päivän o_O

Back to häröily O

Mä löysin mun kaapista pienen laatikollisen Lorealin tuotteita Siel on mm. kahta meikkivoidetta, erilaisia aurinkorasvoja, puhdistusmaitoja yms. Mä kyl tiedän, mistä ne on sinne tullu, mut ihmettelen miks ne on sinne jääny. Ja miten ne on voinu vuodeks sinne unohtua?!

[q]Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok*
[/q]

mullekin tapahtui ihan sama viime vuonna ku menin hammaslääkääriin, yks niistä kysyi et ootko jo 9:llä luokalla kiva sit selittää että kohta pitäis valmistua ammattikorkeakoulusta

menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok*

söin eilen babyporkkanoita ja huomasin, että kun on muutaman syöny ni menee kieli tuosta päältä vähän niinku turraksi. outoa.

Tulipahan vastaan eräällä torrenttracker saitilla vastaan oma miksaus yhdessä paketissa... Eka kännisekoilu jonka tänne aikoinani laitoin eli Flashbacks Vol.1.. Hardhousea ja mähinää vuodelta keppi ja kivi..

Paskaa paketissa, LOL

Kuinkakohan moni siitäkin on jo traumoja saanut..? Ja vielä 128Kbit-versiona

[q]Tiikerriii, 16.10.2005 13:36:
joku varastanut mun äänen täysin....
[/q]

Ai? Mun äänen on taas joku vaihtanu Vin Dieselin ääneksi *sydän**jiihaa*

Mut kuiteki siinä käy niin et kun tää pieni köhä lähtee pois ni se haluaa sen samalla takasin..

*igor**hmph**grr**nyyh* <- nuo jo siis valmiiksi sitä odotellessa..

taisin just irtisanoa itseni.

noh,aikansa kutakin...olikin pää "vähän" jumissa kyseisessä paikassa.

[q]Freja,
Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?
[/q]

Ite oon aina saanu ajan samalle päivälle, jos oon halunnu. Oon käyttäny taktiikkaa 1) särky on sietämätön(kauheeta itkua ettei pysty nukkumaan ku särkee jne) 2) Oon palvelutöissä ja mun puruluut pitää olla kunnossa, muuten asiakkaat häipyy ja pomo ei tykkää yhtään(tota sillon ku etuhammas halkee). Sinne pitää oikeesti ruikuttaa että ne antaa sen ajan, eikä mitään "no kyllä siihen vähän särkee"....

[q]Avernian, 17.10.2005 15:20:
---
QueenB, 17.10.2005 15:09:
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.

---

Mut ajattele kuin oisitte päässy shoppailemaan!
[/q]

niin, oishan tossa ollu sit selittämistä pikaiselle shoppailu tarpeelle. :)

[q]QueenB, 17.10.2005 15:09:
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.
[/q]

Mut ajattele kuin oisitte päässy shoppailemaan!

[q]Fresia, 17.10.2005 14:19:
Yks mukava poika pyys mua "treffeille" (no yöksi sen luo...) ja olin vie aamusta tosi Mutta... huomasin vältteleväni sitä erittäin pahasti tos yliopiston ruokalas ja pakenin tietokoneen ääreen...

Ei paljon taas järki jätä mussa, ehei...
[/q]

Nyt vaan otat itteäs niskasta kiinni ja meet sanomaan tän saman sille äijälle:

[q]kai pelkään, et se on liian kiltti ja ei välttämättä ymmärrä etten halua mitään vakavaa. Yöseura kyllä kelpaa, mutta liika sitoutuminen...*ding* Eikö vaan vois ottaa rennosti ja kattoo mitä tulee. *eikä*
[/q]

[pieni]Tässä taas esimerkki siitä miksi naisia on niin hankala tulkita[/pieni]

Yks mukava poika pyys mua "treffeille" (no yöksi sen luo...) ja olin vie aamusta tosi Mutta... huomasin vältteleväni sitä erittäin pahasti tos yliopiston ruokalas ja pakenin tietokoneen ääreen...

Ei paljon taas järki jätä mussa, ehei...kai pelkään, et se on liian kiltti ja ei välttämättä ymmärrä etten halua mitään vakavaa. Yöseura kyllä kelpaa, mutta liika sitoutuminen...*ding* Eikö vaan vois ottaa rennosti ja kattoo mitä tulee. *eikä*

kuulin huhun, että olisin kuollut o_O

Mä kesin*täh**whaat*

[q]Bio, 4.12.2008 10:39:
---
Quakey, 4.12.2008 10:35:

---

[/q]

toi on viel pahempi xDDD

[q]Fresia, 14.10.2005 11:55:
Mä sain eilen hämeenkadun approssa palamaan rahaa niin paljon et huh *toktok* Eikun opintolaina ens viikolla...

Mut oli kyl hauskaa Enkä ees säätänyt tai sekoillut tai mitään muutakaan mitä siinä humalatilassa voin hyvinkin tehdä.

Mut mistä etsin rahaa tälle illalle, kun on vähän "pakko" olla mukana menossa...*ding*
[/q]

Juu se on kumma kuinka sitä rahaa saa aina menemään, vaikka esim. siiderin saiskin parilla eurolla! Ite olin jo alkuiltaan mennessä onnistunut kuluttamaan koko matkakassan..! Tiliotetta odotellessa...

[q]mikke, 9.12.2007 21:38:
---
coolcat82, 9.12.2007 21:37:
Subin tekstitv.n sivu 106 *ding**lmao*

---

eli http://subteksti.subtv.fi/automated/106.htm :DD
[/q]

Olis mielenkiintosta tietää miten toi on tutkittu

[q]Jone, 10.10.2005 17:36:
Löysin siivotessani kiksukarvaa, alastonkuvia ja hedelmäkarkkeja.

Pitäis varmaan siivota useemmin.
[/q]

Kuvaussessio ollu selkeesti kuuma. url?

Mä sain eilen hämeenkadun approssa palamaan rahaa niin paljon et huh *toktok* Eikun opintolaina ens viikolla...

Mut oli kyl hauskaa Enkä ees säätänyt tai sekoillut tai mitään muutakaan mitä siinä humalatilassa voin hyvinkin tehdä.

Mut mistä etsin rahaa tälle illalle, kun on vähän "pakko" olla mukana menossa...*ding*

O