päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- ...
- 600
- Seuraava »
"Enää" vajaat 5kk (20vko) ja raksun intti on ohi *sydän* TJ 143...ja aluks oli 270. Kohta puolet jo menny
Kohta lähtö Evtekkiin piirtokokeisiin. Saas nähä mitä siellä tulloo vastaan! *ding**justjoo*
[q]Takyon, 6.4.2008 11:36:
---
infiana, 6.4.2008 10:56:
-klip-
---
No luulis osaavan aikuisen ihmisen lukea. Nopealla vilkaisulla noiden bileiden kuvauksesta löytyy tieto että "..jätämme päihteet kotiin". Silloin se tarkottanee myös sitä yhtä olutta.
[/q]
No kiitos samoin. Me siis PÄÄDYIMME sinne, emme tienneet minne olimme matkalla. Odotinkin ensimmäistä näsäviisasta kommenttia aiheeseen.
Oon jutellu kohta neljä tuntia yhen tyypin kanssa chatissä (enkä mä koskaan chattaile, ellei oo tooosi tylsää) Enkä voi lopettaa, kun ollaan niin samalla aaltopituudella.
Just kun kirjoittelin synttärionnittelua niin tulvahti kaiuttimista happy birthday -laulua eräältä aphex twinin levyltä
en juonut eilen yhtään kahvia o__O tällasta tapahtuu ehkä kerran kolmessa vuodessa...
Silitin tänään ihan vapaaehtoisesti. Hmm, taidan tosiaan olla tulossa kipeeksi
Huomasin juuri että mun omaa profiilia on käyty mulkoilemassa 10001 kertaa... Mitäköhän niin mielenkiintoista sieltä muka löytyy..?
[q]Anu, 6.4.2008 11:04:
---
infiana, 6.4.2008 10:56:
(...tilitystä päihteettömistä bileistä...)
---
Karua, jos ei oo asennoitunu! Yleensähän psykebileissä on tilanne ihan päinvastanen, kuten ittekin totesit... Itte voisin sanoo, et jos oisin tienny et noi on päihteettömät bileet, nii oisin ihan seikkailun ja vaihtelun vuoks varmaan lähtenykin!
...ei jaksa tanssii kuutta tuntia alkoholin voimin, enkä harrasta piristeitä muuten ku kahvin ja satunnaisesti (huh huh!!) energiajuomien muodossa...
Aamulla ois varmaan päässy osallistumaan aurinkotervehdykseen??
[/q]
Meillä ei ollut batiikkikuvioisia vaatteita, niin ihan hyvä että lähdettiin ajoissa ettei sotkettu kenenkään auraa... Lopeta hei se energiajuoman käyttö niin kauan kun vielä voit. Olethan kuullut porrasefektistä?!
Joku tyttö soitti mulle yöllä ja kyseli tiedänkö mä missä mun entinen poikaystävä on.
Syön lohipiirakkaa jossa on porkkanaa ja kesäkurpitsaa, NAM TÄÄ ON HYVÄÄ.
En tykkää kyseisistä vihanneksista tai saati muista lämmitettynä
Salaatti rox
Päädyttiin eilen psykebileisiin jotka sitten olivatkin meidän suureksi kauhuksi päihteettömät. Tämä tarkoitti myös sitä että kun laitoimme nuuskan huuleen niin meitä pyydettii nuuskaamaan ulkona, jotta kunnioitamme "-tätä tilaa"! Vitun kurahipit. Tilaisuus oli jonkun fucking joogaliiton järjestämä, ja siellä katsottiin vinosti jopa kun Selma koitti ostaa kahvia... "-Nämä ovat päihteettömät bileet."
Pahin läppä oli että meillä oli yksi hikinen olut minun pienessä käsilaukussa, jonka sitten kittasimme kiukulla vessassa. (Normaalisti jengi menee kimpassa vessaan käyttämään laittomia päihteitä, mutta ei. Me "aikuiset" joudumme sniikkaamaan sinne juomaan keskiolutta). Kun tulimme vessasta yksi järjestäjistä lähestyi meitä kertoen että oli kuullut huhua että vessasta on kuulunut oluttölkin avauksen ääni... SWEET MOTHER OF GODS PISS! GET A FUCKING LIFE!
Oli maailman natsein meiniki. Nukuttiinkin viimeinen tunti kundikaverin kanssa chill out-huoneessa, koska bileet oli suokissa, niin pois pääsi vasta kuudelta kun eka botski lähti. Tultiin himaan niin viinahammasta kolotti ja savu nousi korvista.
Piis love and understanding. Death for all hippies! Kiitti tästä limudiscosta.
yks parhaista kavereistani meni täysin suunnitellusti naimisiin ja kertoi tästä mulle sivulauseessa viikko häiden jälkeen *ei me kerrottu kauheen monelle*
jeps, sain tänään fudistreeneis pallosta heduun! sit kuulus KELE! ja alko kuuluu lintujen laulua! o_0
Täytyy vielä mainita, että Sapelin stylesheet on harvinaisen hieno, näkee että sen eteen on nähty vaivaa suunnittelun ja toteutuksen suhteen :)
En muista enää mun puhelimen suojakoodia ja tarvisin sitä juurikin nyt. Pitikin sillon joskus se vaihtaa .ttu
[q]keisha, 12.5.2005 23:05:
Osa stylesheeteistä, ei voi kuin ihmetellä onko ne tosiaan tekijöidensä mielestä hienoja O_o
Sama pätee useisiin gallerimodauksiin.
[/q]
Aika monella pointti taitaa olla jonkinlainen ainutlaatuisuuden saavuttaminen ja yksilöllisyyden julistaminen, ja kauneushan on katsojan silmässä...
Mut Displacerilla oli hyvä pointti tuolla täydellisen forumin etsintä-topikissa että vois olla hyvä idea jos jokainen vois itse valita näkevätkö muiden stylesheetit vai ei
Tämä latinankielinen sanonta: Nemo saltat sorbius, nisi infanus est
{Kukaan ei tanssi selvinpäin, ellei ole hullu}
Tai sit täällä on paljon hulluja...
Mä voin tunnustaa heti
Mä näin unta et olin ottamassa silikonit. Ja sit otin eka vaan toiseen tissiin ja mua hävetti kauheesti, kun toinen tissi oli pienempi kun toinen.
Oon nähny jo tässä muutamana yönä ihan ihme unia, jotka käsittelee tietyllä tavoin samaa asiaa eri näkökulmista Järkytyin aika pahasti sen viimeöisen jälkeen.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- ...
- 600
- Seuraava »