päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- ...
- 600
- Seuraava »
http://www.tietoyhteiskunta.fi/=uutiset/169245
Artikkeli harvinaisen täynnä ilmaa ja ristiriitoja...
"HDTV-lähetykset eivät tosin ole käytännössä laajemmin mahdollisia vuosiin. Maksullisia kanavia tarjoava Canal Digital aloitti syyskuun alussa HDTV-lähetyksiä tarjoavan elokuvakanavan"
Miten niin eivät ole mahdollisia, jos Canal Digital juuri aloitti niiden lähettämisen? WTF people *toktok*
[q]Jinkso, 24.10.2005 16:59:
---
RantaPallero, 24.10.2005 16:54:
Captain Jack on kuollut...
---
http://elisa.net/viihde/18875.shtml
http://www.picturepress4u.de/Bilderliste/Bilder/Captain%20Jack%202.jpg
[/q]
Ikuisesti pysyy mielessä Jyrki-ohjelman jakso, jossa Captain Jack vieraili. Ei Michaela Metso oikein syttynyt Kapteeni Jackin lähentely-yrityksistä.
[q]Inso, 19.7.2006 15:39:
Ja on se muuten hienoa, kuinka taas kerran uutisoidaan puolueohjelmasta juuri se yksi kohta. Sekin sellaisella tavalla, joka tietysti käsitetään väärin. Puolueen todellinen tarkoitus on kuitenkin yksilönvapauden lisääminen.
"Sapere aude"
[/q]
Eli neuvosiko on; katsokaa vain sitä suurempaa kuvaa, älkääkä puuttuko niihin yksittäisiin (pieniin) asioihin, joita se sisältää, vaikka ne kuinka paljon sotisivat omia periaatteitasi vastaan..??
"it's the bigger picture.."
Eihän tuo puolue ehkä läpeensä paha ole, mutta kyllä sitä herkemmin tarttuu niihin löytämiinsä epäkohtiin, kuin alkaa ylistää muiden kohtien nerokkuutta..
Äiti. Haluavat kuulemma maksaa mulle influenssa-rokotteen siitä huolimatta, ettei se ees välttämättä tehoa. Porukoilla ei vaan oo varaa lähtee ees Kuhmoon sukuloimaan, si ne ostaa mulle rokotteen...*ding*
Suuri vaivautunut olo tulee siitä, että lainasin juuri eilen porukoilta rahaa laskuihin, enkä pysty maksamaan sitä ennen kuin joulukuussa takaisin. Ehkä ei pitäis miettiä ja vaivautua, vaan olla iloinen siitä, että ne välittää
[q]RantaPallero, 24.10.2005 16:54:
[/q]
Jotenkin en osaa surra tätä tapahtumaa....
[q]mayah, 24.10.2005 11:47:
Mä en tiedä mikä tässä on kummallisempaa, se että sillä edelleen on mun puhelinnumero sen kännykässä (ollaan oltu viimeks tekemisissä aika tarkkaan kymmenen vuotta sitten) vai se, et mä en oo vaihtanut puhelinnumeroani kertaakaan sen jälkeen, kun ekan kännykkäni kasiluokalla sain :D
o_O vois varmaan vaihtaa numeroo...
[/q]
et ole ainut jolla on sama numero pysynnyt kanssa pitkään. Itselläin ollut sama num. 8v.
ja kummallista tossa on se et sillä on viellä sun numeros jäljellä. Jos tosissaan ette ole olleet 10v. tekemisissä.
Itseillänikin tosin säilynnyt jokunen ylä-aste ajan kaverin numero johon ei ole ollut yhteyksissä vähään aikaan. *poistelee_vanhoja_numeroita*
Samaan syssyyn oma päivän O_o
Faija soittaa ja kysyy et haluisinko mennä Porvooseen johonkin mutinäytökseen.
Mielen valtasi hetkeksi ajatus, että onko se pöljä mennyt totaalisesti ihan sekaisin ja
vaihtannut mallialalle. :)
[q]ceecee, 23.10.2005 21:05:
---
Individual, 23.10.2005 21:02:
Siis hä? Kelles toi oli oikein osoitettu?
---
Ei hätää, ei millään tavalla liity aiempiin postauksiin.
Katsoin vain topicin olevan sopiva avautumiselleni
[/q]
No se.
[q]starbuster, 23.10.2005 16:09:
Ainakin IMO toi Tarjan jumalainen ääni oli juuri se asia mikä erottaa ton bändin sadoista muista. Mitenkään aliarvioimatta herrojen biisintekotaitoja. Mutta koska en asiaa ton tarkemmin tunne niin en käy väittämään.
[/q]
Sais vaan opetella lausumaan englantia...no, nyt sille ei o enää tarvetta.
[q]ceecee, 23.10.2005 20:59:
And yet again your way of getting attention amazes me. Why make stuff up? Don't go blaming other people for the outcome of your own decisions. I thought you would have learned by now, but seems like your just as fucked up in the head as you always have been.
[/q]
Siis hä? Kelles toi oli oikein osoitettu?
[q]leka, 23.10.2005 18:29:
---
Individual, 23.10.2005 15:21:
-- Nightwish pätkästä--
---
Sitten viellä ihmetellään miksi suomalainen musiikki ei pärjää maailmalla?
[/q]
Pärjäähän se. Tuossa vain henkilökemialliset syyt ovat ajaneet bändin umpikujaan, josta ei ollut mitään muuta reittiä ulos. Nightwishillahan on juuri takanaan puolentoistavuoden maailmankiertue.
Technics Headphone RP-DH 1200 Mono
[q]Annakins, 23.10.2005 20:24:
Joo niin mä ajattelin kyllä vielä tehdäkin... Tai sit laitan lapun tonne rappukäytävääv:
"Voisiko lehtemme "lainannut" henkilö ystävällisesti palauttaa sen samaan paikkaan" :D
[/q]
"...ja mikäli olet ehtinyt leikellä lehteä, ole hyvä ja teippaa lehti kasaan ennen palauttamista..." ;)
[q]Amma, 23.10.2005 20:23:
---
Annakins, 23.10.2005 19:55:
Mä kuulin yöllä kun se tuotiin mutta en sillon jaksanut hakea sitä ja aamulla ei ollut enää luukussa..
---
Aaa, ok. (Mutta toisaalta jos sen lehden siis kovasti haluaa, niin kannattaa ottaa Hesariin yhteyttä.)
[/q]
Joo niin mä ajattelin kyllä vielä tehdäkin... Tai sit laitan lapun tonne rappukäytävääv:
"Voisiko lehtemme "lainannut" henkilö ystävällisesti palauttaa sen samaan paikkaan" :D
[q]Amma, 23.10.2005 13:36:
---
Annakins, 23.10.2005 12:18:
Joku oli pöllinyt Hesarin luukusta...
---
Ootko varma, että se oli pöllitty? Joskus se saattaa vahingossa jäädä jakamatta. Soitto Hesarin toimitukseen tuonee lehden kotiisi vielä samana päivänä.
[/q]
Mä kuulin yöllä kun se tuotiin mutta en sillon jaksanut hakea sitä ja aamulla ei ollut enää luukussa..
[q]Individual, 23.10.2005 15:21:
-- Nightwish pätkästä--
[/q]Sitten viellä ihmetellään miksi suomalainen musiikki ei pärjää maailmalla?
Leivoin äsken sämpylöit
Eilen nämä tapahtuivat...
Duunissa olin. Kävin hakemassa Fennian keittiöstä basilikaa. Siinä on hellan ja kallan välissä "tyhjöä tila", jossa säilytetään lasipakkeja. Nopeasti katsoin siihen välikköön, näkys musta-valkoista paidassa, ajattelin et se on joku meistä. Tulen takasinpäin katson uudestaan, siinä onkin joku asiakas joka on pää ihan tutkalla. Naksuttelee siitä savunpoistoluukkujen namikoita yms. Kysyin siltä irmalta että mitä vittua sä teet. Tämä on ravintolan yksityisaluetta, sulla ei ole mitään oikeutta tänne ja sulla ei ole mitään oikeutta koskea niihin nappuloihin. Eukko oli siihen vaan ai. Talutin irman Fennian baariin, josta vp soitti turvaan. Ainoa vaan, että vp oli hieman muunnellut tarinaa että hän itse kävi hakeen naisen pois sieltä juuri, eikä ollut ehtinyt tehdä mitään siellä. Tähän aikaan kaikkia Fennia salongin tarjoilijat olivat töissä...
Kys. nainen oli n.50-vuotias aasialainen kantiksemme.
Toinen tapahtuma oli, kun kävin n. 10 yli 3 plokkaamassa, tulen takasin baarin täysinäisen prikan kanssa, niin joku jamppa siinä kurkotttelee tiskin yli ja kolisuttelee. Kysin että mitä helvettiä sinä teet. Ukko vastasi, että ajatteli tehdä itselleen gt:n valmiiksi kun ketään ei baarissa näkynyt ja on hirveä jano. Totesin ukolle, ettei viinaa enempää tule eikä tipu ellei mene käytöstapa-kurssille. Tiskistä tännepäin on vain ravintolan aluetta, ei asiakkaiden aluetta, ja saatana näpit pois mun viinoista. (seuraavan kerran kun joku näin tekee, suoraan soitta turvaan ja ulos.)
rairairai.
Onneksi meillä on turvan pojat :)
[q]starbuster, 23.10.2005 16:09:
no, kai toi on makuasia pitkälti. Kyllä monen mielestä varmaankin toi bändi olis tuskin noin kovassa suosiossa ilman Tarjaa. Ainakin IMO toi Tarjan jumalainen ääni oli juuri se asia mikä erottaa ton bändin sadoista muista. Mitenkään aliarvioimatta herrojen biisintekotaitoja. Mutta koska en asiaa ton tarkemmin tunne niin en käy väittämään.
[/q]
Itse en taas ole koskaan kauheasti lämmennyt Turusen äänen ja sankarimetallin yhdistelmälle, joten siksi on erityisen helppoa pitää biisien tekijää bändin sydämenä. Näin siis vaikka biisitkään eivät kolahtaisi. Ei tästä siis väittelemään tarvitse lähteä.
[q]starbuster, 23.10.2005 15:43:
Se jos mikä kertoo poikien yrityksestä ja panostuksesta tuohon bändiin.
[/q]
Öh. Onko tuo mikään yllätys? Tarjahan on kaikesta päätellen ollut bändissä käytännössä pelkkä statisti yleisön mielikuvasta huolimatta. Minulle Nightwish oli käytännössä yhtä kuin Tuomas jo ennen tuon Individiualin postauksen lukemista.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- ...
- 600
- Seuraava »