päivän o_O

Back to häröily O

eilen ku oltii menos nukkuu nii kauhee pauke, ilotulitukset klo24...
oon nii ymmälläni, ku varamiespalvelussa se yks äijä hakenu hiki ostas mulle jatkoduunia...nii edellinenkää viel loppu

Heräsin vasta äsken. Nooh, eipä se mitää. Ulkonakin nii kökkö keli ettei huvita edes sinne lähtee. Pysyttelen sisällä,kuuntelen musiikkia ja häröilen vaan.

[q]Fyraett, 29.5.2005 19:31:
---
Juhgu, 29.5.2005 19:28:
---
Jutu, 29.5.2005 15:59:
Tein eilen jotain, mitä en koskaan olisi uskonut tekeväni ja mua ei edes kaduta.
---

Älä salaile, likaiset yksityiskohdat kehiin!

---

:D kuulostaa laittomalt
[/q]

Pyh pah, te taas luulette liikoja

En tiedä miten, mutta jotenkin puska veti mua turpaan eilen, silmäkulma hieman punaisena ja turvonneena eilisen päivän. Sinällään mielenkiintoinen kokemus, eipä oo ennen vastaavaa käynyt.

[q]Fyraett, 29.5.2005 19:31:
---
Juhgu, 29.5.2005 19:28:
---
Jutu, 29.5.2005 15:59:
Tein eilen jotain, mitä en koskaan olisi uskonut tekeväni ja mua ei edes kaduta.
---

Älä salaile, likaiset yksityiskohdat kehiin!

---

:D kuulostaa laittomalt
[/q]
etu- vai taka-?

[q]Juhgu, 25.5.2005 10:34:
Helsingin Sanomien kesäliitteessä oli maininta konemetsästä rock-festivaalien alla. Ja selitys alkoi sanoin "Koneisto ei ole enää ainoa elektronisen musiikin tapahtuma". Että näin.
[/q]

ohhoh.. hyvä hesarii

[q]UnityF, 27.5.2005 17:29:
---
Juhgu, 25.5.2005 10:34:
Helsingin Sanomien kesäliitteessä oli maininta konemetsästä rock-festivaalien alla. Ja selitys alkoi sanoin "Koneisto ei ole enää ainoa elektronisen musiikin tapahtuma". Että näin.

---

ohhoh.. hyvä hesarii
[/q]

Ja siellä oli kaiken lisäksi kirjotusvirhe. Nykyään Pain On Creation on Hesarin mukaan Pain And Creation

Oon käyny viimeisen 10 päivän aikana 5 kertaa Helsinki-Vantaan lentokentällä joko viemässä sinne tai hakemassa sieltä tyyppejä. Kuukausi sitte kävin kentällä 3 krt 6 pvän sisällä. Mikä taksi? Missä? :P

Joku lintu oli päättäny tulla meidän parvekkeen tuolille kuolemaan ja vuotamaan jotain kivaa nestettä siihen pehmusteelle.

http://daynews.ru/index.php?act=show_news&id=939751

O_o

Maistuu suussa ihan sienille, vaikken oo syönykään sieniä. Tuo yskä tuo jotenki sellasen, ihan sienimäisen maun suuhun. *iihhih**eiei*

[q]serotonot, 24.5.2005 15:37:
---
mayah, 24.5.2005 15:37:
---
serotonot, 24.5.2005 15:33:
Ei mitenkään. Täällä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta

---

You mean old bastard.

---

No, I mean sunshine
[/q]

argh, *repskopstipahdel*

Juon työpäivän ensimmäistä tee-mukillista ja työpäivä loppui klo 17:00 *täh*

Tästä oli ilmeisesti ollut juttua ylellä just;
Tyynellä valtamerellä on 2*Texasin kokoinen alue muovijätettä->
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Pacific_Garbage_Patch

Isukki kertoi että olen nähnyt ensimmäisen Star Warssin (siis episodi IV) leffateatterissa joskus pari vuotiaana

[q]mayah, 24.5.2005 15:37:
---
serotonot, 24.5.2005 15:33:

---

You mean old bastard.
[/q]
No, I mean sunshine

[q]mayah, 24.5.2005 15:31:
o_O miten niin on ollu tylsä ja sateinen päivä?
[/q]

Tää artikkelin luokittelu kertoo aika hyvin millä tasolla iltapäivälehdistö uutisoi...

Virve Rosti: Lapseni kuolema pysäytti. Viihde, sivu 47. (Kansiotsikko Iltalehdessä 7.-8.5.2005)

Hmm...pitäis vissiin harjata hiuksii, kun niihin alkaa taas muodostuu rastoi *ding*. vissiin ne ei tykkää siit, et niit tupeeraa, eikä jaksa harjaa hiuksii ennen kuin niit kastelee

O