päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- ...
- 600
- Seuraava »
Matkustettuani n. puoli vuotta säännöllisesti Länsiväylää täysin tietämättömänä, bongasin tänään sattumalta tämän. Se on hyvin näkyvissä, mutta silti en ole sitä ikinä ennen huomannut. Jäi vaivaamaan, mikä se nopeasti ohi vilahtanut juttu oli ja tämän sain selville.
[q]Nepenthe, 19.4.2005 22:26:
---
Lene, 19.4.2005 21:27:
Yksityishenkilölle tulee merkintä luottotietoihin vasta (ja kai automaattisesti siinä vaiheessa) kun menee ulosottoon.[/q]
Ei tule vielä automaattisesti tuossa vaiheessa. Itselläni on ainakin mennyt laskuja ulosottoon ihan puhtaasti oman huolimattomuuden takia ja luottotiedot ovat pysyneet puhtaina kun on heti ekan ulosottokirjeen jälkeen maksanut laskun pois.
[q]Lene, 19.4.2005 21:27:
---
greenie, 19.4.2005 21:22:
Kannattaa keskustella niiden kanssa asiasta, koska muuten voi käydä huonosti, kun tuolle korolle alkaa juoksemaan korkoa. Korosta puheenollen, niillä on kyllä ihan oikeus pyytää korkoa myöhästyneistä maksuista :)
(Huh, korkoa kerrakseen tässä vastauksessa.)
---
Ja loppujen lopuksi ne perii sen sitten ulosoton kautta.
Ja (eikö?) voi saada merkinnän maksuhäiriöstä --> luottotiedot. (merkintä kaksi vuotta maksamisen jälkeenkin)
Kannattaa mukisematta maksaa - itsepähän meni laskun myöhässä maksamaan. Mutta jos laskun määrä on kyseenalainen niin eikun ottamaan lafkaan yhteyttä, mitä pikemmin sen parempi.
[/q]
Yksityishenkilölle tulee merkintä luottotietoihin vasta (ja kai automaattisesti siinä vaiheessa) kun menee ulosottoon.
/N
oikestaan "eilisen :D", mutta bongasin täällä eilen illalla ravintolassa
ensimmäistä kertaa suomalaisen JA vieläpä julkkiksen... Tony Halme
eksyi kaverinsa kanssa viereiseen pöytään juomaan kokista!
en uskaltanut moikata sitä, koska en ollut vielä tarpeeksi humalassa :/
mut vois silti soittaa seiskaan ja kertoa kaikki mun ja Tonyn salaisesta
lemmenlomasta! <3
Suomen pysännoininvalvonta Sain 26.1 väärin parkkeerauksesta sakot mitkä sit maksoin VAIN 4 päivää myöhässä..(mistä ei aikaisemminkaan ole tullut mitään sanktioita) nyt sitten sain kirjeen lähes 3kk jälkeenpäin, että pitäisi maksaa turun pysäköinninvalvojalle 20 siitä että maksu tuli 4 päivää myöhässä ja mä en maksa... !
[q]katai, 18.4.2005 21:48:
Vaarallista jos pallot osaisivat tosiaan lentää
[/q]
Mua pelottas kyl huomattavasti enemmän jos ne osais ryömiä...
[q]Avernian, 19.4.2005 08:36:
---
eve, 17.4.2005 04:30:
olin tänään biikkarissa. o_O
---
Mikä on biikkari?
[/q]
Paikallinen kuppila
Tulin silmät ristissä koululle kello kahdeksaksi, ja löysin luentosalin ovesta lapun että tämän viikon luennot ovat peruttu. Onneks ei olisi muuten olut tänään vapaapäivä!
Puolustusvoimista tuli kutsu johonkin upseerien koulutukseen, ei oo kuitenkaan kertausharjoitus, kun on vapaaehtoinen. Kyl mä varmaan silti sinne menen hajoomaan, kestää vaan yhden viikonlopun.
Tänään lenkillä kuljin Golfpaikan ohi ja aidassa luki "Varo lentäviä palloja". Kai joku fiksumpikin sanamuoto tuohon olisi olemassa. Vaarallista jos pallot osaisivat tosiaan lentää
näin viime yönä unta, että olin jostain syystä Suomessa
käymässä ja siellä tuli ensilumi keskellä kesää... ja nyt
juuri sain vahvistuksen kahdesta eri lähteestä, että siellä
todellakin on eilen ja tänään satanut lunta!
oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?
[q]Shaz, 15.4.2005 16:01:
Mies joka vaihto mun sukunimen tohon oveen, kävi koputtelemassa kylppärini seiniä. Hmm. o_O
[/q]
Jospa se koputteli jotta tietäis kannattaako porata reikä tirkistelyyn :D
Nyt mä tuun tekemään jotain tosi outoa o_O
dj mikseri ipodeille =)
/ laitoin linkin tänne koska en tiedä kuinka WANHA toi linkki on enkä jaksa penkoo nyt searchii.
[q]Taika, 14.4.2005 14:40:
Mun pitäisi koota huomenna rummut*ding*
[/q]Bongot?*täh**ding*
[q]äm, 12.4.2005 19:35:
-clips-
[/q]
Sulle on varmaan soitettu melkein samanlaisesta numerosta, esim. kaverisi numero 0441234567 ja sulle on soitettu 0401234567, niin se puhelin on luullut että se on sama numero. Mullekin kävi niin, että olin soittavinaan kaverilleni vaikka se puhelu menikin jollekin jätkälle. Katsoin sitten ihan numerot niin siinä oli juuri tuo yhden numeron ero ja puhelin näyttää siltikin kaverin nimeä. Oli siinä jäpikällä ihmettelemistä kun minä huudan aamulla sille puhelimessa että missä mun kaveri on ja lopeta toi pelleily
Istuin tänään luennolla koulukaverin kanssa.
Kaverin puhelin oli pöydällä vieressämme, eikä kumpikaan koskenut siihen.
Oma puhelimeni rupesi soimaan (äänettömällä vibralla) taskussani. Otin sen esiin ja...
näytössä luki, että tämä samainen kaverini soittaa minulle.
Tuijotin epäuskoisena puhelinta ja ehdin vilauttaa sitä kaverillekin, kunnes soitto lakkasi ja jäimme istumaan hölmistyneinä. Kaverin puhelimesta se soitto ei ainakaan tullut. Samalla nimellä ei puhelimestani löydy ketään muuta.
Nimimerkillä: Mitä v*ttua.
Mun pitäisi koota huomenna rummut*ding*
Huomasin äsken että mulla on vasemmassa käsivarressa "alapuolella" jotain punaisia läiskiä Aluks ajattelin että ne on mustelmia, mutta A) en mä NIIN kännissä eilen ollut, ja B) ne ei ole ollenkaan kipeitä. Sitten mietin että ne näyttää vähän palovammoilta, mutta jälleen, katso kohdat A ja B. Ei nää oikein mitään muuta voi olla kuin jotain ihottumaa, mutta mistä ihmeestä ne yön yli on ilmestyneet? Mulla ei koskaan ole ollut tämmöstä ihottumaa, enkä ole edes allerginen millekään mistä tulisi tämmöistä...
No, ehkä tämä selviää...
[q]Astaroth, 11.4.2005 17:52:
---
Velh05, 11.4.2005 17:50:
Trippailua selvinpäin. Kirjotin viestin topicciin "Nettipoliisit", painoin "esikatselu"-nappia, ja
hupsis...! Koko aihe hävisi kuin pieru saharaan.
---
Tai sitten topikin aloittanut tuhosi sen? :P
[/q]
Tak tak.. En siis olekkaan menettämäs järkeäni
Oon aina ymmärtäny et se on vaan ?moderaattoreilla? (oikea sana?) mahdollisuus tehrä tollee..
Ei, en ole perehtynyt tän sivuston toimintaan pahemmin (nuubi)..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 438
- 439
- 440
- 441
- 442
- ...
- 600
- Seuraava »