päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- ...
- 600
- Seuraava »
Mikä siinä on et mun kimppuun osotetaan aina kaiken maailman konitohtoreita joille ainut lääkikses opetettu lause on "nyt ei kyl ehi tutkii" just sillon ku tarviin apua ja tietoa!!! Ja se et mussa ei oo muka mitään vikaa vaikka tuntuu et alavatsa kirjaimellisesti tippuu lattialle!!
[q]Avernian, 27.2.2006 09:39:
Mitä sä oot tehnyt?
[/q]
Tuijottanu Battlestar Galacticaa ja mässänny sipsejä ja kitkatteja
[q]sapeli, 27.2.2006 00:47:
Oon istunu tässä koneen ääressä koht 12 tuntia, noussu tästä tasan kerran hakemaan safkaa ja käymään vessassa... ja tää oli joku 2 tuntia sitte, eli ekat 10 tuntii meni putkeen Enpä oo tätäkään tehny pitkään aikaan
[/q]
Mitä sä oot tehnyt?
Oon istunu tässä koneen ääressä koht 12 tuntia, noussu tästä tasan kerran hakemaan safkaa ja käymään vessassa... ja tää oli joku 2 tuntia sitte, eli ekat 10 tuntii meni putkeen Enpä oo tätäkään tehny pitkään aikaan
Sit toinen, mul oli bookmarkeissa 2 linkkiä peräkkäin joista kumpaakaan en mielestäni oo koskaan nähny, enkä kyllä tiedä miks oisin ees ollu kiinnostunu... Toinen oli jonku ventovieraan irc-galleria profiiliin (en tunne, ei mitään kiinnostavia kuvia), ja toinen oli joku netissä oleva raportti todistusaineistoon Lou Doillon-nimisen näyttelijättären tupakoinnista (en tunne, eikä muiden tupakointi hetkauta).
Onkohan joku käyny mun koneella (ketä kiinnostais tommoset?) vai oonkohan jossain vaiheessa ollu niin kännissä että en ees muista noita? (Mut mä taas oon hyvin harvoin kotona kännissä...)
[q]sapeli, 27.2.2006 13:12:
---
Avernian, 27.2.2006 09:39:
Mitä sä oot tehnyt?
---
Tuijottanu Battlestar Galacticaa ja mässänny sipsejä ja kitkatteja
[/q]
Se on sitä oikea elämää.
Mikä ihme saa pahasti siitepölyallergisen ihmisen pyyhkimään pihalla kalusteista pölyä pois,ja sit pesemättä käsiään hieromaan silmiään ja nenää?
Oli TODELLA fiksua.
Kyllä tuntuu ja näyttää nyt hyvältä!
[q]martina, 24.2.2006 11:25:
---
Jocular, 24.2.2006 11:23:
---
martina, 24.2.2006 11:22:
---
Juhgu, 24.2.2006 02:42:
Kirjoita wordiin tyhjälle riville =rand (200,99) ja paina enteriä
(tai mitkä vaan luvut)
---
mitä tosta pitäis tapahtua?
---
koko se teksti "rand=(200,99)" *nauru**nauru* 0_0
---
mitäköhän mä teen väärin ku ei mulla tapahdu mitn erikoista..
[/q]
Tai sit on väärä versio wordista..joku tosi vanha ;) mut tosta tulee 21 sivua pelkkää lausetta: Viekas kettu punaturkki laiskan koiran takaa kurkki. en kyl tajuu miten mut.. tulipahan kuitenki
[q]Jocular, 24.2.2006 11:23:
---
martina, 24.2.2006 11:22:
---
(tai mitkä vaan luvut)
---
---
[/q]
mitäköhän mä teen väärin ku ei mulla tapahdu mitn erikoista..
[q]martina, 24.2.2006 11:22:
---
(tai mitkä vaan luvut)
---
[/q]
[q]Juhgu, 24.2.2006 02:42:
(tai mitkä vaan luvut)
[/q]
[q]Juhgu, 24.2.2006 02:42:
(tai mitkä vaan luvut)
[/q]
o_O
[q]Juhgu,
(tai mitkä vaan luvut)[/q]
wtf..
Hihihi. Hyvä ettei menny aamukahvit väärään kurkkuun mutta ei kait siinä, otan ton tämän päivän mantraksi ja kun esim. hammaslääkäri kyselee typeriä, voin vastata noin.
Ääni lähtee o_O
[q]Kolibriscope:
No, jopas on härveli...
vau
[/q]
Nyt tiedän, mitä toivon joululahjaksi. :D
En jaksa lukea taaskaan. En ole tehnyt mitään tässä kuussa, pitäsköhän alottaa jo...*ding* Muuten tulee maalis-huhtikuussa hemmetin kiire kaikkien kasautuneiden kirjottamisten ja lukemisten kanssa. Miten en nyt toimi ollenkaan
Pitäs harrastaa henkistä tsemppausta
heräsin aamulla ilman herätystä ihan pirteenä. olin varma et oon nukkunu tunteja liian pitkään. katoin sitte kelloo niin se olikin vasta puol 9, eli heräsin 45min etuajassa that has never happened. eikä väsytä yhtään.
Tuntuu et ois just heräämäs talviunilta o____O Ihan omituista. Mut kun ei oo kummiskaan vielä täysin heränny. Et tässä sitä ollaan jossain välivaiheessa :D Linnutkin lauloi jo tänään. Mut nythän on vasta helmikuu
Etsiskelin tänään !,5h valmishuviloita rakentavaa liikettä koulun harjoitustyön takia. Lähdin liikkeelle eri puolelta meidän korttelia kuin mistä yleensä kävelen (tiedä sitten miksi). Heti löysin yhden, mutta niillä oli ovessa lappu: Hiihtolomalla 22.2. - 25.2. 1,5h kävelin, sitten päätin palata kotiin ja jatkaa etsintöjä huomenna. Ihan kotikulmilla päätin palata sitä toista puolta meidän korttelia, mitä yleensä aina kävelen, niin kappas kummaa: Kontio - hirsihuvilat , luki niin hienosti tien toisella puolella ja tietenkin se liike oli mennyt kiinni 15 min aikaisemmin, prkl!
Miten sitä voi kävellä viitenä päivänä viikossa kaksi kertaa päivässä jonkun liikkeen ohi ikinä huomaamatta sitä oikeasti. Että ding vaan.
[q]Jusna666, 22.2.2006 22:01:
---
-K-, 22.2.2006 21:53:
kun googlettaa sanalla "pesuharja" google kysyy "Tarkoititko: pilluharja" O__o WTF
---
*totaalireps*
Mun päivän o_O <---- Kuka googlettaa sanalla pesuharja?
[/q]
vaikee sanoo :D:D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- ...
- 600