päivän o_O

Back to häröily O

[q]Mizfir, 19.5.2006 18:05:
---

perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois

---

..tai jos ostat, niin kannattaa ainakin pestä iho ensin kuorinta-aineella ja levittää todella tasaisesti*vink*
[/q]

totta. vaikka kerran kävi kyllä mullekin köpelösti itseruskettavalla vaikka kuorin ihon jne... jos sitä uskaltais kokeilla kuitenkin

[q]Mizfir, 19.5.2006 15:21:
Menin sitten ja ostin Dove:n summer glow -kosteusvoidetta, jonka tuoteselosteessa kerrotaan sen sisältävän vähäisen määrän päivettäviä ainesosia. Jos voidetta laittaa ahkerasti joka päivä, "se saa ihosi hehkumaan kauniin kesäisenä - vuoden ympäri".

Tätähän tietenkin kovin vaaleaihoisena halusin kokeilla josko toimisi pikkuhiljaa..ja kerpeles..äsken ikkunan viereen mennessäni huomasin että käsivarteni ovat aivan ruskean läikälliset*ding*

Perskules sanon minä!*grr* koko putelissa ei missään lukenut että se on itsestään ruskettava voide ja iho on kuorittava ennen käyttöä ( niinkuin kaikissa muissa itsestäänruskettavissa puteleissa lukee ) vaan annettiin ymmärtää sen olevan tavallinen kosteusvoide joka päivittäin käytettynä tuo pienen kauniin hehkun iholle.

Noh, onneksi en ole menossa viikonloppuna mihinkään ihmisten ilmoille, jossa pitäisi lyhythihainen päällä oleskella*pepsodent*
[/q]

perskule! eli en osta sitä vaikka niin oli tarkotus
No onneks ne läikät kuluu suht nopeesti iholta pois

[q]Freja, 6.3.2006 13:00:
Monta päivää ollu jo hieman sellanen olo, ettei oikein ikinä tiedä mikä päivä on. Unirytmit ihan sekaisin, ja kun oli aamuvuoroja, ei unta tullut paljon ollenkaan kun pelkäsi ettei sitten herääkään ajoissa..
Monta pvää sitten päivän outous oli se, kun piti vaihtaa Sauniksen liittymä reitittävästä siltavaan tms. Meillä sit oli netti kokonaan alhaalla kun siinä oli tietenkin jotain hämminkiä. Sitten tuli Saunikselt viesti joka meni jotenkin näin: "Liittymäsi ominaisuudet pysyvät ennallaan, mutta uudistus vaatii asetusmuutoksen ADSL-päätelaitteeseen. Olet saanut sähköpostitse ohjeita muutoksen tekemiseen."

WAS!? Olikse joku vitsi vai?

[size=7]No tottakai viesti jatkui vielä että "lisätietoa/ohjeita saat myös numerosta 09-42430444." mut silti. No tietenkin piti sinne soittaa ja jonotin taas 45 min ja puhuin vartin, eli mukava tunnin puhelu siitä tuli. Sähköposti ois ollu "vähä" halvempi, mut minkäs teet.[/size]
[/q]

[q]Karski, 9.5.2007 07:41:
---
Freja, 9.5.2007 07:02:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1

Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.

[size=5]No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.[/size]

[size=4]Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D[/size]

---

Hämmästyttävää tossa on se, että a) sille ei
oltu järjestetty tulkkia b) sitä ei oltu ylipäätään
selkeesti mitenkään briifattu siitä et mitä on tiedossa.
Mun mielestä ainoo amatöörimäisyys tossa on
järjestäjien taholta, niiden pitäis järjestää omalle
edustajalleen kaikki mahdollinen tuki, eikä
heittää sitä susille tolla tavalla. Ihan käsittämätöntä
toimintaa.
[/q]

juuri näin..eiköhän kuumottavinta siitä tehnyt itse tilanne, eikä niinkään kielitaito....jotain the arkin kaltaisia media kaloja on varmasti prepattu paljon, ennen tämän suuruisia pressi tilanteita....

[q]sune, 26.6.2007 08:06:
---
zaler, 26.6.2007 07:54:
---
sune, 26.6.2007 07:34:
mun tekee mieli kuunnella suojelusenkeliä? Oonkohan nyt seonnu vai mitä ku nään verisistä kissoistaki unta?

---

veriset kissat :D mikä on suojelusenkeli?

---

Älkää vittuilko Mä oon meistä kolmesta (minä,ehkis, karin) niin ihan selkeesti ainoo ketä on järjissään ... eehhehe.
[/q]

sune- "lost my head @ the coffeeshop"

Oli taas yöllä sellanen unipläjäys että saa miettiä omaa mielenterveyttään..

tl;dr versiona esim.

Alienit abduktoi tyttöystävän koiran, ja se tuli takasin superälykkäänä murhanhimosena evil geniouksena, jota sitten pakoiltiin kellarissa.

Sillälailla.

Oon kirjotellu lyhykäisii pätkii koko pvän ilman ruokaa eikä oo ees huvittanu hakkaa ME:ä.

---

---
Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?
---

Mahdollisesti kyllä, ko täälläkin tapahtuu sellaista. Youtube myös hidastaa toimintaa :)
---

kun se 21.12 ei vissiin koko maailma loppunut niin kyllä ne saakutin inkat oli oikeassa oli, että jotain kuitenkin näköjään tapahtuu...=D

Niin, ei kannata täysin luottaa netin toimivuuteen :)

[q]Ergilion, 6.3.2010 13:40:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_neli%C3%B6

"Malevitš itse koki Mustan neliön maalaamisen niin järisyttävänä, ettei pystynyt sen maalattuaan syömään, juomaan eikä nukkumaan viikkoon."
[/q]

Se on rankkaa välillä tuo luomisen tuska ja ahdistus. :)

[q]mariq, 5.3.2010 12:03:
Oon alkanu kattelemaan erilaisia sinisen sävyjä vähän sillä silmällä pitkästä aikaa o.O ja jopa joitain violetteja
edit. oiskohan meidän makkarin seinien värillä osuutta asiaan..
[/q]

Mulla kanssa turkoosi ja limen vihree!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Musta_neli%C3%B6

"Malevitš itse koki Mustan neliön maalaamisen niin järisyttävänä, ettei pystynyt sen maalattuaan syömään, juomaan eikä nukkumaan viikkoon."

Oon alkanu kattelemaan erilaisia sinisen sävyjä vähän sillä silmällä pitkästä aikaa o.O ja jopa joitain violetteja
edit. oiskohan meidän makkarin seinien värillä osuutta asiaan..

[q]Freja, 4.3.2010 13:17:
---
jjkobsson, 4.3.2010 11:42:
Hitto, että oli vaikuttava pätkä.

---

jjjep, itel tuli jännästi ihan tunnelataus kun katoin tota, olin nii äimänä.
[/q]
Jaa mä tosta taiteellisuudesta mitään tiedä mutta hemmetti ku oli kuuma mimmi :D

Oon nyt 2 peräkkäisenä aamuna herännyt ilman herätyskelloa tasan 5:42. hm.

Aloinpa maksamaan tv-maksua, ei varmaan mee enää läpi Jehovalaisuus kun katolle ruuvataan lautasantennia.

[q]Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.

http://www.youtube.com/watch_popup?v=vOhf3OvRXKg
[/q]

Hitto, että oli vaikuttava pätkä.

[q]Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.
[/q]

Meidän historiakasvatuksen perusteitten ope näytti meille ton viime vuoden puolella. Aivan mahtava pätkä. Ja aivan äimänä katselen sitä edelleen.

Bike Planetin puheluhinnat. Aika tyyristä?

"Puheluhinnat 010-numeroihimme ovat seuraavat: Kiinteän verkon liittymästä 8,21 snt/puh + 5,90 snt/min. Matkaviestinverkon liittymästä 8,21 snt/puh + 16,90 snt/min. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 22 %. Hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen."

Turun kaupungin sivuilta löytyvä poikkeusajojärjestelypiirros. Virallinen. Upea. Ammattimainen...
http://klubitus.org/liitteet/109737377f1dc.gif

Tää on samal päivän =). Ostin uudet juoksulenkkarit. No, kokeilin oikeesti varmaan 10 erilaiset myyjän avustuksella ja TOTTAKAI just ne kalleimmat oli parhaat jalassa. Tarttee kuitenkin vähän katsoa et millaset lenkkikengät ostaa kun on ylipronaatiota. Siis 150e juoksulenkkareista?!?!?! Samal pähkäilin sit et ostanko mun Suunto t3:een GPS-matka-nopeusmittarin vai iPodiin liitettävän matka-nopeusmittarin. No kundikaveri osti GPS-mittarin ja ei kuulemma skulaa hyvin joten päädyn siis nyt ostamaan iPodiin sen. Se on halvempikin. No päivän o_O on jokatapaukses se et meni rahaa.

O