaikuttaa! ei taida tällä koneella pyöriä. yllättäen kyllä, maxis kaiken takana
[q]Juhgu, 28.2.2006 02:10:
Astetta kattavampi tietokonepeli.
[/q]
Tshiisush o_O
Tahtoo kans leikkiä tommosella En sit tiedä onko toi käytännössä hauska peli, mut aivan ehdoton lelu tuo ainakin on
Mulle tuli kylmiä väreitä tosta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- ...
- 600
- Seuraava »