päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta.
[/q]
mun serkun tuttavapariskunnalla on 4 lasta + yks masussa tulossa ja se nainen täyttää syksyllä 27. siin on keretty kans. mut ihanaa jos tykkää lapsista ja haluu niit paljon, ni nuorena ku tekee ni jaksaa
[q]koo, 12.12.2005 14:27:
Mun kädet haisee kondomeille vaikken ole ollut kyseisten kapineiden kanssa tekemisissä ainakaan kolmeen viikkoon.
[/q]
Kandee pestä kädet välillä
sain kuulla työpäivän aikana peräti kolme kertaa kysymyksen et onko mulla piilarit, ja perään et onpas hienon väriset silmät
[q]alek száhala, 11.1.2006 15:43:
En oikeesti tajua työnantajia jotka alkaa vinettämään jostai "chillatuista kesistä". On se jumalauta jos koululaisen on joka loma paiskittava alusta loppuun duunia. "Mites sulla on nää kesät 1996-2000 ihan tyhjiä? Eikö työt oikein maita?"
[/q]
Joo, toi on kyllä hiukan ahdistava ilmiö, että AINA pitäis olla niin aktiivinen ja ahkera. Lomaa ei sais pitää ennen ku on se vakiduuni (niin koskahan sekin päivä koittaa...?).
Koko päivä o_O
Ei oo vieläkään lähteny käyntiin.. jos sitä nyt ryhdistäytyis
Tai lähinnä eilisen o_0
Tarjoilin sitten 120 cosmoa skumppalaseista kun cocktail-laseja ei ollut tarpeeksi :D:D:D
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun näin toimin.
pidin himas laskujen jako tilaisuuden
Malacon Tv mix-pussista löytyi Sisu-pastilli. o_O
O.o Tässähän voi jo pikkuhiljaa odottaa Ferrarilta podium-sijoituksia. Ferrari lauantain vapaiden harjoitusten nopein talli sijat 1 ja 2.*whaat*
[q]Ana-5000, 31.3.2005 10:13:
---
ezzy, 31.3.2005 10:08:
Ihanaa miten ihmiset muuttuu vuosien saatossa
---
No, yleensä kun vanha "ystävä" ottaa tolleen yhteyttä, ni motiivit on jotain muuta ku puhtaat. Joko se on a) tullut uskoon b) pyytää rahaa c) yrittää huijata.
Kantsii suhtautua varauksella. Aika harva selaa vanhaa puhelinluetteloa läpi ja solmii suhteita takas ihmisiin, joiden kanssa ei oo ollu pitkään aikaan väleissä.
[/q]
Erittäin todennäköistä, että olet oikeassa, sitä en kiistä.
[q]Ana-5000, 31.3.2005 09:32:
---
Mikähän sille on tullut! Koska ennen se vihas mua ihan avoimesti ja viimeksi kun näin hänet yksillä festareilla, sanoi hän mua lehmäksi!
No kai ihmisillä on oikeus muuttua! *täh* ...mut silti..
---
Se tarjoo sulle verkostomarkkinointi-tilaisuutta...
[/q]
Ihanaa miten ihmiset muuttuu vuosien saatossa
[q]Taika, 27.3.2005 17:24:
Siideri kuin siideri maistuu aina paljon paremmalle viinilasista juotuna kuin esim tavallisesta lasista*ding*
[/q]
Hmm, täytyy kokeilla
http://www.stikax.com/
Create-Mix-Record
Katsoin eilen kolme romanttista elokuvaa nukahtamatta kertaakaan!!*aplodit*
Onneks ens kerralla MÄ saan valita leffat:D
Äiti uhkasi äsken lyödä mua pannulla päähän
[q]Lene:
Ehkä hän tarkoitti aurasi väriä.*ding*
...
Hän kenties saattoi liittyä kundaliinijoogaan.
[/q]
Hmm. Ehkä.
Kävelin reippaasti junaa kohti Helsingin asemalla, kun kuulin jonkun huutelevan englanniksi takanani jotain, mikä sai minut katsomaan taakseni ja odottamaan. Viereeni loikki ulkomaalainen (mahdollisesti Intian suunnilta kotoisin oleva) mies, joka tiedusteli englantia ja suomea sujuvasti sekaisin käyttäen, pysähtyykö I-juna Käpylässä. Vastauksen saatuaan hän ehti seuraavan n. 50 m:n aikana (jonka kävelimme rinnatusten em. junaan) selittää olevansa joogaopettaja, kertoi minun olevan "hyvän värinen" tjsp (*täh*), muuttaneensa juuri Maunulaan ja ajatelleensa, että Käpylän kautta pääsisi sinne helposti. Viimeiseksi hän mainitsi olevansa selvänäkijä (vai selvännäkijä, kumpi se on? no anyway..) ja ilmoitti näkevänsä, etten rakasta itseäni tarpeeksi.
Perin outoa, jännittävää ja jopa hämmentävää.
[q]Hyttynen:
---
pupuankka:
Sunnuntain Diilin jakson nimi on "Seksi myy, mutta miten"
Varmaan pakko katsoa, vaikka joitain asioita haluaisikin olla tietämättä Oonkin miettinyt, miten alas ne kilpailijat vajoavat vain saadakseen sen typerän työpaikan. Ei pieni ihminen voi ymmärtää!
---
Tulee kyl entistä tyhmempi olo kun kattelee tota ohjelmaa*muhaha*
[/q]
Mä kyl tunnen itseni paljon viisaammaks ku katon tota ohjelmaa.. mut kukin tavallaan..
Sunnuntain Diilin jakson nimi on "Seksi myy, mutta miten"
Varmaan pakko katsoa, vaikka joitain asioita haluaisikin olla tietämättä Oonkin miettinyt, miten alas ne kilpailijat vajoavat vain saadakseen sen typerän työpaikan. Ei pieni ihminen voi ymmärtää!
Lukion viimeinen oppitunti oli äsken...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 440
- 441
- 442
- 443
- 444
- ...
- 600
- Seuraava »